2013-07-08, 00:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Facebook. Sitter vid mobilen så jag kan inte länka. Kan man posta skärmdumpar ?
Inte direkt. Jag vet inte vika möjligheter du har på mobilen, men du kan lägga upp på imageshack.us och posta länken. Annars kan du e-posta till mig, så fixar jag det. Anonymitet garanteras. E-postadress i signaturen.
Citera
2013-07-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
https://www.facebook.com/groups/391645050850705/
deNNA?
Yes. Kolla loggen på 1a kvinnan som kommenterar MP
Citera
2013-07-08, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Yes. Kolla loggen på 1a kvinnan som kommenterar MP

De finns fan ta mig folk till allt!
Citera
2013-07-08, 01:07
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg

OK Och för oss som vägrar Facebook -vad är det vi inte kan se?
Citera
2013-07-08, 01:08
Medlem
ab12s avatar
Blev D.B. haffad hemma hos sin morsa tro? Ser att hon bor i Himle utanför Tvååker i Halland. Hon verkar omgift, har numera dubbla efternamn varav det ena är hennes flicknamn. Fadern hittar jag inte på ratsit, inte heller hans två år yngre bror. Såg även att någon skrev att D.B. skulle ha släktband till Lindome, vilket antagligen stämmer då han är född där.
Citera
2013-07-08, 01:09
Medlem
Tomatos avatar
Skulle någon vänlig själ kunna citera de första kommentarerna? Av någon outgrundlig anledning kan endast se de 10 senaste
Citera
2013-07-08, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre

ska se om jag kan länka, sitter på mob...
Citera
2013-07-08, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
klistrar in de ist..

Monica Ida Andersson gillar...men gillar inte reklam för polisvarning i trestad...alltså, varna alkoholpåverkare och dem som kör som galningar var polisen står...dessa galningar ska åka fast så inte våra barn blir dödade i trafiken.
fredag kl. 22:30 · 16

Stefan Ljungwall Monica, du kan gå in och gilla på Missing People Sweden-sidan istället (eller i min profil). Sedan får du och andra hemskt gärna komma och hjälpa till på söndag!
fredag kl. 22:43 · 3

Jonas Andersson Det här handlar inte om polisvarning.Det här handlar om att hitta Ida.
lördag kl. 10:53 · 2

Monica Ida Andersson Absolut..ska Ida hittas hittas....men att göra "reklam" genom att ta länken från den sidan??....varför inte dela reklamen direkt från Missing People Sweden? Samtidigt som man här får informationen av att leta efter Ida...gör jag folk uppmärsammad om att det finns människor som tycker det är helt ok att att varna alkoholpåverkade/fortkörare/narotikapåverkade/har icke körkort...vart polisen står för fart/alko-kontroll...så de undgår att åka fast...och NEJ..det står inte på polisens sida att det är fartkontroll på XX-vägen nu kl 00.00....Det här är heltokigt..att en fartdåre inte ska mista körkortet pga varningsidan... och istället kanske köra ihjäl någon!!
lördag kl. 12:03

Sonny Högberg Det är konstigt att du Monica Ida Andersson väljer att ta strid i just den frågan.. just i detta sammanhanget!?
lördag kl. 12:11 · 1

Monica Ida Andersson Tar ingen strid, jag gör människor uppmärksammad bara för en dålig sida, och som ni ser är jag inte ensam om den åsikten....läs första inlägget! Själv har jag i dagar letat efter Ida i flera gånger....slutdiskuterat och ta med myggmedel och lämpliga kläder!!
lördag kl. 12:20 · Har redigerats
Monica Ida Andersson Slutdiskuterat
Monica Ida Anderssons foto.
lördag kl. 16:21

Daniel Rasmusson Att avvika från ett viktigt ämne , för att hellre "tjafsa" , mycket lågt. Du Monica Ida Andersson kan inte göra påhopp och sen säga slutdiskuterat , om du fortsätter så här är risken stor att du blir avstängd från denna sida. Jag ställde frågan till den påhoppade fb-sidan , men har inte än fått något svar. Ingen vill väl att drogpåverkade och galningar skall skada någon ? Dom lär ju knappast kolla på sidan innan dom ger sig ut. Den vanligaste fortköraren är en vanlig Svensson som kör några få km/h för fort. Likadant med sidans medlemmar , mest vanligt folk , titta efter själv. Jag vill egentligen inte argumentera om detta , men blev tvingad efter denna felfokusering. Om detta måste diskuteras vidare , gör det inte här , starta ett nytt inlägg.
lördag kl. 16:47

Monica Ida Andersson För tredje gången...slutdiskuterat...lägg din energi på att hitta Ida....istället för att söka motsargument mot mej!
lördag kl. 16:51

Daniel Rasmusson För tredje gången ????? Jag skrev mitt första inlägg för 4 min , det är du som kastat första stenen och jag kommer förvara mig 200%. Vill du något mer , skriv ett meddelande till mig , så slipper denna sida ta del av dessa destruktiva inlägg.
lördag kl. 16:58 · 5

Turid Almroth Du kan aldrig vinna denna striden Monica Ida Andersson. Sedan undrar jag hur du Daniel Rasmusson kan säga att hon blir avstängd ????. På vilka grunder eller rättare sagt vilka vänner har du. Denna sidan har blivt totalt fel där vissa som har rätt vänner får skriva vilken skit som helst medan andra inte. Detta påpekade jag för 1,5 år sedan . tyvärr har sidan blivit på detta viset, jag läser & följer med men i stort inte mer. Rätt eller fel får ni experter avgöra.
för 6 timmar sedan

Daniel Rasmusson Jag påpekade att om man uppför sig illa här på sidan , så kan man bli avstängd. Alla nya kanske inte tänker på detta att god ton skall råda här. Om så är fallet , avgörs det av administratörerna och inte av mina "vänner".
för 6 timmar sedan via mobil

Monica Ida Andersson För fjärde gången skriver jag....slutdiskuterat!!!!
för 6 timmar sedan
Citera
2013-07-08, 01:17
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg

Alltså jag är kanske jättetrött men vad menar du med detta? Gick du in på kvinnans FB och läste hennes logg? Jag gjorde det..
Citera
2013-07-08, 01:20
Medlem
Riktigt det vsr det ju inte jag tänkte på.
Men summan av kardemumman är att även BO släkt och deras vänner har nog AJ som misstänkt.
Citera
2013-07-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Alltså jag är kanske jättetrött men vad menar du med detta? Gick du in på kvinnans FB och läste hennes logg? Jag gjorde det..

hon diskuterar alkoholpåverkade , när själva länken handlar om I?
Sedan vägar hon ge sig när hon blir ifråga fall hon fattar att de handlar om I?
JA de visste hon men de var viktigt att ta upp om alkoholpåverkade bilister.
Citera
2013-07-08, 01:23
Medlem
Kshatriya.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
om någon vet fler ödegivna hus, raviner, grustag eller annat runt Grästorp, pma gärna.

Det finns ett ödehus upp mot Vänersnäs, om du fortsätter förbi där man svänger ner mot Gaddesanda, så tat man vänster längre upp vid en grusväg som leder till en ganska stor gård, sen får man fortsätta en bit till för att komma till ett övergivet vitt hus. Det snackas om att HA använder det men jag vet inte, fortsätter man sedan förbi där så kommer man till ett fiskeställe. Man brukar säga att det ligger vid tegelbruket om det säger sig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in