2013-07-09, 02:09
Medlem
Men om man nu bor "för långt bort" , sätter man sig i bilen (som småbarns far) och kör tillbaka för att kolla? (När det redan varit minst 3 flash-Gordon där! Som nämnt)
Citera
2013-07-09, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindaren
007trestad skriver att han "hittade" stället vid järnbron när han bytte blöjor. Men han bor för långt bort enligt egen utsago, för att kolla "maskställena". Fine. Men nu skriver hen att hen kollat själv på stället? (Fastän man bor för långt bort?) ngt är fel. Luktar rutten hund...

Nej absolut inte ..bor på Orust .och åka dit hux flux är väl inget man gör kanske...däremot som dom här två goda skoldagarna kan man väl mycket väl unna sig en extra tur...extra intressant då jag upptäckte det jag gjorde...däremot för att tala om rutten hund...otroligt hur lite folk verkar bry sig om det stället...om det är något mer du undrar så är jag troligtvis här hela natten då jag har semester så vet du det också..fråga på bara...
Citera
2013-07-09, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Nej absolut inte ..bor på Orust .och åka dit hux flux är väl inget man gör kanske...däremot som dom här två goda skoldagarna kan man väl mycket väl unna sig en extra tur...extra intressant då jag upptäckte det jag gjorde...däremot för att tala om rutten hund...otroligt hur lite folk verkar bry sig om det stället...om det är något mer du undrar så är jag troligtvis här hela natten då jag har semester så vet du det också..fråga på bara...

Okej då. Men du måste hålla med om att du lät lite skum.
Citera
2013-07-09, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindaren
Men om man nu bor "för långt bort" , sätter man sig i bilen (som småbarns far) och kör tillbaka för att kolla? (När det redan varit minst 3 flash-Gordon där! Som nämnt)

För det första är jag han eller hen eller småbarnsfar???

Du verkar ju veta mer om mej än jag sj!!..

Jag tycker väl absolut inte det är konstigt att ta en tur med familjen på en go sommar dag nej..förövrigt rätt mycket släkt upp i genom trestad...sedan vet väl du inte min relation till offret...klart man vill hjälpa till??.problem med det eller??..

Sen en liten sak till jag antar att du får pm som alla andra?..det fick jag igår natt exempelvis och det är faktiskt som du säger en flash Gordon eller vad du kallar det var där i går och tyckte minsann att det såg väldigt suspekt och konstigt ut han med ..så han skulle kontakta mp och det hoppas jag naturligtvis att han gjort...och som vanligt är det något mer du undrar så fråga på...
Citera
2013-07-09, 02:27
Medlem
Ojojoj vad paranoian går i gång när folk blir rastlösa. Det jag blir paranoid av här isf är när folk försöker att dra in folk typ P.T igen i tråden när vi har folk som helt klart o tydligt har en röd tråd med en bekanskapskrets anhållna, förhörda och med dom misstankar från myndigheter som det står sannolika skäl framför.
Citera
2013-07-09, 02:33
Medlem
Förlåt i förväg 007Trestad, om jag har fel. (Kanske borde jag vara i konspirationstråden?) Men du reggade dig sent, pga din upptäckt. Och sedan har du mer eller mindre propsat på att folk ska dit och kolla. Det blev kollat, avskrivet, men du vill "kolla" igen? Vet du vad som hänt? Ligger hon i närheten? Använder du detta forum för att säga ngt som du inte kan säga annars?
Citera
2013-07-09, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ja men håll isär det..iskall e en sak psykopatisk är en annan...barnet i sig bryr han sig troligtvis inte om inte heller offret som sådant ..brottet och uppståndelsen kring brottena är det som får dom att gå i gång...och det är aldrig intelligent.

Intelligens är planering exempelvis inte impuls intelligens är och att vara lugn och fokuserad inte att känna eufori när man begår ett brott..samt att ha ett mål..och det spelar ju ingen roll vilket sorts brott du gör ...

Här snackar vi troligtvis ren och skär tur ..sedan så ger det sig med tiden ..trestad är för litet för sådana här grova brott ..dom blir ratade av folket....samt att det lär ju med stor sannolikhet bli osämja mellan gärningsmännen...och det är inte smart eller intelligent att ha fler gm förövrigt...

Enligt min personliga erfarenhet med AJ ar han inte alls korkad.
Outbildad ar han men absolut inte korkad. Skulle gissa pa smartare an genomsnittet.
Citera
2013-07-09, 02:42
Medlem
wazladas avatar
Idiotförklara mig inte nu
DB har tillgång till Tre Älgar?
Finns det köttsåg och köttkvarn där?
Har polisen kollat igenom Tre Älgar samt letat efter köttrester?
Citera
2013-07-09, 02:43
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
God morgon alla ideellt arbetande utredare

Bland trådens personliga utfrågningar av varandra så tänkte jag göra min stämma hörd

Är häktningsförhandling på em eller em?
Citera
2013-07-09, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Idiotförklara mig inte nu
DB har tillgång till Tre Älgar?
Finns det köttsåg och köttkvarn där?
Har polisen kollat igenom Tre Älgar samt letat efter köttrester?

Köttrester finns nog i ett restaurangkök, men lik hängandes i köttkrokar i frysen? Nja, detta är Trollhättan inte Sopranos.
Citera
2013-07-09, 02:50
Medlem
svenyngves avatar
måste man regga sig ett år innan man får yttra sig här? det kan ju va så att gärningsmannen eller någon annan i hans närhet redan har en användare på Flachback.

Vem var det här inne som hittade bilen, hur fan kunde han/hon veta att den var kopplad till detta fallet?
Nu har ni nattugglor något att göra
Citera
2013-07-09, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
God morgon alla ideellt arbetande utredare

Bland trådens personliga utfrågningar av varandra så tänkte jag göra min stämma hörd

Är häktningsförhandling på em eller em?

Häktningsförhandlingen är planerad till tisdag eftermiddag. Ytterligare en person är misstänkt för skyddande av brottsling och anhållandefristen går ut klockan 12 på tisdag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in