2013-07-09, 23:18
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Instämmer, helt fantastisk bok. Griffin är mycket sympatisk, och det är kul att Pierce kunde omvända en sådan lärd och från början kritisk man.

I övrigt är den förbannade HMF-lagstiftningen synd och skam. Det finns så mycket som borde översättas till svenskar. Och det borde dessutom också göras en samlingsbok med citat från svenska nationalister, från Flashback, Nordisk och från verkligheten. Typ de 1000 bästa/roligaste citaten eller liknande. Dessvärre är det väl helt omöjligt i dagsläget att trycka en sådan bok.

Europeisch
Citat:
Ingen dum idé. Alternativt kan man skapa en PDF med detta innehåll som man sprider via olika sidor på nätet, kommentarsfält och liknande. Tveksamt om någon har orken till det dock.

Sökes: artiklar eller böcker som behandlar ett resonemang som jag har sett några gånger. "Liberalism är kommunism" kan man säga att andemeningen är och jag förstår till viss del hur man menar med den egalitära tanken osv som är dominerande i ideologierna, men jag hade gärna läst en vidareutveckling.

Blev inspirerad av Straybullets idé om att samla de bästa/roligaste citaten från nationalister, Flashback , Nordisk och från verkligheten. Tycker det skulle vara så himla ballt om vi lyckades fixa fram en pdf med de bästa 1,000 citaten. Nu vet jag inte hur man gör en PDF men någon annan kanske vet. I denna tråden tänkte jag ju såklart att vi samlar material. Citat alltså.

Jag försöker börja med ett citat från Hitler sen får ni fylla på:

Citat:
I hela mitt liv har jag vela bli en stor konstnär. Jag är trött på politiken, och så snart som jag genomfört mitt politiska program i Tyskland, skall jag återuppta målandet. Jag känner att jag har förutsättningar att bli en av vår tids stora konstnärer, och framtida historiker kommer att komma ihåg mig, inte för vad jag gjorde för Tyskland, utan för konsten.
- Adolf Hitler

Varnagels klassiker kan vi lika gärna också ta i första inlägget då jag känner på mig att den kommer upprepas annars:

https://www.flashback.org/sp17944122

Citat:
Kul inlägg för övrigt Dylan. Negrer är genetiskt programmerade för att leva för dagen, vara impulsiva, ha sex med allt som rör sig och att inte ta hand om sin avkomma. Negern har en helt annan strategi än vita och asiater, fast att kalla det strategi är väl att ta i då negerns "strategi" är en total avsaknad av strategi. Negern är som en dummare, våldsammare och potentiellt läskigare variant av den sorglöse gräshoppan som bara roar sig och spelar fiol hela sommaren lång medan vita och östasiater är som myran som tänker på framtiden och arbetar för att lägga upp förråd inför vintern.

Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning. Tvärtom så har de typiska negerdragen fungerat väl under omständigheterna och därför renodlats under oräkneliga generationer. Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul.

För historiskt sanningsenlig, korrekt och mycket upplysande information om negrer rekommenderar jag verket "Negros In Negroland" från 1868. Då hade PK och kosmopolitiska lögner ännu inte slagit rot i den vita västerländska civilisationen och man såg klart vad som var vad och hur det verkligen förhöll sig med saker och ting.

http://www.archive.org/details/negro...rola00helpiala

Det man alltid måste komma ihåg är att stora delar av neger-Afrika för lite mer än hundra år sedan befolkades av kannibalistiska vildar. Liberia, Sierra Leone, Kongo, Sydafrika, Tanzania, m.fl. länder befolkas som bekant fortfarande av negrer som ägnar sig åt kannibalism och människooffer. Såna negrer släpps utan kontroll in i Sverige där de strövar lösa omkring på gator och torg. Ta den unge kongolesiske serievåldtäktsnegern nyligen som ett bra exempel. Såna gener flödar nu in i den svenska genpoolen.

Tyckte det var roligt.

Poängen med tråden, vill jag säga, är att endast posta citat, inte diskutera citaten i långa diskutioner.
2013-07-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xipsor
Poängen med tråden, vill jag säga, är att endast posta citat, inte diskutera citaten i långa diskutioner.
Blir det inte lite av en listtråd då? Fantastiskt citat av Varnagel för övrigt
2013-07-10, 00:44
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Nu vet jag inte hur man gör en PDF men någon annan kanske vet.

Det går att göra en pdf av ett Word-dokument så vi kommer nog inte behöva någon raketforskare till det arbetet Kan dock underlätta om någon som är erfaren står för detta då det kan antagligen kan sparas en hel del tid.

Kul idé för övrigt! Har inte koll men får hoppas att den är i enlighet med forumets regler.
2013-07-10, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Blir det inte lite av en listtråd då? Fantastiskt citat av Varnagel för övrigt

Citat:
Ursprungligen postat av Kattpaj
Det går att göra en pdf av ett Word-dokument så vi kommer nog inte behöva någon raketforskare till det arbetet Kan dock underlätta om någon som är erfaren står för detta då det kan antagligen kan sparas en hel del tid.

Kul idé för övrigt! Har inte koll men får hoppas att den är i enlighet med forumets regler.

Ni har förstås rätt i detta kan bli en list tråd. Hur borde den utökas för att få överleva? Kanske tillåta diskution om citaten inte vore så dumt ändå.
2013-07-10, 03:10
Medlem
Citat:
Ni har förstås rätt i detta kan bli en list tråd. Hur borde den utökas för att få överleva? Kanske tillåta diskution om citaten inte vore så dumt ändå.
Har inte stenkoll på reglerna vad gäller listtrådar eller exakt vad som utgör en listtråd, men ja, någon form av diskussion krävs nog kring citaten.
2013-07-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Har inte stenkoll på reglerna vad gäller listtrådar eller exakt vad som utgör en listtråd, men ja, någon form av diskussion krävs nog kring citaten.

Då får det väl bli så.

Ett till citat som kanske passar, tyckte det var roligt, om muslimer och demokrati:

Citat:
Ursprungligen postat av Zeunert
Det är kulturbaserat, finns det ingen demokrati i hemmen så lär den inte heller accepteras i samhället.
Det är bara och se på dem hur lystna de är efter blod, vuxen man som kvinna ränner runt på gatorna ylandes med ögona rakt ut som råttpittar, totalt vettlösa.
En god diktatur det är det bästa för dem, en stark man eller ett starkt parti/elit måste hålla folket på mattan för de har tyvärr inte nått högre upp på skalan än att ständigt tråna efter att få bestiga sin nästes röv.
Den stora boken det är ett verktyg i lådan i att ockupera dem med annat än att hoppa bock.
2013-07-10, 20:34
Medlem
Bra initiativ! Se till att samla alla citaten, när de börjat nå ett ansenligt antal, i ett nedladdningsbart dokument också.

Mitt bidrag: Hitler om etnopluralism

Tycker dock att det hela borde begränsas, till att endast gälla flashback citat.
2013-07-10, 23:00
Medlem
Convoys avatar
Mina favoritcitat kan räknas på en hand, här är två:

Min hårdare sida gillar följande:
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Folk i gemen är och förblir hopplösa idioter, helt utan fungerande långtidsminne, totalt i avsaknad av perspektiv, fullständigt oförmögna att förstå motiven till etablissemangspropagandisternas yttranden.
2014 kommer Svenne Banan fortfarande att tveka mellan att lägga sin lilla lapp i lådan för Reinfeldt (som han brukar), eller kanske för det blivande moderata stödpartiet SD, som dock än så länge fått nej på frieriet till decimalnegerns business as usual-parti. Det vimlar av konformistiska hjon i detta arma land.
https://www.flashback.org/sp28272413

Min mjukare sida gillar följande:
Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
I varje etnisk svensk reptilhjärna så finns det innerst inne en självbevarelsedrift. Decennier av propaganda och indoktrinering kan fördumma och apatisera vilken god medborgare som helst, men bortom hjärntvätten finns längtan och instinkten kvar att värna sitt eget folks överlevnad.
Glöm inte det!
https://www.flashback.org/sp34301358
2013-07-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Bra initiativ! Se till att samla alla citaten, när de börjat nå ett ansenligt antal, i ett nedladdningsbart dokument också.

Mitt bidrag: Hitler om etnopluralism

Tycker dock att det hela borde begränsas, till att endast gälla flashback citat.

Jag följer Straybullets idé om att det ska innefatta citat från verkligheten och andra sidor som nationell också. Egentligen alla nationalistiska citat värda att nämnas då, eller roliga/upplysande citat från nationalister.

Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Mina favoritcitat kan räknas på en hand, här är två:

Min hårdare sida gillar följande:

https://www.flashback.org/sp28272413

Min mjukare sida gillar följande:

Glöm inte det!
https://www.flashback.org/sp34301358

Bra inlägg! mer sånt!
2013-07-11, 22:17
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Jag följer Straybullets idé om att det ska innefatta citat från verkligheten och andra sidor som nationell också. Egentligen alla nationalistiska citat värda att nämnas då, eller roliga/upplysande citat från nationalister.
Då kan vi ju i praktiken bara öppna valfri sida i Mein Kampf och kopiera, eller dra något vist från giganter som Pierce med flera. Vore det inte roligare om vi sakta men säkert samlade på oss citat från Flashback och kanske andra forum som är skrivna av vanliga dödliga? Då får vi garanterat en härlig mix av skämt och allvar i sann Flashback-anda som kommer bli något helt unikt. Klippa och klistra kan vilken Breivik som helst göra.
2013-07-11, 22:50
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Vi måste efterlängta inte det förflutna tönt-Sverige utan negrer från 50-talet, utan ett nytt dödsnazist-Sverige med marscherande paramilitära förband som slår ihjäl våldtäktsmän och hänger dem i närmsta lyktstolpe medan de delar ut godis till små lintottar.
- HugoStieglitz
2013-07-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Då kan vi ju i praktiken bara öppna valfri sida i Mein Kampf och kopiera, eller dra något vist från giganter som Pierce med flera. Vore det inte roligare om vi sakta men säkert samlade på oss citat från Flashback och kanske andra forum som är skrivna av vanliga dödliga? Då får vi garanterat en härlig mix av skämt och allvar i sann Flashback-anda som kommer bli något helt unikt. Klippa och klistra kan vilken Breivik som helst göra.

Det är bara att posta så många flashback citat du kan hitta! Man kan alltid göra 2 PDF:er en med bara FB citat och en med blandad kompott. Får se om tråden tar lite mer fart till helgen så att det blir några bara!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in