2013-07-09, 19:32
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Finns inget från den 18e januari?

Kolla igen vet ej hur man länkar ngn som vet, får gärna posta länken.
Citera
2013-07-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Så typiskt psykopatbeteende, istället för att bry sig om sina kompisar, eller bekymra sig för BO så raggar den jäveln runt efter nya kvinnor att misshandla.

Se till att kukblockera den här fanskapet nu ni som har HAPPYPANCAKE !

Ännu bättre vore väl att kontakta Happypancake Admin och få han avstängd från sajten?
Jävligt skrämmande att en sådan psykisk störd människa kan tillåtas sitta och försöka ragga upp nya tjejer med hans CV och att det nu bara är en tidsfråga innan Herr blå knackar på hans dörr. Han är ju en fara för allt levande i detta samhälle inklusive sig själv.

Jobbade inte AJ som kock?
Kan de lagt kroppen i en sopcontainer för matavfall?
Töms inte dom rätt ofta och stinker rätt bra av all rutten mat m.m? Så eventuell liklukt skulle man inte tänka på ifall man gick förbi?
Eller är jag helt ute och cyklar i en sådan teori?
Citera
2013-07-09, 19:34
Medlem
Förstår att det redan avhandlats i tråden som nu blivit lång men jag undrar vad lipsillen FH har för brottsregister. Någon som vet?
Citera
2013-07-09, 19:34
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Kolla igen vet ej hur man länkar ngn som vet, får gärna posta länken.

Det finns från begravningen den 13e januari samt något från den 9e februari. För vi pratar väl om DB's sida?
Citera
2013-07-09, 19:35
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
"den 1 juli i närheten av Gränna, Jönköpings Län via mobil", står det vid det senaste inlägget. Går sånt verkligen att fejka? Är det han som skrivet det? Eller har AJ bett någon annan skriva det?
Nej, det är han själv som skrivit det och det stämmer. Men då det inte är mer än ett par timmar till Jönköping från Trollhättan och han har haft hela söndagen på sig att fly så är det ju inte helt osannolikt att han gjorde sin lilla "road trip", åtminstone började på den.
Citera
2013-07-09, 19:37
Medlem
Anaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
gå inte in på hans sida!! han ser ju vilka ni är Om man kan se era bilder.
Jag har ett fejkkonto, annars kan man ju bara blocka efter man varit inne på hans sida.
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Ok. Varför skall de agera när han r misstänkt?

Skall man radera alla HP medlemmar som har domar och varit misstänkta ? Nja, upp till varje kvinnas förnuft vilket sällskap man vill ha.
Så tänkte jag med, jag funderade på att anmäla men vad ska man anmäla? Han är ju inte ens häktad.
Citera
2013-07-09, 19:37
Medlem
PwnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
"den 1 juli i närheten av Gränna, Jönköpings Län via mobil", står det vid det senaste inlägget. Går sånt verkligen att fejka? Är det han som skrivet det? Eller har AJ bett någon annan skriva det?

ge mig inlogg till din facebook... så kan du få vara inloggad i Gränna om ett par minuter
så det är väl inga större hinder... frågan är bara om han har den sortens polare här uppe (mer än sin arbetsgivare då) som skulle ställa upp på detta,,,
Citera
2013-07-09, 19:38
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Det finns från begravningen den 13e januari samt något från den 9e februari. För vi pratar väl om DB's sida?

Ja DB's sida. 18 januari AJ har gjort ett inlägg på DB's FB med en inbjudan på en resa där AJ står för hela kalaset.
Citera
2013-07-09, 19:38
Medlem
Anaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekuling
Han raderades från HP för nån minut sen.

Nope! Fortfarande online
Citera
2013-07-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Går de in och pumpar honom nu så tror jag att han sluter sig som en mussla.

Instämmer!! De här killarna golar inte på en kompis i någåt läge! Straffet för att gola är förmodligen väsentligt mycket hårdare än ett ynka fängelseår.
Citera
2013-07-09, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Hoppas att mitt nyreggade alias hjälpte till:
MördareThn

Dagens motgångar och klockan är bara barnet:

- Två medhjälpare och kompisar varav den ena gråtandes, den andre bäste vän, blir häktade för skyddande av brottsling (AJ)
- Flashbackdeckarna kukblockerar hans digitala värld, HP släcker ner hans dejtingkonto.
- På Fejjan dalar antalet "vänner" per timma
- SPAN står utanför dörren och telefonavlyssningen är på.

9/7-13 är inte AJs bästa dag...

Ngn. som vet om hans MC är beslagtagen ?
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-09 kl. 19:44.
Citera
2013-07-09, 19:42
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Jag gissar ändå på tre.

Får mig att tänka på; "Three can keep a secret if two are dead"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto