2013-07-12, 12:00
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funnyfarm
Tänk er bilden, Tre killar bär en död kropp för att dumpa i en sjö… och helt plötsligt släpper man kroppen för att uppdatera sin status(?) Så dum kan ingen vara…

Att sno sin egna bil för att dumpa ett lik så är rätt dumt det också. Han skrev dessutom studerar bilstöld som sysselsättning på FB. Om det sant så är det förbannat korkat.

Allt verkar ogenomtänkt i en stressad situation. Troligtvis hittar man kroppen mellan brottsplatsen och Hunneberg. Tror inte att dom har varit så smarta.
Citera
2013-07-12, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vi har väl inte fått några uppgifter om det, så min tanke är att det samtalet t.o.m kan ha skett innan id*s pappa pratade med dom. Jag tror inte det är något man berättar för sin pappa, alla minst när en ostabil AJ sitter vid ens sida?

Ja, har vi inga uppgifter nu så kan alla gissningar stämma. Det viktiga är att Polisen kartlagt detta.

Man måste ge litet utrymme åt senare natten, då det tar tid att få hjälp, ev. stycka och förpacka samt genomföra uttransport.
Citera
2013-07-12, 12:04
Medlem
Funnyfarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Hur känner du DB? Förstår inte ett ord av ditt andra stycke? Vaddå släppa kroppen och uppdatera sin status?

Hur jag känner DB låter jag vara osagt…

Jo dom hade tydligen uppdaterat sin status på facebook att dom va och fiskade, då spekulerades det i om dom hade sänkt en kropp.
Citera
2013-07-12, 12:04
Medlem
issusforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Har en liten fundering!
Är smältugnarna på vargön Alloys igång på helgerna?
Känner AJ eller någon av de andra någon som jobbar där!
Jag vet att ugnarna får agera krimatorium åt djur så....allt som hamnar i ugnen där försvinner för alltid!

http://www.vargonalloys.se/

Trodde det mesta av det där var rivet? Kan ha fel men har för mig detta.
Citera
2013-07-12, 12:05
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funnyfarm
Hur jag känner DB låter jag vara osagt…

Jo dom hade tydligen uppdaterat sin status på facebook att dom va och fiskade, då spekulerades det i om dom hade sänkt en kropp.

Det är ingen som sagt vad jag vet, vet du mer?
Citera
2013-07-12, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Att sno sin egna bil för att dumpa ett lik så är rätt dumt det också. Han skrev dessutom studerar bilstöld som sysselsättning på FB. Om det sant så är det förbannat korkat.

Allt verkar ogenomtänkt i en stressad situation. Troligtvis hittar man kroppen mellan brottsplatsen och Hunneberg. Tror inte att dom har varit så smarta.

Jag ger detta patrask ett betydande utrymme för att diskuterat generellt planer för hur och var genomföra ett mord och undanröjande av kropp.

Di är våldsmma nazze-svin di jevvlarna, och har flera gånger tänkt tanken att ta människor av daga.
Citera
2013-07-12, 12:07
Medlem
Grp03s avatar
PM med det jag tror är desinfo har blivit sänd till mig när fokus i tråden började röra sig åt ett speciellt håll. Kan vara ett sammanträffande.
Citera
2013-07-12, 12:07
Medlem
BitterFittas avatar
Undra var A.J befinner sig. Inte varit inloggad på de vanliga sidorna sen den 10/7. Flytt landet?
Citera
2013-07-12, 12:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Har någon blivit dömd för mord/vålande till annans död när kroppen är försvunnen?
Ja, det har hänt, men det är sällsynt. Jag kan inte dra något exempel på rak arm.
Citera
2013-07-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Thomas Quick 8 gånger
Ja, men den idioten erkände själv. OM blodförlusten har varit så mycket att man kan utesluta att I*a kan leva efter det, då kanske någon blir dömd för mord om man har tillräckligt med bevis?
Citera
2013-07-12, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
Undra var A.J befinner sig. Inte varit inloggad på de vanliga sidorna sen den 10/7. Flytt landet?

Kolla med span, di vet.
Every move you make, every step you take, I'll be watching you.
I'll be watching yoooouuuuuuu (AJ)
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-12 kl. 12:11. Anledning: Hälsning till AJ
Citera
2013-07-12, 12:12
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
PM med det jag tror är desinfo har blivit sänd till mig när fokus i tråden började röra sig åt ett speciellt håll. Kan vara ett sammanträffande.
Skulle du kunna uppge åt vilket håll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in