2013-07-09, 21:05
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Användare avstängd.
Det stod ju visserligen att användarnamnet kommer att granskas under dagen
Kanske någon som anmälde det som opassande, eller blev bekymrad när de såg det i sin besökslogg.
Nej, det får bli något lite mer romantiskt nästa gång, lärde jag mig nu...
Kanske något fint som AmoreBites eller nåt?
OnT: Då AJ varit online och bevisligen blockat användare här, borde väl polisen ha koll på IP-adressen, och var han befinner sig. Det räcker väl misstankegraden för att få tillgång till?
Citera
2013-07-09, 21:06
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
AJ har aldrig påstått att han inte kört MCn, det säger han själv på sin Fejja.

Däremot har polisen inte fått tag på MCn, trots att de haft AJ på förhör. AJ kan alltså dölja MCn för polisen.

Så om någon ser den, säg till !

Ursäkta om jag missat något, men var har det framkommit att polisen inte fått tag på mcn?
Citera
2013-07-09, 21:07
Medlem
Jag har en bil på AJ:S motorcykel, men vet inte hur jag ska lägga upp en bild här.
Citera
2013-07-09, 21:09
Medlem
ReedMes avatar
Quarrel har varit fantastiskt hjälpsam och ritat ut en väg på sin fina karta, en sorts "bakväg" som går från Gärdhem, Norra Björke, Trökörna till Grästorp. Längs vägen finns fina skogspartier där man kan "panikdumpa" en kropp, och en av fördelarna är att det rör sig lite folk i det här området. Från vägen går det sedan flera avstickare mot Hunneberg. Så det går att snabbt ta sig därifrån till platsen där bilen brändes. Tänkte att det kan vara meningsfullt att leta längs den här vägen. Finns åtskilliga skogsvägar där.

En vän berättade att polisen har draggat i Nossan i dag. Nån som vet om det stämmer?

https://maps.google.se/maps/ms?msid=217083814073752706279.0004e087d9f2ff6f80f7 f&msa=0
Senast redigerad av ReedMe 2013-07-09 kl. 21:15.
Citera
2013-07-09, 21:12
Medlem
MrsLibras avatar
Mtp dagens häktningar av DB och FH så undrar jag om inte polisen har ute AJ "med flit". Om det nu fanns tillräckligt med bevis för att häkta dom på sannolika skäl för skyddande så LÄR det finnas en hel del på AJ himself, eller?
De vill nog ha ute fanskapet så att han gör bort sig och visar vägen till Id@.

Man ska nog inte heller lägga för mkt krut på att leta efter henne på de orter dit hans s.k "roadtrip" ledde. Polisen ser ju helt klart inom vilket område hela björnligan befunnit sig på under lördag/söndags-natten, ergo där polisen letat som mest är det hetaste tipset och där bör man fokusera sökningarna.

Får sån satans huvudvärk av detta fall, men snart är det löst, svettigt AJ?
Citera
2013-07-09, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Ursäkta om jag missat något, men var har det framkommit att polisen inte fått tag på mcn?

Källor och egna undersökningar, har du något som säger att polisen har undersökt eller beslagtagit den ? - Nej.
Citera
2013-07-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Jag har en bil på AJ:S motorcykel, men vet inte hur jag ska lägga upp en bild här.

Snälla skona oss, ser ju ut som en båge som vilken 75årig mormor som helst har hemma i garaget, en kvinnomisshandlande dödsnazist som åker omkring med en sleten mc med pensionärs box bakpå, får mig att skratta varje gång, fattas bara en orange flagga bakpå med.
Citera
2013-07-09, 21:15
Medlem
http://ttela.se/nyheter/vanersborg/1.2241585-missing-people-fortsatter-leta
Citera
2013-07-09, 21:15
Medlem
panzertaxs avatar
Någon i nätverket kollade bakvägen idag. Supersvårt att hitta något där om man verkligen inte GÅR efter hela vägen. Mycket skog och sly framför allt.

Någon i nätverket reflekterade också över känslan att det finns ett lik på Hunneberg trots allt. Det ger också kopplingar till massa villespår som postats här i tråden och som vill avleda sökandet där.
Citera
2013-07-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
Snälla skona oss, ser ju ut som en båge som vilken 75årig mormor som helst har hemma i garaget, en kvinnomisshandlande dödsnazist som åker omkring med en sleten mc med pensionärs box bakpå, får mig att skratta varje gång, fattas bara en orange flagga bakpå med.

Haha.

Ja, inte är den snygg någonstans.

Lyckades få till en länk.

http://www.anony.ws/image/kYep
Citera
2013-07-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Det stod ju visserligen att användarnamnet kommer att granskas under dagen
Kanske någon som anmälde det som opassande, eller blev bekymrad när de såg det i sin besökslogg.
Nej, det får bli något lite mer romantiskt nästa gång, lärde jag mig nu...
Kanske något fint som AmoreBites eller nåt?
OnT: Då AJ varit online och bevisligen blockat användare här, borde väl polisen ha koll på IP-adressen, och var han befinner sig. Det räcker väl misstankegraden för att få tillgång till?
Smidigt nick hörru
Dejtingsidor kanske e den enda sociala han kommer åt nu.
Citera
2013-07-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Men då borde det vara rätt lätt för polisen att kolla vem som körde honom på roadtrippen??..skulle ju vara rätt intressant...för säger han att han inte har kört bil eller mc själv så måste ju någon annan gjort det...och om han säger att det är han själv så åker han ju dit för olovlig körning. Så nåt svar måste han ju ge i en sådan utfrågning..och då kan man ju också se vad hans kära vänner haft för sig under samma tid och se vad som stämmer.?!..
Han behöver inte svara på en enda fråga egentligen, så länge de inte har några bevis som binder honom till brottet så går han fri och det vet han. Han lär inte säga ett ord mer än nödvändigt under förhören...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in