2013-07-08, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Så jävl* less på alla nyreggade som kommer in i tråden och vill ha allt serverat!

Dessa sitter just nu inlåsta för skyddande av brottsling

Källa Vänersborgs tingsrätt!

https://www.facebook.com/d*nnis.berndtsson?fref=ts

http://www.facebook.com/fr*drik.hermansson.520

*=e
När AJ blev häktad kom det en fil dom kopierat från T rätten va mer det jag menade så kunde man se vilka grunder dom ville häkta han
Citera
2013-07-08, 13:22
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjorovar-fabbe
När AJ blev häktad kom det en fil dom kopierat från T rätten va mer det jag menade så kunde man se vilka grunder dom ville häkta han
Ring tingsrätten å be dem faxa alternativt mejla dig det som finns att tillgå om fallet!
Citera
2013-07-08, 13:24
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
TB, T*rez B*rthage (ee), 31, påstås kär i AJ, bloggat (miggafrii) positivt om honom. Nu är bloggen nedstängd.

Jag har fått god information om denna dam, hon skall inte vara kär i honom Men hon är hans bäste vän, hon försvarar honom alltid. Miggafrii har en fallenhet för denna typ av karlar av allt att döma.

Hoppas polisen har haft kontakt med henne för hon vet mycket.. AJ och TB har en tät kontakt och det vet vi från FB och jag har fått information från min källa att dom haft det på söndagen efter brottet.

Hon är även god vän med DB.
Citera
2013-07-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Så jävl* less på alla nyreggade som kommer in i tråden och vill ha allt serverat!

Dessa sitter just nu inlåsta för skyddande av brottsling

Källa Vänersborgs tingsrätt!

https://www.facebook.com/d*nnis.berndtsson?fref=ts

http://www.facebook.com/fr*drik.hermansson.520

*=e

Är fr*drik.hermansson, den person som kallas för B*bb*?
(Så många "namn" o hålla reda på)
Citera
2013-07-08, 13:30
Medlem
enkopptills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeoteegott

Nej, inte samma
Citera
2013-07-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeoteegott

Nej. Bubba är K.P och är troligtvis inte inblandad överhuvudtaget.
Citera
2013-07-08, 13:33
Medlem
Lavettens avatar
Om det är så som många tror att TB är inblandad och att hon sitter här och läser.

TB: Om du vet vad som har hänt och vem som är skyldig, tänk på BOs anhöriga. Ingen vänskap är värd att behöva dölja ett mord. Du vet det många andra vet att AJ inte behandlar kvinnor på ett korrekt sätt. Tanken är inte omöjlig att det lika gärna kunde vara du som var BO. Hade du då velat att vännerna till den som bragt dig om livet ska hjälpa till att dölja brottet. Vilken vänskap är viktigare än en människas liv? En dotter, syster och mamma. Tänk på offret och de runtomkring som lever i ovisshet. Berätta vad du vet och lätta på deras tyngd. Du skulle garanterat också må bättre av att bli av med den mörka hemligheten.
Citera
2013-07-08, 13:36
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Alla vet redan att miggafrii sitter på info...och hon tror inte att han är gm hon vet...

ja vet att min information kan ses som gammal men den kommer från en sådan källa att jag måste ge er den informationen igen, för nu är den bekräftad på ett sådant sätt att jag känner mig väldigt säker på min sak.

Tar jag och sammanfattar den informationen som jag fått genom er på FB och min källa blir maggafrii endast en person som befunnit sig i periferin. Även om hon har varit med på eftersök av BO och även de facto att hon befunnit sig i thn samma kväll.
Hon vet vem BO är men dom har ingen nära kontakt.

Jag tror inte hon vet men hon anar och det är någon hon tycker så mycket om att hon förtränger den tanken..
Senast redigerad av svenyngve 2013-07-08 kl. 13:43.
Citera
2013-07-08, 13:37
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om det kan hjälpa så är du inte först med de tankegångarna. https://www.flashback.org/sp44154829

Tiden kan vara för knapp men om GM styckat kroppen så kan det bli svårt att hitta alla delar. Som i Örebrotråden där MT hängde sig i gympasalen.

Jag skrev inget om att jag var först med den tanken. Jag frågade vad som gjorde det otänkbart eftersom ingen har fortsatt att diskutera det när syra och annat kommit på tal...

Jag har bara styckat djur och det tar sin lilla tid som amatör, men då ligger det i snygga bitar efter konstens alla regler en del timmar senare. Jag tror inte att det finns någon mall för hur en människokropp bör styckas upp - och om det gäller för att underlätta transport så krävs det väl bara två, tre delar. Det stjäler inte så mycket av tid....
Citera
2013-07-08, 13:37
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Om det är så som många tror att TB är inblandad och att hon sitter här och läser.

TB: Om du vet vad som har hänt och vem som är skyldig, tänk på BOs anhöriga. Ingen vänskap är värd att behöva dölja ett mord. Du vet det många andra vet att AJ inte behandlar kvinnor på ett korrekt sätt. Tanken är inte omöjlig att det lika gärna kunde vara du som var BO. Hade du då velat att vännerna till den som bragt dig om livet ska hjälpa till att dölja brottet. Vilken vänskap är viktigare än en människas liv? En dotter, syster och mamma. Tänk på offret och de runtomkring som lever i ovisshet. Berätta vad du vet och lätta på deras tyngd. Du skulle garanterat också må bättre av att bli av med den mörka hemligheten.
Tillägg: TB det finns fler tatuerade nynazister som du kan hoppa i säng med när AJ och DB sitter på kåken. Var inte orolig för det. Fram med all information nu innan polisen tar dig också så dina barn hamnar på fosterhem
Citera
2013-07-08, 13:38
Medlem
Att FH begärs häktad för medhjälp till kidnappning är väl nytt. (Ej skyddande av brottsling) Står så i tidningsartikeln. Tyder väl på att FH var med på festen i IF;s lägenhet. Jag tror inte att gm ringt in medhjälpare.

Således kan IF, AJ, FH, DB och TB haft gemensam fest ? Eller har det framkommit något i tråden som säger emot det ?
Citera
2013-07-08, 13:42
Medlem
Vet inte om det varit uppe i tråden än. Men jag ringde Tingsrätten i Vänersborg nyss och begärde ut lite offentliga handlingar på A.J. Dock kunde man inte få något från häktningen som ni kanske förstår då det är sekretess på det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in