2013-07-10, 21:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Ja dom var maskerade av något slag, och dom var 4st.
Liiite mer kan du väl berätta.
Citera
2013-07-10, 21:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Har inte SB något med detta o göra då?
Verkar stökigt i thn nu i dagarna.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2243294-stenkastning-mot-bil-och-poliser
Det där låter mer som husbybowannabeer.
Citera
2013-07-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therrabus
Håller med dig, alla dessa brunnar. Hela Kardanvägen (industriområde som ligger nära BOs bostad) är full av brunnar, både nya och gamla.

Kardanvägen är den mest troliga vägen att ta ifrån I*as bostad..
Har de inte funnit en lämplig brunn/skreva/sjö/grotta på vägen, har jag funderat på om inte MGM kunnat övertala någon av de häktade att öppna sin brunn på tomten. Han som är så bra VÄN drar ju nytta av dem, om det på något vis kan gagna honom själv. Någon som vet om alla deras brunnar är avsökta?
Citera
2013-07-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Men har SB och AJ ens någon form av känd relation till varandra? Dessutom borde man väl förstå att en psykopat knappast bryr sig om någon annan blir misshandlad så länge han själv inte löper någon risk.
Har ett svagt minne om, att jag såg SB på de andras vänlistor.
Numera är han inte vän med någon.
Orsak??? (raderade vänlistor)
Citera
2013-07-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Om nu SB åkt på stryk så kanske det trots allt är så att han ska tystas? Var det inte ngt rykte om att han ska ha setts springandes från I*a´s hem tidigt på söndagsmorgonen. Är det verkligen helt avfärdat och uteslutet? Hmm, lite för mkt slump att just HAN ska misshandlas just NU.
Tänker att han kanske varit med på en efterfest hos BO och bevittnat otrevligheter.

Intressant. Jag vet att jag har läst det att han sågs springandes därifrån, men vem såg och skrev det? Och vem sa att så inte var fallet? Han själv?
Citera
2013-07-10, 21:24
Medlem
Mouchinos avatar
Tänkte på det som tagits upp här ang möjligheten att de även kan ha använts sig av fyrhjulingar som transportmedel. Hittade denna sida för bilfantaster där DB är med och kollade upp hans vänner också, vet inte men kan den som kallar sig L*sen vara FH? Isf har han haft tillgång till just fordonet som skrivits om här i tråden. Kolla om det är nåt/nån ni känner igen.

Gå in på denna sida http://www.garaget.org/ och sök på DB:s nick M*sfits138 och även L*sen som jag undrar om det kan vara FH.
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-10 kl. 21:25. Anledning: Stavfel
Citera
2013-07-10, 21:25
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
När skulle detta skett?

Någon gång mellan 19:30-20:00.
Citera
2013-07-10, 21:26
Medlem
Citat:
Törs de ge sig på AJ då? Han kanske buntar ihop dem o badar skumbad med dem.
SB såg ju ut att väga 45 kg och ramla om man nyser på.

Aj är ju inte så mycket vassare han heller..
Citera
2013-07-10, 21:26
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Törs de ge sig på AJ då? Han kanske buntar ihop dem o badar skumbad med dem.
SB såg ju ut att väga 45 kg och ramla om man nyser på.

Hur stor är AJ? Jag tycker att han ser kort, klen o småfet ut på bilderna jag sett.
Citera
2013-07-10, 21:27
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Listig
Intressant. Jag vet att jag har läst det att han sågs springandes därifrån, men vem såg och skrev det? Och vem sa att så inte var fallet? Han själv?

Det känns som nåt lurt det här..ska se om jag hittar de inläggen.
Citera
2013-07-10, 21:30
Medlem
Kurridutts avatar
Vem var det som undrade varför farbror blå var på garvarevägen den 1 juli? Eller var det annat datum?

Polisen (http://www.polisen.se/Vastra_Gotaland/Arkiv/Handelsearkiv/Vastra-Gotaland/Vecka-271/2013-07-01-1426-Brand-Trollhattan/)

"2013-07-01 14:26, Brand, Trollhättan
Det brinner i en lägenhet på Garvaregatan.

Räddningstjänst och polis larmas till Garvaregatan där det brinner i en lägenhet. Det finns inga uppgifter om personskador."
Citera
2013-07-10, 21:31
Medlem
panzertaxs avatar
Skulle kunna vara genialiskt att se till att SB spöas upp, ungefär som att han är den skyldige. Ännu ett försök att rikta bort misstankarna mot den riktige GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in