2013-07-10, 16:58
Avslutad
Cl!ff.. Vad är egentligen det för farsa, trodde det va stake i honom. Tingsrätten har ju gett honom alla möjligheter i världen.. Men förmodligen blir han väl på torget gastandes i åratal om hämnd med en systemkasse istället.....
Citera
2013-07-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
Angående bilden med blodet.... Dropparna är ju jättespridda.
Blödde hon från både huvud och fötter? viftade de runt med henne när de bar ut henne från hissen? Plastpåsar eller folie som läckte här och var?

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag undrar det också för det är blodsdroppar över hela hallen om hon nu var blödarsjuk nog sjutton skulle det runnit ut mer blod är så här från hon!
Det är väl ännu inte fastställt vems blodet i trapphuset är?
Citera
2013-07-10, 17:01
Medlem
enkopptills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad jag menar det skulle vart betydligt mer blod från henne i hallen iom hon är blödarsjuk!

Men hallen har du väl inte sett ändå? Polisen sa ju att det var fullt m blod i hela lägenheten, så mycket så att de tom sa att ingen kunde överlevt.
I trapphuset däremot ser det inte så mycket ut.
Citera
2013-07-10, 17:03
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Neka såklart. De kunde nog lista ut i förväg, "fan polisen kommer lätt tro att det är oss!", så planterade de ett enormt villospår för att kunna köpa mer tid att göra sig av med kroppen så den inte kan användas som bevis mot dem. Klart de skulle neka... Annars poänglöst med villospår?
Jag tror faktiskt inte DB hade varit så sugen på att bränna upp sin bil, och bli direkt inblandad, när ingen visste att han varit där. Inte ens AJ's morsa hade bränt upp sin bil i det läget.
Men om det var fullt med blod i den blev de väl tvungna... och därav "stölden" som en kass nödlösning.
Senast redigerad av Tomato 2013-07-10 kl. 17:07.
Citera
2013-07-10, 17:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkopptill
Men hallen har du väl inte sett ändå? Polisen sa ju att det var fullt m blod i hela lägenheten, så mycket så att de tom sa att ingen kunde överlevt.
I trapphuset däremot ser det inte så mycket ut.

Hur pass mycket blod skulle det vara i hissen?
Citera
2013-07-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag tror faktiskt inte DB hade varit så sugen på att bränna upp sin bil, och bli direkt inblandad, när inget visste att han varit där. Inte ens AJ's morsa hade bränt upp sin bil i det läget.
Vad jag hört så har tanten gott om kosing efter något arv där hon även betalar den tidigare arbetsskygge sonens resor.
Citera
2013-07-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av id
Cl!ff.. Vad är egentligen det för farsa, trodde det va stake i honom. Tingsrätten har ju gett honom alla möjligheter i världen.. Men förmodligen blir han väl på torget gastandes i åratal om hämnd med en systemkasse istället.....

Skärp dig! Låt polisen jobba och håll inte på med uppvigling!
Citera
2013-07-10, 17:08
Medlem
Väntar med spänning på vad testen kommer fram till, vems/vilkas blodet tillhör i lägenhet och övriga ställen, förhoppningsvis spår från fler än en människa, borde ju komma fram snart. Tydligen inga spår efter I*a i den uppbrända bilen. Snälla du som gjort det/vet något, plocka fram kvarlevorna nu, så detta kan lösas. Med en saknad kropp kommer detta leva vidare länge.
Citera
2013-07-10, 17:08
Medlem
CuriousCilledMyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Tror iofs inte att han jobbar på en ordinär arbetsplats då jag fått till mig att han ska ha bundit kontakt med sin blivande arbetsgivare på kåken. Har även hört att det troligen är ett speciellt klientel där A.J gör sina voltor.

Arbetsgivaren har ju själv suttit inne på kåken, för att nästan slagit ihjäl sin hustru. Alla vet hur TS är/var.
Citera
2013-07-10, 17:09
Avslutad
Citat:
Vad jag hört så har tanten gott om kosing efter något arv där hon även betalar den tidigare arbetsskygge sonens resor.

Äntligen lite info hus A.J skulle finansiera sina resor..

Arbetsskygg vetta fan han drar ju ändå in 320000 per år. inte för att det skulle räcka till alla resorna men ändå..
Citera
2013-07-10, 17:10
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id

Menar du att han skall ta lagen i egna händer och döda AJ?
Citera
2013-07-10, 17:12
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Men det kanske hon slipper nu på ett tag
Vad jag har hört tröttnade hon på honom rejält, efter detta och kommer inte ställa upp på samma sätt.
Och absolut inte hjälpa till att undanhålla några bevis mot honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in