2013-07-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Det finns personer som har gång på gång misstänkliggjort vissa namngivna personer och även spridit falska rykten om att dessa ska ha varit närvarande på ett eller annat sätt.

Sen har antingen samma person, fast via ett annat eller samma konto, eller andra personer fortsatt på samma linje för att dem inte sett eller förstått att andra har dementerat dessa uppgifter sedan länge.
Ledsamt att han känner sig uthängd, tyvärr e det väl så när folk spånar. Och sen med alla troll oxå.
Citera
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tror du han överger sina kompis som sitter inne nu och tror du han åkt till "vänner" i annat land.
Känns lite sådär att han skulle överlämna sig för att försöka fria vännerna? Så vad tänker du om det.

AJ ligger ju såklart lågt, ingen har ju snackat...
Citera
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Lådan med innehåll kanske är för tung för att lyfta upp på taket?

På bilden ser det ut som om de har knutit fast kistan på bilen med rep av något slag. Det skulle nog inte hålla med kistan full m dödkropp som dessutom läcker kraftigt.
Citera
Bannlyst
Citat:

Och i ögonfallande. Inlägg från 3/7

Citat:
Ursprungligen postat av bwcb
Med tanke på den eldade bilen, vet inte vilken tidpunkt det skall ha skett, men jag och min familj tog en spontantripp i söndagsnatt för att spana på älgar, då vi körde av fel och hamnade på vägen i FLO vid ett-tiden, kom då två bilar, en volvo och en annan med släp i en jäkla fart , från grästorpshållet och upp mot berget.

Frågan är, jag har sett kistan på Amazonen, och lutad mot huset.
Kan ngn åka förbi och se om den finns kvar. Visst kan den vara i ladan, men av all att döma förvaras den mest utomhus.
Citera
2013-07-11, 22:20
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Men innehållet kanske ligger kvar i bagagen
Citera
2013-07-11, 22:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Men innehållet kanske ligger kvar i bagagen
Eller kanske inte.
Citat:
Ursprungligen postat av bwcb
Med tanke på den eldade bilen, vet inte vilken tidpunkt det skall ha skett, men jag och min familj tog en spontantripp i söndagsnatt för att spana på älgar, då vi körde av fel och hamnade på vägen i FLO vid ett-tiden, kom då två bilar, en volvo och en annan med släp i en jäkla fart , från grästorpshållet och upp mot berget.
Det låter som om släpet drogs av en annan bil än Volvon.
Citera
2013-07-11, 22:23
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
DB hade låda.

-AJ: Ta med din låda kompis, nu brinner det i knutarna. Vad har jag missat och hur troligt är det?
Citera
2013-07-11, 22:24
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Ju mer bilder man ser ju mer börjar man rikta sina blickar mot killen. Mkt våldsromantik. http://korturl.com/dpbs2

I de kretsar denna kille umgås i så är det väl inte ovanligt att skryta lite å lägga ut ett knogjärn å en ärtpuffra
Citera
2013-07-11, 22:25
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Igår åkte alltså expojkvännen på en misshandel.
Flashbackdetektiver i all ära, heder åt folket som satte dit kattplågaren i GBG men jag hoppas verkligen inte att det är inlägg på flashback som triggat misshandeln.

Det finns en skiljelinje mellan vad civila medborgare och polisen ska ägna sig åt.
Tydligen har vissa svårt att dra den linjen.
Jag har svårt att tro att Flashback har med detta att göra, det har ju inte spekulerats om honom på länge...

Nä han har nog gjort något annat för att få den behandlingen
Citera
2013-07-11, 22:25
Medlem
Fanns det titthål på Id@s ytterdörr?

Mvh
Citera
2013-07-11, 22:26
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Och i ögonfallande. Inlägg från 3/7

Frågan är, jag har sett kistan på Amazonen, och lutad mot huset.
Kan ngn åka förbi och se om den finns kvar. Visst kan den vara i ladan, men av all att döma förvaras den mest utomhus.

Jag vill minnas att man kom fram i tråden till att den iakttagelsen var fel dag, alltså natten till Måndag, men jag kan ha fel.
Citera
2013-07-11, 22:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
-AJ: Ta med din låda kompis, nu brinner det i knutarna. Vad har jag missat och hur troligt är det?
Nu har jag faktiskt redan nämnt möjligheten att GM inte ringde, därför att telefoner kan spåras. Alltså åkte han från IF:s bostad för att hämta hjälp. Om han gjorde det hos DB kan han ha sett lådan och tyckt att den passade bra in i sammanhanget.

Eller så kom de på lådan medan de hanterade kroppen och körde kroppen till den, vilket jag också har föreslagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in