Citat:
Ursprungligen postat av
gaylordfucker
Jag har svårt att tro att Flashback har med detta att göra, det har ju inte spekulerats om honom på länge...
Nä han har nog gjort något annat för att få den behandlingen

Grejen är väl att det diskuterats om han varit där absolut inte om han var gärningsman .och många undrade ju då såklart om det var pga av eventuellt sammanband...men innan misshandeln igår så var ju han avskriven rätt tidigt...sedan så triggar ju media genom att lägga ut killens adress genom att säga att där har varit husrannsakan och att spår leder dit??..då är det ju inte konstigt att det spekuleras...
Däremot är det för jävligt att folk tar saker i egna händer istället för att låta polisen göra det.. Man kan hjälpa till med tips och även leta men man får aldrig lov att ta saker i egna händer .överlåt det åt länsman...
Och killen sb verkar ha haft det tufft vad jag har läst mej till under dagen och nu blev saker ännu tuffare för honom och det är självfallet jävligt beklagligt om fyra puckon anser att dom kan göra något sådan mot honom pga av att folk skriver här ...man måste ju också hålla isär internet och verkliga livet känns det som...så hur historian än är tycker jag det är förjävligt att han blev utsatt...
Mycket bättre om folk spekulerar istället för att leka tjuv och polis på stan..