2013-07-08, 21:14
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vad gör dom intressantare än Glöse Mosse?

Har aldrig sagt att det är mer intressant än något annat.
Citera
2013-07-08, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shidev
var det någon som visste om dom sökt på lextorp ?

MP har sökt på Lextorp
Citera
2013-07-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shidev
var det någon som visste om dom sökt på lextorp ?

Ja MP har sökt på Lextorp
Citera
2013-07-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag tror AJ vill sätta dig MiggaFrii.

Faktiskt min tanke också. Han vill nog röra upp och röra om så att ögonen faller på någon annan. Men han är ju i och för sig van att ha polisen i hasorna men kan han dra någon med sig i fallet så drar han sig nog inte för det!
Citera
2013-07-08, 21:19
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Fråga miggafrii om hon är syster med d*ta är tämligen säker på att hon inte är det. Vad jag vet har d*ita bara en dotter vars namn jag inte nämner, då barn inte ska figurera här mer än nödvändigt.

M*ggsm*ggs har redan svarat här att de är själssystrar och dotterns namn bryr jag mig egentligen inte om. Ville säkerställa att tjejen på bilden i bloggen var D*ta.

Varför stängde D*ta sin Facebook? Har väl inte figurerat speciellt mycket här.

Hur nära bor hon IF? Kan inte riktigt släppa tanken på att hon kanske sitter inne med info.
Citera
2013-07-08, 21:20
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, ingen är häktad, de är anhållna. Dagsfärsk sammanfattning i trådstarten.

Vet att AJ dömdes till ett års fängelse 2009 då han sköt mot sin exflickväns fönster på Karlstorpsvägen i Trollhättan. Förutom fängelse fick han betala ett skadestånd på närmare 40 000 kronor till henne.

Men jag undrar om det är senaste domen? Har du koll på det Quarrel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Tror av någon anledning att detta fall kommer bli mycket svårt att lösa. Ingen har hittat IF ännu och det verkar ju vara som att leta i en myrstack. Kan de ha kört iväg henne långt från Trollhättan kanske?

Svarar mig själv. Av någon anledning tror jag att GM åkt iväg med IF åt Värmlandshållet. Anledningen till att jag tror så? Mycket skog och ödemark åt det hållet. Dessutom la AJ ut en dimridå på Facebook och påstod sig vara på en underlig road trip. Vad tror ni? Kan IF finnas i Värmland?
Citera
Medlem
Angående öppna bommar på Hunneberg.
Har läst ett flertal gånger att bommen vid östliga infarten till Långedalen varit öppen.
Kan även meddela att bommen vid Nyrud även den varit öppen åtminstone sedan söndagkväll förra helgen.
Har någon funderat på att tänkbar färdväg kan ha varit Tunhems Klev- Nyrud-Långedalen-"bilbrandplats"?
Utefter denna väg finns bl a jordkällare(Nyrud) som jag själv kikat in i, Gransjön(invid färdvägen) vilken jag antar att polisen ej kontrollerat.

Kan detta vara en idé att spinna vidare på?
Citera
2013-07-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Tror av någon anledning att detta fall kommer bli mycket svårt att lösa. Ingen har hittat IF ännu och det verkar ju vara som att leta i en myrstack. Kan de ha kört iväg henne långt från Trollhättan kanske?

Ja jag funderar på det med, när han fick myror i brallan och började åka runt i mellan sverige och uppdatera på facebook i strömstad, gränna, jönköping (minns inte vart exakt) så kanske han var på dessa platser och någon stans dumpat I*a på vägen? kanske dumpade henne natten mellan sön/mån för att minimera risken att bli stoppad då han förstod att han skulle bli efterlyst?
Citera
Medlem
Jinx461s avatar
Varför är det så mycket fokus på Hunneberg? Kan det inte vara så att GM dumpar kroppen och åker åt ett helt annat håll och ber en vän att bränna en bil på Hunneberg så att fokus riktas på fel område. Om det skulle vara så har han ju lyckats ganska bra. AJ är kanske inte den smartaste personen, men jag tror nog att han har tänkt en del på hur han ska reagera om han skulle ta livet av någon. Det är ju inte första gången han tappar kontrollen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Vet att AJ dömdes till ett års fängelse 2009 då han sköt mot sin exflickväns fönster på Karlstorpsvägen i Trollhättan. Förutom fängelse fick han betala ett skadestånd på närmare 40 000 kronor till henne.

Men jag undrar om det är senaste domen? Har du koll på det Quarrel?
Hur fan har han råd med alla böter och ovanpå det dessa jävla resor?
Citera
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Varför går så många spekulationer egentligen åt att kroppen skulle dumpats i en sjö? När det finns tillgång till grämaskin mm? Och vad vet vi egentligen om de tre första dagarna då ingen av de idag misstänkta personerna var frihetsberövade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in