2013-07-09, 20:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anais
Nån som vet vad DB heter på hp? Har för mig att jag läste nånstans i tråden att han var med där också
Titta tre inlägg upp.
Citera
2013-07-09, 20:08
Medlem
Pashmaloos avatar
Detta kanske har diskuterats innan men jag får känslan att AJ har jobbat systematisk och ganska smart. Hur vet vi att de inte har bränt kroppen någonstans och transporterat brända delarna till olika platser med bilen och sen bränt bilen?

Efter mitt inlägg till TB (Miggafrii) som konstigt nog togs bort av moderatorn har massor med PM trillat in med syftet att avslöja vem jag är. Dessa våldsbenägna nazzar är beredda att inte enbart mörda utan hota varenda varelse för att fortsätta sitt destruktiva liv...
Citera
2013-07-09, 20:10
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri
Vad hette AJ på HP nu igen? Var det Amoreeterna? Måste man ha ett konto där för att kunna kolla medlemmarna, kan man bara slå på de som är online? Jag har iofs ett :-) men man vill ju inte blotta sig.
Använd gärna:
Användarnamn: MördareThn
Lösenord: asdf
Citera
2013-07-09, 20:11
Medlem
Anaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Titta tre inlägg upp.

Jag frågade efter DB, inte AJ... Hittar inget om DB i det inlägget, men jag kanske är blind?
Citera
2013-07-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
1 juli 18.02 gjordes uppdateringen på fb, från Gränna-området. Bara det, att starta en drygt 50 mil lång road trip på kvällen.

Nja 50 mil vet jag inte, snarare ca 19 mil om du syftar på sträckan Trollhättan - Gränna ?
Citera
2013-07-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Niqab klädda lipsillen FH kommer att prata efter ett par nätter på häktet med heta drömmar rörande tvåltappning... Han har tid att fundera på vad som känns bäst för framtiden ett brustet vänförhållande eller en brusten ringmuskel.

Gissat på ett snabbt erkännande, där han väljer friheten. Då vänskapen med AJ blir för kostsam.

Polisen hade kunnat lösa det mycket snabbare och få någon av de häktade att sjunga ut.

Exempel: Tända lampor i cellerna dygnet runt, tillsyn var 15:e minut, ta honom till förhör mitt i natten (om han inte har advokat) mm.....
Citera
2013-07-09, 20:14
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Fågelkvitter: "Det sägs vara fullt pådrag vid stenbrottet vid berget typ vid diabas". Spaning, någon?

En källa till mig var där på em - då var det inte en kotte där.
Citera
2013-07-09, 20:16
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
En källa till mig var där på em - då var det inte en kotte där.

Jag är rädd att Quarrels citat av fågelkvitter inte skall tas som "jag Quarrel säger att detta är sant" utan tvärtom skall det uppfattas som "jag har hört en fågel säga detta men det är inte jag som säger det"
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-09 kl. 20:21. Anledning: Rättade stavfel på användarnamn
Citera
2013-07-09, 20:21
Bannlyst
Gällande AJs mc, så verkar den inte blivit återfunnen, så denna kan ju bli intressant för utredningen.
AJ verkar inte svarat på vart den är heller.

Hade någon bild & reg.nr. på denna så lägg upp det ?
Saknas mc:n så är den (kanske) en viktig pusselbit för utredningen.
Citera
2013-07-09, 20:22
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Står i ttela att han tidigare är ostraffad.
Han kanske inte är så korkad då
Då klarar han sig säkert ur detta också utan problem.
Citera
2013-07-09, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Hmmm, inte sååå mycket blod där? Och inga fotavtryck? Eller har dom (?) lagt ner henne på golvet utanför hissen (som jag gissar ligger till höger) och sedan när dom lyft upp henne har blodet skvätt runt hela trapphuset? Det ser ju iaf inte ut som någon droppande sträng från en säck, eller? Ingen här som är mer insatt i detta?

Eller, om man ska tro på transportstyckning, flera personer med flera säckar som droppat, varav man satt ner någon på golvet?

En fundering. Kan det ha varit så att AJ givit henne ett käftslag varpå hon börjat blöda mycket näsblod. Näsblod kan bli som en hel fors även för vanliga dödliga utan blödarsjuka. Kanske de till sist bestämde sig för att åka till sjukhuset och få hjälp. Jag tycker nämligen bloddropparna mer ser ut som om de skulle ha droppat från en upprätt person. Kanske hon tuppade av på väg till hissen, eller i hissen och väl i bilen så avlider hon då käftslaget orsakat inre blödningar i skallen. Pojkarna i bilen fick då panik och bestämde sig för att dumpa kroppen snabbt som blixten.
Citera
2013-07-09, 20:25
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Gällande AJs mc, så verkar den inte blivit återfunnen, så denna kan ju bli intressant för utredningen.
AJ verkar inte svarat på vart den är heller.

Hade någon bild & reg.nr. på denna så lägg upp det ?
Saknas mc:n så är den (kanske) en viktig pusselbit för utredningen.
Har du någon bra grund för det antagandet?
Den är jävligt viktig för att få ordning på i vilken ordning saker kan ha skett, beroende på var den står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in