Citat:
Ursprungligen postat av
iowa88
Dök upp i mitt feed på FB precis:
"Har hört att min barndoms vän Sebastian blivit misshandlad av några pajaser som tror att den här kära, snälla killen skulle kunna göra något så grovt illa till en kvinna. Jag kan intyga alla er som läser det här att Sebbe var hos mig på en inflyttning fest och jag är 110% säker på att han aldrig skulle kunna röra en kvinna med våld. Han har gått igenom svåra grejer och ni idioter vill fortfarande trycka ner han? Snälla, ni vet inte hur underbar han är, han är en av mina bästa vänner och att han skulle kidnappa en tjej som han själv varit tillsammans med och gett 110% kärlek till är lika med noll. Vi pratar om kärlek till personer men när vissa hoppar på en utan att veta ett enda piss om den är så idiotiskt så det inte finns! Jag hoppas verkligen att ni tar åt det här och ger fan i Sebbe, han har redan för mycket skit att gå igenom!
Älskar dig S*bastian B*rgström!"
Detta är ju inte så roligt men jag tror som det står skrivet att SB har en del otalt med andra dvs det rör inte detta fallet men man plockar honom och gömmer sig bakom fallet med BO kan det vara så kanske? Givetvis får det ju inte vara så att man jagar folk på grund av påståenden som inte stämmer.