2013-07-09, 23:12
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Bra man tar skärmdumpar. Så visst finns det en stark lojalitet.

http://imgur.com/twZmxgM
Fan vilken sjuk människa att uttrycka sig på det där översittarviset. Men brudarna verkar inte genomskåda det, eller ta illa vid sig
Sånt frågar man väl i tysthet en sörjande person om...
Undrar vad DB blev skyldig i gengäld
Köpte AJ de flesta av sina kompisar?
Senast redigerad av Tomato 2013-07-09 kl. 23:21.
Citera
2013-07-09, 23:13
Medlem
wazladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Jag var inne på detta också innan att de styckat henne eller iaf styckat av lite.
armar, ben och vid höfterna...
Det är inte så svårt att stycka som man tror, inte med tanke på att DB är kock dessutom.
Stycka man bara vid lederna så går det rätt bra utan att det skall finnas benflisor (men vad säger att de inte kunde tagit upp benflisorna.

men säg att de lägger ut presenning och sen börja man stycka, så borde det inte blir allt för mycket blod. Eller så tappa man ut henne på blod eller en del bod, då det borde går relativt fort med tanke på blödarsjukan. Sen lägger man henne på en presenning och börjar arbetet.

Och är man kock så kan jag garantera att man har styckat en större bit kött eller kanske rent av en tredjedel gris, kanske en halvgris.

Har DB pluggat som kock? Så har han garanterat styckat. Det ingår i läroplanen.

Under tiden så har TB uppsikt av barnet som är i lägenheten
Håller med du
Citera
2013-07-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galeazzo
Guldmedalj till dig!
Du hade varit en uppskattad latringrävare i lumpen.
Själv får jag på 15 minuter knappt bort en grästuva.

Någon mindre vältränad person än panzertax som har en uppfattning om tidsåtgången för att gräva och dölja en kropp?
Jag har grävt en del hål för latriner och allt beror på var man gräver. I hård mark är det ett hårt arbete som tar lång tid och man måste ha rätt sorts spade.

Om GM är fiskare och vet ett riktigt bra ställe att gräva efter mask (typ meter-tjockt lager av mylla på en plats som kanske kultiverats av maskgrävare i generationer) så kanske GM t o m hade en spade gömd på platsen.
Citera
2013-07-09, 23:16
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferro2
Tack för detta!
Verkar som det hänt lite sen jag var där för drygt 20 år sedan eller nåt...
Var helt igenväxt på den tiden, och inga skyltar.
Kunde man ana att de gamla skifferbrotten finns uppe i branten nu?
Det som också talar emot platsen är väl att det ligger ett hus alldeles där man kör in.

Ingen orsak, hoppas bilderna kan bistå fler grävare.
Jag som inte ens visste var det var någonstans höll på att missa grottorna totalt och hela det stället överlag var enskilt upplevde jag. Men sedan såg jag spår av hästhovar och massor med spillning, mycket pekade på att människor rör sig där frekvent. Att bara "lägga" ett lik under en buske eller annat där kändes föga troligt. Hittade en del kläder mm som är överlämnat till annan ordningsmakt. Jag upplevde dock inte att stället var speciellt genomsökt av MPS med tanke på alla kläder o allt skrot jag hittade.
Citera
2013-07-09, 23:16
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Fan vilken sjuk människa att uttrycka sig på det där översittarviset. Men brudarna verkar inte genomskåda det, eller ta illa vid ont
Sånt frågar man väl i tysthet en sörjande person om...
Undrar vad DB blev skyldig i gengäld
Köpte AJ de flesta av sina kompisar?

Ja det är just det, vad blev DB skyldig i gengäld?
Citera
2013-07-09, 23:18
Medlem
lozexs avatar
Det här när man printscreenar statusuppdateringar och inlägg, kan man inte maska namn o bilder på de personer som skrivit för längesedan? Kanske inte så kul för dem att bli uthängda i ett mordsammanhang..
Citera
2013-07-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy7
Har AJ en stor tatuering i form av en eldflamma på högerarmen?

Nej men det har m*rc*s pappa till en av tbs barn..vadådå??
Citera
2013-07-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Håller med du

Tror nog att vi kan lägga styckningsteorin åt sidan. Tror inte BO hade så välutrustad kök med såg etc.
Inte heller att GM hade den tiden.

Har hjälpt till med styckning och det är lika tungt som att gräva...

*
Varför transporterades BO överhuvud taget ut ur bostaden?
Citera
2013-07-09, 23:20
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Nej. Kalhygge och innanför vattenhål, rotvältor mm. Hjulspår och hålor av skogstraktorer. Ett par grenrösen, men nja, kändes inte som en bra plats överlag. Bilen var otroligt lätt att hitta dessutom.
En rotvälta har jag själv fantiserat om som gömställe ifall jag skulle råka få ihjäl en inbrottstjuv
Då behöver man bara en motorsåg En gallerkärra om man vill snygga till lite och ta med överblivet virke
Citera
2013-07-09, 23:21
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Håller med du

Eller hur. Någon skrev att grannarna hade hört dunsar?
Detta är ju då från att man hugger mellan två ledknotor. Så man lätt kan skära sen.
Sen stoppa man de olika bitarna i påsar och en hade läckt med tanke på dropparna i trapphuset!
Citera
2013-07-09, 23:21
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Bra man tar skärmdumpar. Så visst finns det en stark lojalitet.

http://imgur.com/twZmxgM
Men fyfan... Hur kan man sjunka så lågt? Wow kolla på mig vilken fantastisk VÄN jag är!! Inte som dina andra "vänner" som bara skriver beklagar sorgen..
Han missar inte ett tillfälle att framhäva sin egen förträfflighet inte.
Citera
2013-07-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Jag har grävt en del hål för latriner och allt beror på var man gräver. I hård mark är det ett hårt arbete som tar lång tid och man måste ha rätt sorts spade.

Om GM är fiskare och vet ett riktigt bra ställe att gräva efter mask (typ meter-tjockt lager av mylla på en plats som kanske kultiverats av maskgrävare i generationer) så kanske GM t o m hade en spade gömd på platsen.

Det har jag trott hela tiden..även en plats som jag nämt tidigare..men om det finns fler sådana maskgroparna är ju det väldigt intressant...dom jag såg där såg man att rötterna var avhuggna redan och då är det ju inga problem att gräva alls ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in