Citat:
Ursprungligen postat av
007trestad
Ja med tanke på att jag vet vem han är så kan jag säga att killen är kaxig men lätt att ta ner på jorden av en kille som visar allvar...om han sett nåt så bör man varsko honom och jag tror inte den killen golat pga av att han är en yngling som redan skaffat sig så många tattos och dåliga vänner trots sin ringa ålder...dvs att han ser upp till killar som är tuffa på allvar...och om det då också skulle finnas minsta lilla koppling till honom så försvinner han nog rätt fort...förövrigt är det i te speciellt svårt att se om det är han eller inte om det är vad du menar...lika lätt som att se att aj är aj..elle dB är dB....så jag förstår inte riktigt alls var du är på väg...är du ett troll eller??
Skulle det vara något försök till förolämpning att en som är reggad juli 2013 och endast har skrivit i en tråd (denna) kallar någon reggad 2007 (som uppenbarligen har skrivit i flera olika trådar) för troll?
Som du själv säger är han en kaxig yngling som ser upp till badboys. Är inte det motiv så det räcker för att vilken grupp som helst skulle vilja ge han på moppo för att dem stör sig på honom?
Du verkar fortfarande inte förstå? Om vi leker med tanken att jag hade sett t.ex. AJ för en månad sedan då hade jag inte sett/vetat att det var AJ, då jag inte visste hur han såg ut innan detta fallet. Tror du att sannolikheten är så stor att någon som känner igen SB och kan placera honom ska ha lyckats se honom springa iväg i mörkret och vara helt säkra på att det är han? Speciellt när man tänker på att ingen ens har lagt märke till att varken AJ har lämnat lägenheten eller att någon/några har fraktat bort en kropp (levande eller död) ifrån lägenheten.
Jag kan lika gärna säga att jag sett dig bära ut en död kropp och köra iväg i en Volvo S40. Jag vet inte hur du ser ut, jag har bara ditt namn och att du har någon form av koppling till IF. I själva verket var det ju jag som utförde brottet men jag måste ju köpa tid för att kunna röja bevis och prata folk tillrätta, eller hur?