Citat:
Ursprungligen postat av
Blondie77
Jag skrev tidigt i tråden om stugan i strömstad, personligen tror jag det är högst troligt att hon kan ha gömts där. Miggafriss blogg stängdes ner så fort GM släpptes och det enda i bloggen som jag tyckte kunde varit värt för honom att dölja var stugan. Eftersom mördare tenderar att dumpa kroppen på platser dom känner till vore även stugan perfekt. Inte många här höll med mig dock och många verkade tycka GM inte vore tillräckligt smart för em sådan manöver men jag tror der är farligt att tro att folk inte är smarta bara för att dom har korkade åsikter och går igång på att slå tjejer. Tror man måste vara mer oppensinnad än så och inte fastna vid att GM minsann är för dum i huvudet för att gömma hennes kropp väl. Bilen brändes nog knappast där BO finns. Hade dessa killar varit helt korkade hade hon nog hittats nu. MP borde mobilsera ett sök vid stugan vid sidan av att dom söker i trollhattetrakten. Finns väl mpfolk i strömstad med!
Jag håller med dig.
Om det var dit de åkte, är ju alla sökinsatser i närområdet meningslösa.
Men polisen kan ju ha koll på deras färdrutt och avrått från att söka där.
Det betyder ju inte att omlastning kan ha skett, och dumpning skett vid annan tidpunkt än polisen ev. tror. Så man ju inte utesluta någon misstänkt plats, tyvärr...