2013-07-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Jag har fått information om denna AJ som jag värderar som högst trovärdig.

AJ har i ett nära samtal till en vän fått frågan hur det kommer sig att han blir så våldsam i vissa situationer. Aj har då svarat att han inte tål när folk vänder honom ryggen, det skall bara svartna för mig skall AJ beskrivit det som.

Jag har hör om fester där AJ skall ha totalflippat efter en diskussion, han skall ha stått och viftat med knivar men det lugna ner sig tillslut.

AJ har grovt misshandlat en 17årig tjej detta lede till att han blev utesluten ur region om ni nu vet vilken gruppering detta är.

AJ och DB är bästa vänner inget snack om de.. vill han ha hjälp så får han det av DB, jag har fått detta bekräftat.

Bubba som som fick en träbit på kroken i filmen skall inte vara lika nära AJ längre, men det har varit en mycket nära vän. Bubbas pappa skall varit den man i Bengtsfors som skjutit sig själv efter att han försökt att skuta sin fru och dotter, eller styv dotter det är oklart för mig..

Ja, Bu*ba har kanske gott påbrå då. Hans egentliga mellannamn är samma som pappans tilltalsnamn. Händelsen var i Frändefors och det var fru och styvdotter som var målet.
Citera
2013-07-08, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weak
Han var väldigt mobbad under hela hans skolgång och hade nog bara en "vän" i Vänersborg. Dock så var han urstark men inget han visade då han var så kuvad och knappt vågade prata, men att bära någon 200 meter är/var inga problem för honom. Hur jag vet detta? Jag såg bägaren rinna över en gång för honom och han lyfte upp en kille på 70kg och kasta iväg honom som om det var en liten sten. Då förstod folk som såg hur sjukt stark han var även fast han aldrig slog tillbaka när han fick stryk av mindre killar.

pratar ni om A.J nu? isf måste ni tänka på den här benskadan som han har å att han nyligen slagit upp den igen, därav hans sjukskrivning, så hjälp har han nog fått av någon, men hans benskada kan ju förklara varför han väljer hissen i I.Fs bostad å inte trappan och "släpmärkena" i blodet kan likaväl va att han ramlat å tappat henne pga att hans ben inte pallade?
Citera
2013-07-08, 12:28
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Förstår inte riktigt är det dessa personer som sitter för skyddande av brottsling?

Polis och åklagare håller fortfarande AJ som misstänkt GM, dock höll inte bevisningen i tingsrätten.
Det är alltså tingsrättens förtjänst att AJ är ute och solar sig. Kan tänka mig att kompisarna är rätt
sneda nu bakom gallret.
Citera
2013-07-08, 12:29
Medlem
panzertaxs avatar
Kan man få fram info om var MPS har sökt, vilka områden de har betat av? Någon här som har informationen eller vet om man kan få ut det genom att kontakta dem?
Citera
2013-07-08, 12:31
Medlem
wazladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
pratar ni om A.J nu? isf måste ni tänka på den här benskadan som han har å att han nyligen slagit upp den igen, därav hans sjukskrivning, så hjälp har han nog fått av någon, men hans benskada kan ju förklara varför han väljer hissen i I.Fs bostad å inte trappan och "släpmärkena" i blodet kan likaväl va att han ramlat å tappat henne pga att hans ben inte pallade?

Är benet såpass skadat så det har kunnat börja blöda?
Citera
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Kan man få fram info om var MPS har sökt, vilka områden de har betat av? Någon här som har informationen eller vet om man kan få ut det genom att kontakta dem?

När jag var med MPS, hela förra veckan så fick vi inte reda på vart de hade sökt någonstans, man väntar på att få ett eget distrikt att söka av. Dock kanske de kan säga vart de sökt om man frågar, men tveksamt på den.
Citera
Medlem
svenyngves avatar
Maggafrii är en av AJs bästa vänner, hon har även god kontakt med AJs mamma. Maggafrii har en vänskaps relation med Aj inget annat, det kan va så att dom försökt med något annat men det har tydligen inte funkat.

Maggafrii försvarar AJ oavsett vad det gäller, men hon tänker också tanken att AJ är GM.

Jag har en källa som finns nära de inblandade.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
31-åringen begärd häktad.
Förhandlingar i em

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2239161-misstankt-for-hjalp-till-kidnappning-begars-haktad
Citera
Medlem
atskitvlasovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Bubba som som fick en träbit på kroken i filmen skall inte vara lika nära AJ längre, men det har varit en mycket nära vän. Bubbas pappa skall varit den man i Bengtsfors som skjutit sig själv efter att han försökt att skuta sin fru och dotter, eller styv dotter det är oklart för mig..

Är det någon som har en länk till den här nyheten? Vilket år hände det osv?
Citera
2013-07-08, 12:32
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Ja, Bu*ba har kanske gott påbrå då. Hans egentliga mellannamn är samma som pappans tilltalsnamn. Händelsen var i Frändefors och det var fru och styvdotter som var målet.
det blev fel där,, tack
Citera
2013-07-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Kan i*as mor möjligtvis vara Na*ja hermams*son?
kan tyvärr inte länka sida.

Nä inte mamman men släkt/vän till pappan i alla fall. Faster till I*a?
Förlovad med en jättetrevlig kille i alla fall.
Citera
2013-07-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Är benet såpass skadat så det har kunnat börja blöda?

det har ja faktiskt ingen aning om :-/ men såpass att han skulle ha svårt att gå i trappor samt bära tungt de e jag säker på, men om de e så att han vurpat me mc:n eller hur han nu slog upp skadan så kan man ju hoppas att han blödit å lämnat nåt spår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in