2013-07-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
va? har dom inte gjort de i samband när dom tog in honom?

Han bor inte i detta huset i salstad, det står tomt. Men han äger det.
Citera
2013-07-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Den verkar vara borttagen i tråden.

http://www.youtube.com/user/r*meo*more/videos * = o och a

Filmerna är från en sjö på HALLEBERG (enligt uppgift i denna tråd). Söks det där? Vem var det som bestämt hävdade att detta var i Uddevalla? Någon som fick kalla fötter?

Filmerna är några år gamla men det visar att den tidigare misstänkta GM på plats vid en sjö på Halleberg. En plats dom känner till. Låter det helt otroligt att man dumpar kroppen på Halleberg och bränner bilen på Hunneberg. Vore nog inte fel att finkamma Halleberg också, där finns det ju ett annat ouppklarat brott som man också kan få hjälp med.

Man kan fundera lite över filmerna. A.J och K.P alias B*bba är med. Vem håller kameran? Vem är den kuvade tjejen i luva? I*a?

Och att den ligger Vid uppfarten från Västra tunhem och från 3 korsningen Är det ca 700 meter till sjön JAg har varit ett antal gånger vid den sjön och jag känner igen berget som en av killarna stå på. Fast den här Posten räknas kanskle som cahtt så den kan kanske försvinna igen snart.
Citera
2013-07-08, 18:13
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greypower
Söndag morgon. 24 timmars klocka. 11:35AM
Okej, tack.

Med andra ord, om vi ska tro på MrsMigga så festade hon i Trollhättan på lördag kväll/natt och sov över hos en kompis i Hjortmossen. Sen vaknade hon, åkte hem med en kompis i bil, skrev sitt sista blogginlägg nedbäddad i sängen och sov ännu mer inte långt efter att hon vaknat?

Då kan vi nog konstatera att den där KayserBill, eller vad nicket nu var, inte är PA som påstod att TB åkte hem direkt efter O'learys och att hon inte sov hos honom. Vore ju konstigt om dem inte ens hade sällskap med tanke på att PA bor i Hjortmossen själv (väldigt nära där TB beskrev att hon hade åkt ifrån med bil).
Citera
2013-07-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supernatural48
Han bor inte i detta huset i salstad, det står tomt. Men han äger det.

Ok, då e ja me... då e de verkligen läge å söka igenom stället!!!
Citera
2013-07-08, 18:16
Medlem
Häktningsförhandlingen skulle väl inte vara förrän imorgon? Fick höra nu att 31 åringen hade blivit häktad för människorov och skyddande av brottsling, ifrån västnytt.

(jag hörde det inte själv)
Citera
2013-07-08, 18:16
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
OJA...

OK Så DB och MiggaFriis känner varandra. Någon annan gav länken till bloggen där MiggaFriis har en bild på honom (2010)

Men MiggaFriis verkar umgås med andra så vänskapen kan i denna situation kanske väga lätt för vissa.

Det finns klara tendenser här att vissa försvarar DB till 100% men inte AJ eller MiggaFriis. Dessa sprider uppgifter om att fler varit i lägenheten på natten, att det finns flera sorters blod eller att MiggaFriis varit där på natten och kanske rent av dödat Id*.

Jag tror därför att vissa vänner till DB bör fundera på varifrån vissa uppgifter kommer, om dessa uppgifter är underbyggda på något sätt, om det finns stöd för dem i pressen osv. Om inte - fundera då på varför vissa sprider dem!
Citera
2013-07-08, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Mitt tips är att man ska leta överallt där du inte tipsa om det....
Precis och när man kollat något så rapporterar man det till Quarrel som färgar in området på sin karta...
Så ser man vad som är kvar. Kan det vara något tro?
Citera
2013-07-08, 18:19
Medlem
spharxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Och att den ligger Vid uppfarten från Västra tunhem och från 3 korsningen Är det ca 700 meter till sjön JAg har varit ett antal gånger vid den sjön och jag känner igen berget som en av killarna stå på. Fast den här Posten räknas kanskle som cahtt så den kan kanske försvinna igen snart.

Det är inte igelsjön på den videon.
Citera
2013-07-08, 18:19
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precia som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndah förmiddag därav att polisen tog in mig. Mitt blogginlägg handlade om att jag hamnade hos en manlig vän och vad VI gjorde har inget mer er AJ eller IF att göra :-) Jag vet inte mer än vad jag läst på nyheterna. Ssäger ÅTER igen att jag sagt mitt till polisen hade dom haft en koppling mellan mig och detta fallet a dom knappast låtit mig gå efter mitt förhör samt inte ge tillbaka min telefon o dator. Att ni orkar. Lämna detta till polis och utredare så kommer allt nog komma fram tids nog. Att ni eller nån försöker smutskasta mig är bara tecken på hur lågt ni sjunker. Har ni fler frågor inboxa min facebook eller ring mig ni vet ju mitt namn jag finns på eniro men att gömma sig bakom anonyma nicks är bara fel och bara löjligt o visar hur små o fega NI är.

Jag tror dig. Jag tror du inte har något med denna händelsen att göra. Du hade lika gärna kunnat vara på andra sidan jordklotet denna natt. Försök nu lugna ned dig och unna dig något gott. Låt det inte äta på dig.
Citera
2013-07-08, 18:21
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Jag o DB dejtade för längesedan har inte träffat DB på över ett år. Blod i trappen fick jag veta precia som alla andra genom TTELA att IF bråkade med PT vet jag för jag pratade i telen med AJ på söndah förmiddag därav att polisen tog in mig. Mitt blogginlägg handlade om att jag hamnade hos en manlig vän och vad VI gjorde har inget mer er AJ eller IF att göra :-) Jag vet inte mer än vad jag läst på nyheterna. Ssäger ÅTER igen att jag sagt mitt till polisen hade dom haft en koppling mellan mig och detta fallet a dom knappast låtit mig gå efter mitt förhör samt inte ge tillbaka min telefon o dator. Att ni orkar. Lämna detta till polis och utredare så kommer allt nog komma fram tids nog. Att ni eller nån försöker smutskasta mig är bara tecken på hur lågt ni sjunker. Har ni fler frågor inboxa min facebook eller ring mig ni vet ju mitt namn jag finns på eniro men att gömma sig bakom anonyma nicks är bara fel och bara löjligt o visar hur små o fega NI är.
Men vad sa AJ om bråket i telefon med PT då ,hade PT hotat IF att komma över på natten osv ? När gick AJ därifrån ? och vart sov han isf? Vad sa han till dig om kvällen?
Citera
2013-07-08, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Om vi säger såhär:

Vem får lättast hjälp av tunga kavalleriet?

1) En nassebuse som knärtat en tjej i kretsen?

2) En tjej som knärtat en kvinnlig rival i samma krets?

Jag hade länge svårt att förstå offerviljan i detta gänget. Nu tror jag min polett trillade ner...
Vad säger ni med konton reggade före juli 2013?

Du menar att det då skulle vara TB som är skyldig, och inte AJ? Förstår jag dig rätt då? För av någon anledning så tänker jag att en tjej skulle lättare få hjälp...
Citera
2013-07-08, 18:24
Medlem
Citat:
Men hur visste du direkt vilken adress det var ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in