Citat:
Ok ne polaren min hade inga rastaflätor heller men förstår din poäng, men jag tror bara detta är något som gått väldigt väldigt snett, för när 9 olika personer som kände honom från bra till mindre bra alla säger i princip exakt samma sak om snubben om hur han är osv så tror jag inte det för många öl och arg som gjort att detta kunde hända det finns liksom inte på kartan.
Jag kan bara inte förstå att folk håller igång tankarna gällande det du skriver. "ja men, han var ju en så gyllenfin pöjk."
Ja, det var han säkerligen. Men det förklarar inte handlingarna. Det betyder inte heller att han har varit genomärlig mot alla i sin omgivning. Kanske har något legat latent, tankar som han inte kunnat styra över. Jag spekulerar lika vilt som ni spekulerar, dvs vad kan ha utlöst allt detta som har skett?
Man kan inte förklara genom vad du tidigare visste som sagt. Det finns tonvis med mördare runt om i världen där man inte hade någon aning om fanns. Praktexemplar, du kan ta vilken seriemördare som helst. Alla har fungerat i samhället och inte tagit utrymme överhuvudtaget. Vissa har, men ett gott utrymme som fått samhället att inte leta i hans områden.
Nu säger jag inte att han är en seriemördare (?), men det finns inget sätt man kan se på en person att han är kapabel till att mörda/har mördat. Så era tankar om hur gullig och hur gott han luktade är så sjukt irrelevanta att dem tar onödig kilobyte på forumet.
, eller ?