Citat:
Ursprungligen postat av
XeKaaz
Ja.
1) Begriper du inte att jag menar på att Svensken är en resande människa? Vi har sedan vikingatiden där vi som handelsmän skapade kontakter i olika länder.
2) Varför är ni så rädda för att förlora det "Svenska" i blodet? Det är ju galet att tro att det blir bättre om man bekämpar tillskott med hat och förakt, det kommer inte skapa en "ny generation unga friska Svenskar", om inte annat så kommer raseriet att skapa "en ny generation förargade whitetrash svenskar" utan stolthet eller heder.
Ta inte miste på min förakt gentemot patrioter, nationalister och övrigt pack. Jag är glad över att vara Svensk och jag kan förstå mångas rädsla för massinvandringen. Men jag avskyr de som på fullaste allvar anser att den smartaste lösningen är att göra sig av med invandrarna, speciellt de som endast syftar på somalier/araber/afrikaner/kurder/pakistaner osv. Om man nu ska ha en sådan plan så blanda gärna in Finnländarna, Engelsmännen, Danskar och alla andra - första, andra och tredje generationsinvandrarna med.
Ha någon slags rättvisa i er äckliga fascism.
Nog för att jag tappat tilltron till mänskligheten fullständigt. Men jag kan upplysa dig om att du knappast har åsiktsföreträde - varken i den här frågan eller någon annan. Vi kan snurra flaskan ett varv och ställa oss frågan
varför du med övrigt anhang så fanatiskt strävar mot en grå massa människor, som saknar både etnicitet och identitet - livnärda enbart på anti-kulturen kallad mångkultur.
Vem är du att diktera efter vilka noter dina meningsmotståndare ska dansa efter? Vad spelar det för roll för
dig om nationella skulle skeppa i väg Somalier eller Danskar?
Känslor verkligen? Det kanske kommer som en chock, men alla är vi inte bundna av känslor i det hänseendet att det format hela vårt väsen och det genomsyrar inte alla våra gärningar, ställningstaganden, förhållningssätt till omvärlden... etc. Det finns 'trossystem' utstakade förutan incitament som somliga väljer att följa baserat på förnuft.
Så du menar att 'massinvandringen' (kalla det vad ni vill) är skapad och formad ur folkdjupet? Det var inte något som våra "folkvalda" tog tillfället i akt, att smyga in i det fördolda?
Du är ett utmärkt exempel på varför jag en gång i tiden valde att bekämpa samhällsapparaten. Den självgoda bror-duktig attityden står folk redan upp i halsen, fortsätter din koalition att knuffa lika enträget ska ni inte bli förvånade om den mobbade svensken tar med sig ett vapen till arbetsplatsen/skolan och gör upp med sina plågoandar!