2013-07-11, 18:10
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag vet inte, men de här herrarna tycks tillhöra Mensa hangarounds, så jag kan tänka mig att de gör det.

Japp, fullt möjligt, men inte nödvändigt. Min tidsstudie utförd med min egen bil nattetid:
https://www.flashback.org/p44249849#p44249849

visar att det faktiskt inte tar så lång tid att dumpa kroppen på Hunneberg även om GM först måste åka och stjäla en bil i Tre Älgar och som Quarrel påpekar så kan man komma ganska långt i Västergötland på den tid som fanns att tillgå. Med andra ord kan man hämta kroppen i en plastpåse och sedan stjäla kistan av stackars DB som ligger och sover givetvis.
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-11 kl. 18:11. Anledning: Lade till sista meningen
Citera
2013-07-11, 18:11
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Du menar den här nytvättade bilen ?
http://imgur.com/zrOb7h1

Jodå, lite subjektiv tycker jag nog dina inlägg verkar...

Jag tycker ju att den ser risig ut, men det kan vara ljuset jag lurar mig på också. Jag hade för mig att den var uppenbart risigare än sådär dock, så den är kanske inte uppseendeväckande risig i alla fall.
Citera
2013-07-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjungbackaErik1
Och så sägs det ju var mycket blod i hissen.
Vad jag tror så hände det något först i trapphuset vidare i hissen sedan in i lägenheten.
Det sägs av en kvinna som hört av en granne... Fakta?
Citera
2013-07-11, 18:13
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Jag tycker ju att den ser risig ut, men det kan vara ljuset jag lurar mig på också. Jag hade för mig att den var uppenbart risigare än sådär dock, så den är kanske inte uppseendeväckande risig i alla fall.

"Gratis är var den också" står det.... Ingenting är gratis
Citera
2013-07-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Varför kan de inte ta hissen, med lådan på högkant?

Jo, det är väl kanske möjligt men kistan såg hög ut. Får den plats i hissen?
Citera
Bannlyst
Citat:

Men:
Citat:
Jag har helt uppenbart större kompetens än vad du har när det gäller att se logiska samband och sannolikheter i alla fall.

Fortsätt du att stå på dig om det ena och det andra, du vet ju bäst enligt egen utsago
Citera
Medlem
ballobass avatar
Att dessa gossar skulle baxat in kistan i trapphuset för att sen stoppa Id£ där i och sen baxa ut henne i kistan låter till och med för korkat för att dessa gossar.
Citera
2013-07-11, 18:16
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
"Gratis är var den också" står det.... Ingenting är gratis

Jo jag såg det också. Om han nu mot all förmodan skulle fått den gratis, vilket jag tvivlar på, så behöver den ju dock inte nödvändigtvis vara visuellt risig. Den kan ju varit riktigt dålig rent funktionsmässigt bara.
Citera
2013-07-11, 18:18
Bannlyst
Citat:
Jo jag såg det också. Om han nu mot all förmodan skulle fått den gratis, vilket jag tvivlar på, så behöver den ju dock inte nödvändigtvis vara visuellt risig. Den kan ju varit riktigt dålig rent funktionsmässigt bara.

Hur skall du ha det ?

Citat:
Jag har sett bilen på bild, vad är det du inte förstår? Bilen såg risig ut. Huruvida den är mekaniskt risig är helt ointressant.
Citera
2013-07-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Att dessa gossar skulle baxat in kistan i trapphuset för att sen stoppa Id£ där i och sen baxa ut henne i kistan låter till och med för korkat för att dessa gossar.

När det gäller dessa herrar förvånar mig inget längre.
Ser att Misifts "kistplatta" har en låt med titeln "Mommy, Can I Go Out & Kill Tonight?".
Citera
2013-07-11, 18:19
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Men:

Fortsätt du att stå på dig om det ena och det andra, du vet ju bäst enligt egen utsago

Logiska samband och en subjektiv bedömning av en bils visuella skick baserat på en bild, har absolut ingenting med varandra att göra. Det går inte att föra en logisk tankegång kring en visuell bedömning. Jag föreslår att du slår upp ordet "logik" i ordlistan och återkommer.

Citat:
Hur skall du ha det ?

Jag börjar nästan tro att du trollar faktiskt, för såhär dum kan jag inte tro att du är.

Huruvida bilen är maskinellt risig är ointressant för hur lätt den observeras av polisen för ett eventuellt trafikstopp. Såvida den inte ryker svart rök eller något liknande givetvis.

Vad är det du inte förstår? Du måste nog förklara för mig om du inte trollar, för jag förstår inte ditt resonemang alls.
Senast redigerad av CannonDorf 2013-07-11 kl. 18:23.
Citera
2013-07-11, 18:20
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
När det gäller dessa herrar förvånar mig inget längre.
Ser att Misifts "kistplatta" har en låt med titeln "Mommy, Can I Go Out & Kill Tonight?".

Om man letar efter saker som ska leda till detta brott , kan man nog hitta vad som helst som antyder det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in