2013-07-10, 02:02
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jag tror inte han mår det minsta dåligt, snarare tvärtom. Det är ju sånt här han går igång på så han har nog haft ståfräs sen händelsen, där av sökandet på datingsidor. Om inloggning på dessa inte är avsedda som alibi då. Han kan ju ha besökt en grisfarm och samtidigt låtit datorn stå på och inloggad.

Håller med även om jag inte vill tro att det är så i hopp om mänsklighet...hiiuuvaligen,,,,det sjuka är att han sitter hemma och gottar sig på dejtingsidor medan hans polare gråter i cellen....snart är du där själv Ā.J och som mamma till ett barn så längtar jag tills du sitter där! Avskum som dig ska hållas instängda!!
Citera
2013-07-10, 02:03
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Även om det skulle vara AJs blod där också, kan han ju bara säga att han blöddenäsblod när han va där.. Har lite hopp inför deras svar.. AJ är ju redan bunden till platsen

Om blodet är från fler personer. hur uppkom det i så fall?
alla kan väl inte ha blödit näsblod?
har man större skärsår till exempel så borde man ju åka till akuten.
Citera
2013-07-10, 02:03
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Hur dags anländer den?
Om det funnits blod i trappan borde budet ha reagerat.
Tidningsbudet var i IFs trapphus nån gång mellan 06:00 och 06:30, då fanns inget blod i hissen.
Citera
2013-07-10, 02:05
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Pölevattnet

Jag har kikat på filmen http://www.youtube.com/watch?v=4WkFMTIyWJU. Vid tidpunkten 0:12 och även lite senare tycker jag mig se en brygga på andra sidan sjön. Sjön förefaller även vara något oregelbunden i formen.

Jag tror att bryggan är handikappbryggan i Pölevattnet på Herrestadsfjället. Någon som tänker sig dit?
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-10 kl. 02:05. Anledning: Lade till adress till filmen
Citera
2013-07-10, 02:05
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Ja, det är en redig bunt med alla bilagor.

ok leker man med tanken att dom här tre nissarna paketerar I*a i lägnheten och bär ut henne efter kl 6, då måste det ju finnas vittnen som set något?
Citera
2013-07-10, 02:06
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
ok leker man med tanken att dom här tre nissarna paketerar I*a i lägnheten och bär ut henne efter kl 6, då måste det ju finnas vittnen som set något?

För att inte tala om den brinnande bilen. Folk åker till Hunneberg vid soluppgången eftersom det då är lättast att se älg.
Citera
2013-07-10, 02:07
Medlem
Kylklampens avatar
Funderar på saker som nämndes om att delar av händelsekedjan skulle varit utlagt på entreprenad.
Allting ifrån brottplats till bilbrand verkar vara klumpigt utfört.
Men offret är inte funnet.
Kan det vara så att det är några som mött upp och tagit hand om de sista stegen i kedjan?
Vilka grupperingar/människor i trakterna skulle det tänkas vara?
Senast redigerad av Kylklampen 2013-07-10 kl. 02:28.
Citera
Medlem
Citat:
Även om det skulle vara AJs blod där också, kan han ju bara säga att han blöddenäsblod när han va där.. Har lite hopp inför deras svar.. AJ är ju redan bunden till platsen

Ja fast då går dom nog på sannolikheten att han blött näs blod under tiden flickan dör är rätt liten om han inte fått en smäll på nosen då..och då är han troligtvis involverad iallafall..och han kan ju gärna inte säga att han blödde näsblod men att hon redan var död..isåfall var e kroppen och varför inget larm från honom till polisen
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tidningsbudet var i IFs trapphus nån gång mellan 06:00 och 06:30, då fanns inget blod i hissen.
Först dödas hon sen inväntas bil för transport mm: Så då kan man tänka att nån slängt upp henne över axeln för att bära ut henne lite snabbt, men pga blödarsjukan så börjar det rinna blod och de strular till det i trappan...
Citera
2013-07-10, 02:08
Medlem
Lazerwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jag tror inte han mår det minsta dåligt, snarare tvärtom. Det är ju sånt här han går igång på så han har nog haft ståfräs sen händelsen, där av sökandet på datingsidor. Om inloggning på dessa inte är avsedda som alibi då. Han kan ju ha besökt en grisfarm och samtidigt låtit datorn stå på och inloggad.

Nej, han är där.
Citera
2013-07-10, 02:12
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ja fast då går dom nog på sannolikheten att han blött näs blod under tiden flickan dör är rätt liten om han inte fått en smäll på nosen då..och då är han troligtvis involverad iallafall..och han kan ju gärna inte säga att han blödde näsblod men att hon redan var död..isåfall var e kroppen och varför inget larm från honom till polisen

han kan väl säga att han blödde innan han gick och då var ju i*a vid livet enligt honom. Skall han dömas skall det vara utom rimligt tvivel. Jag skall också tillägga att jag inte vet om man kan se om blodet är säg 20min äldre.
Citera
2013-07-10, 02:16
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-E-Q
Om blodet är från fler personer. hur uppkom det i så fall?
alla kan väl inte ha blödit näsblod?
har man större skärsår till exempel så borde man ju åka till akuten.
Jag hoppas på att SKL får fram något i den stilen, men beträffande AJ så är han redan bunden till platsen. han blod skulle inte göra någon större skillnad tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in