2013-07-08, 10:35
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkopptill
När han var i tonåren så bodde han i Vänersborg iaf. Rätt mesig men som försökte verka stor och tuff. Väldigt självupptagen och gick på gym tror jag.. han tyckte själv att han var riktigt biffig iaf

Kan han eller DB känna till Hunneberg väl? Skulle de ha kunnat valt brandplatsen för dess närhet till Västerby klev?
Citera
2013-07-08, 10:36
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkopptill
När han var i tonåren så bodde han i Vänersborg iaf. Rätt mesig men som försökte verka stor och tuff. Väldigt självupptagen och gick på gym tror jag.. han tyckte själv att han var riktigt biffig iaf

Kan han idag väga ca 100 kg och ha ca 43 i skor?
Citera
2013-07-08, 10:38
Medlem
Någon som vet vilka restriktioner AJ har ? Reseförbud?
Citera
2013-07-08, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
* Du har inte missat något under helgen, inget spännande har hänt förutom två stycken som sitter häktade för skyddande av brottsling. AJ är på fri fot och fiskar.

* Sönerna har det säkert jättebra där de är nu, de slipper knarkare och nazister och allt annat pack som hängde runt i hennes lägenhet.
Tycker desamma barnen har säkert bra hos sin mormor....men de behöver faktiskt sin mor med...mamma är ju mamma ....
Citera
2013-07-08, 10:39
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Apropå alternativa platser. Finns det några hyffsat bra uppgifter om når blodspåren upptäcktes första gången samt exakt när bilbranden inträffade. Vet man det har man en uppfattning om vilken radie man som kan vara aktuell.

Får verkligen hoppas att alla som vet något om detta verkligen pratat med polisen, det börjar kännas som bilens placering är ett villospår. Att det dessutom dröjer ytterligare tid, efter bilbranden innan A.J dyker upp hos polisen gör ju att man tror han gjort något under den tiden, frågan är bara var, vart, med vilket fordon osv. Kan någon av A.J's nickedockor kört honom?

DB tömde inte brevlådan på flera dagar... det kan tänkas att vissa personer är mer rädda för andra personer än de oroar sig för polisen och därför inte har kunnat använda sina hemabaser...
Citera
2013-07-08, 10:47
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Att ta Västerby klev istället för Flo klev är en vägbesparing på cirka 1,7 km (om man skall bortåt Flo) plus att man undviker folk, så det är inte alls omöjligt att brandplatsen är väl vald... Att välja den brandplatsen ger snabbaste vägen bort från berget...
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-08 kl. 10:48. Anledning: Påpekade att brandplatsen ger snabbaste väg bort från berget
Citera
2013-07-08, 10:49
Medlem
enkopptills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Kan han idag väga ca 100 kg och ha ca 43 i skor?

När jag såg på hans bild på Fb så såg han smalare ut i ansiktet men det kan ju vara åldern som gör. När jag såg han sist så kan han absolut ha vägt uppåt 100. 43 i skor kan jag oxå tänka mig eftersom han inte är så kort.
Nästan alla som vuxit upp i VBG kan nog båda bergen rätt bra.
Citera
2013-07-08, 10:50
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2238942-specialhund-ska-soka-i-eldmorjan

Ja, de har gott hopp att detta skall lösas
Citera
2013-07-08, 10:50
Medlem
ttela: Specialhund ska söka i Eldmörjan
Citat:
I dag fortsätter sökandet på Hunneberg efter den försvunna kvinnan i Trollhättan. Polisen kommer bland annat använda sig av en kriminalsökshund i en båt som ska söka av sjön Eldmörjan.
ttela: Anhållnes advokat: "Min klient förnekar brott"
Citat:
Förhör med de två personerna pågår och de har fått varsin advokat. Förundersökningen fortsätter. Åklagaren kommer under måndagen att ta ställning till om 31-åringen som greps i fredags kväll ska begäras häktad. Tidigare polisuppgifter gjorde gällande att mannen var 37 år, men det har visat sig vara felaktigt.
Den andra personen, en man i 35-årsåldern som greps i en bostad i Halland och anhölls i går, ska begäras häktad senast tisdag klockan 12.00.

Då lutar det åt att vi fått fram rätt personer. Undrar om någon verkligen häktas.
Citera
2013-07-08, 10:52
Medlem
Somecoolnames avatar
Kan i*as mor möjligtvis vara Na*ja hermams*son?
kan tyvärr inte länka sida.
Citera
2013-07-08, 10:55
Medlem
OnTheWeeds avatar
Vem är AF som nämnts tidigare i tråden? Måste ha missat vem det är.
Citera
2013-07-08, 10:57
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Kan i*as mor möjligtvis vara Na*ja hermams*son?
kan tyvärr inte länka sida.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in