2013-07-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av id
Äntligen lite info hus A.J skulle finansiera sina resor..

Arbetsskygg vetta fan han drar ju ändå in 320000 per år. inte för att det skulle räcka till alla resorna men ändå..
Vart har du fått dom uppgifterna i från?
Citera
2013-07-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
nån som skrev här antagligen från taxeringskalendern. gällde inkomståret 2011 om ja inte minns fel?
Citera
2013-07-10, 17:18
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Isf är han snurrigare än tidningsbudet, som gått i sömnen och gjort söndagsutdelningen som inte finns. Dessutom lyckades han med konststycket att två ggr hoppa över en blodpöl med stängda ögon.

Visst är det så att tidningsbudet säkert skulle ha sett blodfläcken. Allt annat vore ju lika genomskinligt som han i Vittene som hade en vikingatida guldkrage för att stänga grinden. Självklart ljuger han om det. Självklart visste han och alla hans besökare i flera år att det var en guld krage och de ljög bara för att han inte skulle behöva lämna den till staten. Eller med andra ord - folk ser inte alltid vad de faktiskt ser och hjärnan hoppar över saker...
Citera
2013-07-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Är det så smart? Om grannen ser ett par ansiktstatuerade killar konka möbler kommer h*n nog ihåg det och kan identifiera dem. Att ha blivit sedd lämna lägenheten blir besvärande även om de bar ett skåp. Hur ska de förklara den saken? Då vill nog polisens tekniker kolla upp det skåpet osv.

Oavsett vad så har de ju tagit sig ut ur lägenheten. Med möbel eller kropp.
Att de burit ut henne i en möbel förklarar ju faktiskt dropparna.

I*a i ett mindre skåp eller dyl. De bär i varsin ände, droppar mellan och inga fotspår som smetat ut. Däremot utsmetat närmare hissdörren där de kan ha trampat i spåren och torkat av med något som fanns tillhands
Citera
2013-07-10, 17:20
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan

Finns utdrag från ratsit några sidor tillbaka, det heter var har du fått...roligt när postare betvivlar AJs intelligens och själva inte besitter fundamentala grammatikkunskaper...
Citera
2013-07-10, 17:20
Medlem
Jag tror kroppen ligger någonstans i terrängen kring/vid mammans hus i Strömstad, eller i skogen där han bor i Jönköping. Bilen är avledning, eller fraktade kroppen. Tror inte kroppen är i närheten av bilen. Nån som vet om polis eller mps kollar upp de ställena? Alternativt medhjälparnas hemvister. Eller har alla helt snöat in på att hon måste ligga i närheten av bilen, och de närmsta sjöarna? Ville man bli av med en kropp hade man väl kört långt som helvete ifrån sin bostad och välkända tillhåll. Norrland? Hade jag iaf.
Citera
2013-07-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldschrat
Finns utdrag från ratsit några sidor tillbaka, det heter var har du fått...roligt när postare betvivlar AJs intelligens och själva inte besitter fundamentala grammatikkunskaper...
Betvivlar inte A.J:s intelligens. Letar du efter icke korrekta stavningar i tråden så får du en del att göra.
Citera
2013-07-10, 17:25
Medlem
Greger65s avatar
Nu har jag gått igenom de tidiga inläggen i denna tråd men kan inte hitta att någon tidning som skrivit att det var på östra margaretvägen som TB frågade om......hmmm

Såg även i artiklarna att polisen hade gjort ett tillslag på garvarevägen på natten men att de inte ville uttala sig om detta hörde ihop. Någon som vet vad som hände på garvarevägen den natten?
Citera
2013-07-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Jag tror mig förstå VAR du tänker söka. Hoppas inte att kroppen ligger där om gm följer tråden och blir oroad. För då får du kanske oönskat sällskap.

Och då kanske han lyckas binda fast gärningsmannen vid ett träd...

Varför är så många rädda för AJ? Det är en feg kvinnomisshandlare men tror inte han ger sig på män i hans egna storlek som dessutom kan försvara sig.
Citera
2013-07-10, 17:28
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
Cl!ff.. Vad är egentligen det för farsa, trodde det va stake i honom. Tingsrätten har ju gett honom alla möjligheter i världen.. Men förmodligen blir han väl på torget gastandes i åratal om hämnd med en systemkasse istället.....

Man ska inte underskatta Cliff.. speciellt inte när detta är hans dotter det gäller. Är ganska så säker på att han kommer gå man ur hus så småningom. Men han kan ju inte göra det nu, det är en pågående utredning, det hade sabbat allting.
Citera
2013-07-10, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Nu har jag gått igenom de tidiga inläggen i denna tråd men kan inte hitta att någon tidning som skrivit att det var på östra margaretvägen som TB frågade om......hmmm

Såg även i artiklarna att polisen hade gjort ett tillslag på garvarevägen på natten men att de inte ville uttala sig om detta hörde ihop. Någon som vet vad som hände på garvarevägen den natten?
Menar du det TB frågade om här så är det på 2a sidan
Citera
2013-07-10, 17:30
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri
Jag tror kroppen ligger någonstans i terrängen kring/vid mammans hus i Strömstad, eller i skogen där han bor i Jönköping. Bilen är avledning, eller fraktade kroppen. Tror inte kroppen är i närheten av bilen. Nån som vet om polis eller mps kollar upp de ställena? Alternativt medhjälparnas hemvister. Eller har alla helt snöat in på att hon måste ligga i närheten av bilen, och de närmsta sjöarna? Ville man bli av med en kropp hade man väl kört långt som helvete ifrån sin bostad och välkända tillhåll. Norrland? Hade jag iaf.
Viktigast är ju att hon inte hittas, så man borde då hålla sig ifrån kända närliggande områden med anknytning till de inblandade.
Sen att det skulle vara ännu längre bort säkrar ju inte att hon hittas, men ger kanske en falsk trygghet, tills någon annan försvinner i Burträsk och MPS börjar söka där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in