Resultat: .
0%
röster
2013-07-10, 19:34
Bannlyst
Vår senaste nyförvärv Mkhitaryan är från start och Aubameyang spelar i den andra halvleken.
Edit: Safari är med från start
Senast redigerad av Anti-Rasist 2013-07-10 kl. 19:42.
Citera
2013-07-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Rasist
Vår senaste nyförvärv Mkhitaryan är från start och Aubameyang spelar i den andra halvleken.
Edit: Safari är med från start

Spännande, ska nog kika lite. Inte sett mycket av den där Abonnemang, känns som en spännande spelare med stor potential.

Testa uttala Aubameyang, det blir Abonnemang omedvetet.
Citera
2013-07-10, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Spännande, ska nog kika lite. Inte sett mycket av den där Abonnemang, känns som en spännande spelare med stor potential.

Testa uttala Aubameyang, det blir Abonnemang omedvetet.
Vill man säga hela hans namn så funkar det att säga "Pelle Abonnemang"

Mkhitaryan har assisterat fram Reus som har spräckt nollan samt att han har mulat ner Behrang Safari.
Ser framemot honom under hösten, tycker att han har startat bra

Edit: Nu har han gjort ett mål också.
Senast redigerad av Anti-Rasist 2013-07-10 kl. 20:05.
Citera
2013-07-10, 20:21
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Alldeles utmärkt, tackar som frågar.

Kanske ska vi istället låta Gomez avgöra detta genom att låta honom bevisa kommande säsong vad han kan åstadkomma i serie A? Inte riktigt rättvist att jämföra hans kapacitet idag med en åldrande italienare för dryga 10 år sedan vars hästsvans var det enda dragplåstret? Jag förstår precis vad cst menar utan att för den skull förringa Baggio eller någon annan. Gomez idag är så mycket bättre än vad Roberto var 2004. Jag tror definitivt att Gomez kan lämna ett oförglömligt avtryck efter sig i seria A om hans mål-instinkt håller i sig.
Senast redigerad av fchansa 2013-07-10 kl. 20:24.
Citera
2013-07-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Maldini och till viss del Totti kan jag köpa. Men resten är ju rätt medelmåttiga spelare som har dansat en sommar (eller två) eller bara gravt överskattade.

Nu får du väl ge dig, Kaka blev utsedd till världens bästa spelsre 2007, det har Gomez aldrig vart i närheten av, och kommer aldrig bli det.

Finns ju massa lirare som både vart bättre och större än Gomez senaste 10 åren.

Alessandro Del Piero och Andriy Shevchenko, för att nämna några som inte nämnts i tidigare inlägg. Men visst är Gomez en imponerande värvning och en mycket bra spelare.
Citera
2013-07-10, 22:52
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburgo
Nu får du väl ge dig, Kaka blev utsedd till världens bästa spelsre 2007, det har Gomez aldrig vart i närheten av, och kommer aldrig bli det.

Finns ju massa lirare som både vart bättre och större än Gomez senaste 10 åren.

Alessandro Del Piero och Andriy Shevchenko, för att nämna några som inte nämnts i tidigare inlägg. Men visst är Gomez en imponerande värvning och en mycket bra spelare.

2007 var Gomez världens bästa spelare
Citera
2013-07-10, 23:18
Medlem
Kommer bli intressant att se Salzburg - Schalke imorgon. Någon som har koll ifall Goretzka hänger med?
Citera
2013-07-11, 07:26
Medlem
cyberkalles avatar
Lite bakis och fylld av nostalgi så satt jag och skrev ett långt inlägg om mina barndomsminnen från fotbollens värld men det blev för ointressant så jag övergår till söndagens välgörenhetsmatch för Hansa Rostocks överlevnad.
Den matchen sänds i över 40 länder...rätt fränt.

Annars inget nytt förutan att laget fick ett celebert besök igår av den förra publikfavoriten Luca Toni som kikade in där nere i Lago di Garda.

Toni och Gomez påminner inte dom två om varandra inte bara spelmässigt utan eleganta i sitt yttre aldrig en lock på fel ställe.
Citera
2013-07-11, 09:25
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Lite bakis och fylld av nostalgi så satt jag och skrev ett långt inlägg om mina barndomsminnen från fotbollens värld men det blev för ointressant så jag övergår till söndagens välgörenhetsmatch för Hansa Rostocks överlevnad.
Den matchen sänds i över 40 länder...rätt fränt.

Annars inget nytt förutan att laget fick ett celebert besök igår av den förra publikfavoriten Luca Toni som kikade in där nere i Lago di Garda.

Toni och Gomez påminner inte dom två om varandra inte bara spelmässigt utan eleganta i sitt yttre aldrig en lock på fel ställe.

Är också lite bakis idag men nostalgi är inte vad det har varit

Matchen på söndag är utsåld sedan april men det finns enstaka biljetter kvar på viagogo om du är intresserad av en tur till "Östersjökustens pärla". Då kan du passa på att köpa tröjan som säljs i samband med matchen och har texten "Leicht Matrosen vs. Lederhosen"
Citera
2013-07-11, 11:13
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Är också lite bakis idag men nostalgi är inte vad det har varit

Matchen på söndag är utsåld sedan april men det finns enstaka biljetter kvar på viagogo om du är intresserad av en tur till "Östersjökustens pärla". Då kan du passa på att köpa tröjan som säljs i samband med matchen och har texten "Leicht Matrosen vs. Lederhosen"

Underbar.

Thiago Alcantara till Bayern?
Ja just nu har det blivit ett jätterykte men det kan väl inte stämma för femöre det är ju inte där vi har brist på spelare.
Citera
2013-07-11, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Underbar.

Thiago Alcantara till Bayern?
Ja just nu har det blivit ett jätterykte men det kan väl inte stämma för femöre det är ju inte där vi har brist på spelare.
Pep har tydligen sagt till Thiago att han ska flytta ner Martinez till mittbacks positionen och ge han en roll i centrala mittfältet Men jag måste hålla med om att han inte behövs så extremt mycket.
Citera
2013-07-11, 13:10
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lernbo
Pep har tydligen sagt till Thiago att han ska flytta ner Martinez till mittbacks positionen och ge han en roll i centrala mittfältet Men jag måste hålla med om att han inte behövs så extremt mycket.
Unfaßbar är bara förnamnet för en novis supporter som jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in