2013-07-09, 00:12
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Aj har som det framkommit inte alla hemma,.
Om man mördat nån så tänker man nog inte speciellt smart.

med hans bakgrund så har han säkerligen filat på detaljer ifall något skulle gå snett.
Citera
2013-07-09, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JahBlesss
Vad tror du om blodet i trappen?.

Jag ser det lite som du att det här är lite "hans planer" men det är blodet i trappen som gör mig fundersam.

En tanke jag fick när jag läste ditt inlägg som stämmer med vad jag tror är:

AJ hade ju ett alkoholintag under kvällen(skulle vara intressant att veta hur pass),kan han ha varit onykter och drattlat blodet på vägen ut första gången när han åker till DB som du säger och söker hjälp,han är då med F.H,som skulle kunna vara nyktra och därför är det därefter snyggare skött?.
Blodet som man kan se på bilden från trappen där det är "utsmetat" är DB eller FH som fått torka lite snabbt innan dom springer upp till lägenheten med något för AJ trampat där när han gav sig ut första gången?.

Mvh

Angående blodet du funderade över så är det nog så här....Id* ska gå ner i trappan och öppna. Blodet börjar nerifrån och går upp, det avslutas i lägenheten och inte tvärtom
Citera
2013-07-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Han bör väl ha skrivit en presentation på den där datingsidan han raggade brudar på.
Vad den nu hette..

AmoreEterno på happypancake. Fanns på fler men det är den jag vet om...
Citera
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ja men vi säger så...just dom två grejern har det diskuterats friskt om...så säger du att du tror att djuren tar hand om kroppen och så frågar jag dej om du tror att maskgroparna kan vara möjlig plats eller även vildsvins inhängnaden....måste säga att du gav mej svar nog nu..

Du vet precis att vi pratat om det här..

jag har läst allt men eftersom jag inte har någon fantastisk bra koll på hur vildsvin och grisar fungerar, blir det lite svårt att uttala sig om det.
Citera
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Han bör väl ha skrivit en presentation på den där datingsidan han raggade brudar på.
Vad den nu hette..

Ja, jag har letat efter den posten i tråden... :-( Någon annan som minns?
Citera
2013-07-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
jag har läst allt men eftersom jag inte har någon fantastisk bra koll på hur vildsvin och grisar fungerar, blir det lite svårt att uttala sig om det.

Maskgroparna då????
Citera
2013-07-09, 00:16
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Angående blodet du funderade över så är det nog så här....Id* ska gå ner i trappan och öppna. Blodet börjar nerifrån och går upp, det avslutas i lägenheten och inte tvärtom

vad är det som får dig att tro det..?
Citera
2013-07-09, 00:17
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ja, jag har letat efter den posten i tråden... :-( Någon annan som minns?

Happypancake och ngn mer sida som jag inte minns....
Citera
2013-07-09, 00:18
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Maskgroparna då????

jag har ingen aning..möjligtvis
Citera
2013-07-09, 00:24
Medlem
I klippet som figurerat när A.J med vänner fiskar, känner jag igen fiskaren som fick botten napp. Han har tränat flitigt på Arena Älvhögsborg, riktigt skum kille. Han tror han känner hela gymmet, klär sig som en MMA fighter. Han har någon sjukdom tror jag (Knepig kroppshållning etc) tror han rehabiliterar sig själv igenom träning. Iaf, den killen kan inte ha ett mord på samvetet möjligtvis hjälpa till med något men han knäcks så fort polisen förhör honom. Jag är ganska säker på detta.

Tillägg: Han kan vara homosexuell.. Iaf jävligt skum
Citera
2013-07-09, 00:25
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilGyllenhake
Notera att han senast var inloggad samma datum som Ida försvann. En riktig svärmorsdröm inte sant?

http://oi43.tinypic.com/5lb24l.jpg
http://oi43.tinypic.com/r0wcbd.jpg
http://oi42.tinypic.com/mkgdmw.jpg

Dejtingsidor
Citera
2013-07-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
I klippet som figurerat när A.J med vänner fiskar, känner jag igen fiskaren som fick botten napp. Han har tränat flitigt på Arena Älvhögsborg, riktigt skum kille. Han tror han känner hela gymmet, klär sig som en MMA fighter. Han har någon sjukdom tror jag (Knepig kroppshållning etc) tror han rehabiliterar sig själv igenom träning. Iaf, den killen kan inte ha ett mord på samvetet möjligtvis hjälpa till med något men han knäcks så fort polisen förhör honom. Jag är ganska säker på detta.

B*bba är en stor nallebjörn...har träffat på honom en del i jobbet!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in