Citat:
Ursprungligen postat av
ReimerDenYngre
OK Och för oss som vägrar Facebook -vad är det vi inte kan se?
klistrar in de ist..
Monica Ida Andersson gillar...men gillar inte reklam för polisvarning i trestad...alltså, varna alkoholpåverkare och dem som kör som galningar var polisen står...dessa galningar ska åka fast så inte våra barn blir dödade i trafiken.
fredag kl. 22:30 · 16
Stefan Ljungwall Monica, du kan gå in och gilla på Missing People Sweden-sidan istället (eller i min profil). Sedan får du och andra hemskt gärna komma och hjälpa till på söndag!
fredag kl. 22:43 · 3
Jonas Andersson Det här handlar inte om polisvarning.Det här handlar om att hitta Ida.
lördag kl. 10:53 · 2
Monica Ida Andersson Absolut..ska Ida hittas hittas....men att göra "reklam" genom att ta länken från den sidan??....varför inte dela reklamen direkt från Missing People Sweden? Samtidigt som man här får informationen av att leta efter Ida...gör jag folk uppmärsammad om att det finns människor som tycker det är helt ok att att varna alkoholpåverkade/fortkörare/narotikapåverkade/har icke körkort...vart polisen står för fart/alko-kontroll...så de undgår att åka fast...och NEJ..det står inte på polisens sida att det är fartkontroll på XX-vägen nu kl 00.00....Det här är heltokigt..att en fartdåre inte ska mista körkortet pga varningsidan... och istället kanske köra ihjäl någon!!
lördag kl. 12:03
Sonny Högberg Det är konstigt att du Monica Ida Andersson väljer att ta strid i just den frågan.. just i detta sammanhanget!?
lördag kl. 12:11 · 1
Monica Ida Andersson Tar ingen strid, jag gör människor uppmärksammad bara för en dålig sida, och som ni ser är jag inte ensam om den åsikten....läs första inlägget! Själv har jag i dagar letat efter Ida i flera gånger....slutdiskuterat och ta med myggmedel och lämpliga kläder!!
lördag kl. 12:20 · Har redigerats
Monica Ida Andersson Slutdiskuterat
Monica Ida Anderssons foto.
lördag kl. 16:21
Daniel Rasmusson Att avvika från ett viktigt ämne , för att hellre "tjafsa" , mycket lågt. Du Monica Ida Andersson kan inte göra påhopp och sen säga slutdiskuterat , om du fortsätter så här är risken stor att du blir avstängd från denna sida. Jag ställde frågan till den påhoppade fb-sidan , men har inte än fått något svar. Ingen vill väl att drogpåverkade och galningar skall skada någon ? Dom lär ju knappast kolla på sidan innan dom ger sig ut. Den vanligaste fortköraren är en vanlig Svensson som kör några få km/h för fort. Likadant med sidans medlemmar , mest vanligt folk , titta efter själv. Jag vill egentligen inte argumentera om detta , men blev tvingad efter denna felfokusering. Om detta måste diskuteras vidare , gör det inte här , starta ett nytt inlägg.
lördag kl. 16:47
Monica Ida Andersson För tredje gången...slutdiskuterat...lägg din energi på att hitta Ida....istället för att söka motsargument mot mej!
lördag kl. 16:51
Daniel Rasmusson För tredje gången ????? Jag skrev mitt första inlägg för 4 min , det är du som kastat första stenen och jag kommer förvara mig 200%. Vill du något mer , skriv ett meddelande till mig , så slipper denna sida ta del av dessa destruktiva inlägg.
lördag kl. 16:58 · 5
Turid Almroth Du kan aldrig vinna denna striden Monica Ida Andersson. Sedan undrar jag hur du Daniel Rasmusson kan säga att hon blir avstängd ????. På vilka grunder eller rättare sagt vilka vänner har du. Denna sidan har blivt totalt fel där vissa som har rätt vänner får skriva vilken skit som helst medan andra inte. Detta påpekade jag för 1,5 år sedan . tyvärr har sidan blivit på detta viset, jag läser & följer med men i stort inte mer. Rätt eller fel får ni experter avgöra.
för 6 timmar sedan
Daniel Rasmusson Jag påpekade att om man uppför sig illa här på sidan , så kan man bli avstängd. Alla nya kanske inte tänker på detta att god ton skall råda här. Om så är fallet , avgörs det av administratörerna och inte av mina "vänner".
för 6 timmar sedan via mobil
Monica Ida Andersson För fjärde gången skriver jag....slutdiskuterat!!!!
för 6 timmar sedan