Citat:
Ursprungligen postat av
WWIII
* Du har inte missat något under helgen, inget spännande har hänt förutom två stycken som sitter häktade för skyddande av brottsling. AJ är på fri fot och fiskar.
* Sönerna har det säkert jättebra där de är nu, de slipper knarkare och nazister och allt annat pack som hängde runt i hennes lägenhet.
Instämmer helt.... Dock som vill jag förtydliga att M*r*r sedan långt tillbaka är ytterst ovälkommen
bland sina patriotiska vänner i tex lilla edet och det samma lär jgaranterar gälla NSF (Svenskarnas part) dom sist nämnda var väl dom för första som insåg att att ett problem sällan kammer ensamt utan strax bakam kommer M*r*t-
Låt nu inte tråden spåra ut i politik etc. Jag läste bara tidigare i tråden av diverse användare att han fortfarande var aktiv ( må så vara men då i en enmans arme)
Det samma gäller väl DB, han är väl en figur som jag förstått det från bekanta att folk inom den nationella miljön bara skrattar åt. Går väl under öknamnet JK 2.0 pga av sin oförmåga att vara sig själv utan försöker att leva och se ut som Jk.
Goggla på bilder med deras namn och jämför från år till år. JK lämnar nsf D.B följer efter. JK slår på stort med sitt opolitiska psychobilly ja vem skaffa helt plötsligt inte en psychobilly image jo precis D.B. Mycket roande att följa..... D.B högsta dröm torde vara att införa slaveriet igen men då inte som det har varit förr utan att enbart få det på papper att han ägs JK´ och att JK är hans husbonde som skall lydas. Skulle fallet bli på det viset så lär DB vara lite små¨olydigt mot sin husbonde medvilje just bara för att få mot ta straffet av JK himself...... Beundrare i all ära men JK lär ju undra vad han har gjort för ont( vilket av det onda

för att förtjäna denna scurt figur
http://www.google.se/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fnyheternasve rige.se%2Fskurt-overkord-av-angvalt%2F&h=0&w=0&sz=1&tbnid=ogoxN-AN32utWM&tbnh=194&tbnw=259&zoom=1&docid=8CCC9yH46F q6dM&ei=L0XfUa-JGIPi4QTpx4GICw&ved=0CAEQsCU
Sorry att det blev lite mycket of topic....