2013-07-11, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beegone
Sluta häng ut folk som inte blivit dömda!! nu blev en oskyldig brutalt misshandlad pga falska rykten! idioter
Det är inte vi som sprider rykten och hänger ut SB. Det är AJ och hans vänner som spridit rykten. Sätter 500 kr på att det var AJs nazistpolare som pucklade på grabben igår.
Citera
2013-07-11, 21:13
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beegone
Sluta häng ut folk som inte blivit dömda!! nu blev en oskyldig brutalt misshandlad pga falska rykten! idioter

Tror inte detta hade med fallet Id* att göra utan något helt annat
Citera
2013-07-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Är tvättstugan i trappen ?

nej, i källaren
Citera
2013-07-11, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Det är och har alltid varit fyra våningar i Bäckelyckan.
http://tinyurl.com/lyk4z97

Trappan upp och hissen är bara tre våningar.
Det finns en annan ½-trappa upp till 1:a plan.

Du får kolla med tidningsbud, men du lär inte hitta så många som tar hissen för tre våningar.
Har själv delat ut reklam för längesedan.
Citera
2013-07-11, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Bilbranden kan fungera som avledande manöver men är helt nödvändig med tanke på eventuella spår. Tror inte att förövarna tänkt i termer om avledning. Snarare bråttom bråttom....

Men det ena utesluter inte det andra. Frågan är om AJ lyckats manipulera DB & FH så att han kunde göra helt andra saker under tiden som bilen brändes. Förbereda sin roadtrip ?
Citera
2013-07-11, 21:20
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Denni@ bror blev ju mördad, vet någon omständigheterna kring vad som hände?
Dog farsan en naturlig död, alt sjukdom eller vet någon om han också blev dödad?

Verkar hursomhelst som att död, våld hot var naturliga och normala inslag i detta getto-gäng.
(En annan som tycker det är busigt att snooza tre gånger på väckarklockan)
Brodern hängde sig.
Citera
2013-07-11, 21:20
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
ReimerDenYngre

Eftersom det var jag som drog upp Bu*bas bottennapp så är jag skyldig dig en stor eloge.

Har du någon aning omhur pass djup Igelsjön är och hur är möjlighet till att sänka en kropp där?

Tack

Ingen aning om hur djup den är. Någon påstod i tråden att den är resultatet av ett meteoritnedfall men det tvivlar jag på eftersom naturen är för jämn i övrigt. Jag tycker genomsökningen av sjöarna gick otroligt snabbt med tanke på hur få personer som var inblandade och hur dåligt de såg...
Citera
2013-07-11, 21:23
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men hur får vi reda på om den saknas?. dags att tipsa polisen så de kan kolla upp detta

Polisen tipsade jag i morse, men då hade jag inte foto på att den funnits utan jag sa att fotot var borta... Så vill någon ringa och berätta var fotot finns så är det bra.
Citera
2013-07-11, 21:23
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Vid närmare eftertanke, åklagarens rubricering om människorov gällande de häktade (höll inte), och blodspåren i trapphuset, menar jag att I*a var vid liv när hon fraktades ut ur huset/lägenheten.
Citera
2013-07-11, 21:26
Medlem
Är MGM höger eller vänsterhänt?
Citera
2013-07-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Denni@ bror blev ju mördad, vet någon omständigheterna kring vad som hände?
Dog farsan en naturlig död, alt sjukdom eller vet någon om han också blev dödad?

Verkar hursomhelst som att död, våld hot var naturliga och normala inslag i detta getto-gäng.
(En annan som tycker det är busigt att snooza tre gånger på väckarklockan)

Brodern lär ha hängt sig enligt andra inlägg här.

DB var ganska öppenhjärtlig med sin ångest på FB. Enligt DB gick på han på Mirtazapin.
"Idag bestämde jag mig för att sluta med min Mirtazapin...ångestdämpande my ass!!jävla råttgift som förslavar Människor....spolar ner skiten,drömmer bara mardrömmar,trött hela jävla tiden,sugen på godis,mat....nej bearbetar sorgen bättre utan skiten..tvi vede!"

Wikipedia om medicinen:
"...Mirtazapin används ibland förutom vid depression (i kombination med det ordinarie antidepressiva läkemedlet, vanligen fluoxetin eller sertralin) även mot insomningssvårigheter vid depression eftersom läkemedlet har sedativ effekt..."
Se http://sv.wikipedia.org/wiki/Mirtazapin

Det finns nog anledning till häktespersonalen att hålla extra koll på DB.
Citera
2013-07-11, 21:29
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Dessutom, kistan verkar rätt stor, bortemot 2 m. Kan man baxa in den i hissen liggandes eller ståendes? Är den dessutom av plåt borde det höras.
Vad kan BO & kista väga? Ska den dessutom upp på ett biltak? Nja.

Om jag hade tagit kistan så är det för att sänka BO i en sjö. Jag hade inte åkt in med den bilen i Trollhättan utan det skulle i så fall förutsätta två bilar och då får man på köpet skjuts hem. Alltså en bil tar med sig kistan direkt till lämplig dumpningsplats och en hämtra BO inlindad i plast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in