2013-07-08, 00:26
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
Missing People säger att du har gjort vissa fynd idag, ingen som sitter på vad det är, eller har det framkommit tidigare i tråden?
Någon måste ju sitta här som var med och letade?
Jag vet bara vissa ställen som det söktes på:
Grustaget (har nämnts i tråden)(stod ett helt gäng där idag)
Grottan som rasat in (har nämnts i tråden)(jag hörde hur det flyttades på stenar)
Backen vid Flo Klev (varför börja där?)
På toppen av samma backe (varför börja där?)
En bit bort ganska nära bilbranden fast på motsatt sida vägen (varför börja där?)
Backen vid prästeklev (varför börja där?)
Toppen av samma backe (varför börja där?)

Sen troligtvis en bit in i skogen och sjöar lite här och där, dock inte så mycket längs ringleden. Jag tyckte ju att sökandet borde börjat mest längs södra ringleden då det är närmsta vägen mellan brottsplats och platsen där bilen brann.
Senast redigerad av SparkMan 2013-07-08 kl. 00:29.
Citera
2013-07-08, 00:32
Medlem
Kylklampens avatar
Hoppas verkligen inte att någon röjer ev fynd ifrån skallgångar här i denna tråden.
Behöver ju inte hjälpa GM, eller?
Citera
2013-07-08, 00:34
Medlem
panzertaxs avatar
Den som var inne förut o trollade, försökte ju bara avstyra det vi redan vet här, att T* vet en del. Det var ett bra försök dock, flera som gick på det och avskrev T* genom det.

Vad vet vi om T* runt tiden?

T* befinner sig på fest i Thn under lördagen.
Olearys stänger, 02?
En bild postas med P*J någon gång under dagen.
En person på fb som säger sig vara P*J säger att de var på olearys och sedan åkte hon hem
Denne person säger inget mer här.
T* själv bloggar om att hon var på hemlig adress och fick veta att hon lever
Detta postar hon på söndagen, då I redan var (troligtvis) död.
På söndag kväll runt halvtio postar hon den adress som I bor på och undrar om det var där dådet hade skett? Långt innan nyheter eller någon på flashb ens nosat sig till den adressen.
Hon postar inlägg om att P*T är narkoman och har suttit inne, att han är farlig o hotfull mot I*
Hon skriver saker som försöker avstyra misstankarna mot A*J
På måndagen önskar hon A*J en semester utan regn när han fb-postar att han ska på semester
Samma dag går hon med MPS på skallgång efter I*
Därefter stängs bloggen ner, facebooken likaså och någon här nämnde att hon blivit uppmanad på skarpen att hålla truten.

Det kan vara ett bimbosyndrom, IQ Fiskmås som bara tror alla är änglar o i sin kärlek till A*J aldrig skulle kunna föreställa sig hans skuld i detta. O som skulle kunna prata hur mycket som helst även här, men blev tystad av någon/några som har kontakt med GM.
Citera
2013-07-08, 00:41
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Den som var inne förut o trollade, försökte ju bara avstyra det vi redan vet här, att T* vet en del. Det var ett bra försök dock, flera som gick på det och avskrev T* genom det.

Vad vet vi om T* runt tiden?

T* befinner sig på fest i Thn under lördagen.
Olearys stänger, 02?
En bild postas med P*J någon gång under dagen.
En person på fb som säger sig vara P*J säger att de var på olearys och sedan åkte hon hem
Denne person säger inget mer här.
T* själv bloggar om att hon var på hemlig adress och fick veta att hon lever
Detta postar hon på söndagen, då I redan var (troligtvis) död.
På söndag kväll runt halvtio postar hon den adress som I bor på och undrar om det var där dådet hade skett? Långt innan nyheter eller någon på flashb ens nosat sig till den adressen.
Hon postar inlägg om att P*T är narkoman och har suttit inne, att han är farlig o hotfull mot I*
Hon skriver saker som försöker avstyra misstankarna mot A*J
På måndagen önskar hon A*J en semester utan regn när han fb-postar att han ska på semester
Samma dag går hon med MPS på skallgång efter I*
Därefter stängs bloggen ner, facebooken likaså och någon här nämnde att hon blivit uppmanad på skarpen att hålla truten.

Det kan vara ett bimbosyndrom, IQ Fiskmås som bara tror alla är änglar o i sin kärlek till A*J aldrig skulle kunna föreställa sig hans skuld i detta. O som skulle kunna prata hur mycket som helst även här, men blev tystad av någon/några som har kontakt med GM.

Ärligt talat efter att följt denna tråd så tror jag säker att T^ vet något men inte mycket.
Tror denna typen av tjejer bara älskar att få denna uppmärksamhet och att hon ev. kanske känner en mördare....det är det jag tror hon går i gång på.,,
Citera
2013-07-08, 00:43
Medlem
andrewcs avatar
Jag pratade precis med en sjuksköterska här på jobbet, och hon berättade att hennes dotter och en vän till henne hade varit och fiskat i hunneberg och då fiskat upp ett par trosor. Hon berättade att dom tycke det var äckligt och hade kastat i dom igen, för att sedan inse sitt misstag och kontaktat polisen idag om fyndet. Vi får se om dessa uppgifterna stämmer!

Edit: några stavfel..
Senast redigerad av andrewc 2013-07-08 kl. 00:59.
Citera
2013-07-08, 00:45
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Jag pratade precis med en sjuksköterska här på jobbet, och hon berättade att hennes dotter och en vän till henne hade varit och fiskat i hunneberg och då fiskat upp ett par trosor. Hon berättade att dom tycke det var äckligt och hade kastat i dom igen, för att sesab inse sitt misstag och kontaktat polisen idag on fyndet. Vi får se om dessa uppgifterna stämmer!

finns antagligen ett tiotal trosor på hunneberg, vad jag har förstått av omgivningarna så är det nog inte bara ett par som gökat där.
Citera
2013-07-08, 00:46
Medlem
panzertaxs avatar
om någon vet fler ödegivna hus, raviner, grustag eller annat runt Grästorp, pma gärna.
Citera
2013-07-08, 00:47
Medlem
BO anhöriga har nog satt AJ under onda ögat. Såg en grupp AJ var med i, nåt om trollhättan. Det var en bild på BO från missing people där, kolla vad den första kvinnan som svarar på det har lagt upp i sin log.
Citera
2013-07-08, 00:47
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
finns antagligen ett tiotal trosor på hunneberg, vad jag har förstått av omgivningarna så är det nog inte bara ett par som gökat där.

Det känns dessutom extremt osannolikt att hennes trosor av någon anledning skulle vara fria från kroppen, om hon mot all förmodan skulle blivit slängd i en sjö i bara underkläderna, vilket i sig är oerhört osannolikt.
Citera
2013-07-08, 00:49
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
BO anhöriga har nog satt AJ under onda ögat. Såg en grupp AJ var med i, nåt om trollhättan. Det var en bild på BO från missing people där, kolla vad den första kvinnan som svarar på det har lagt upp i sin log.

Var ska vi kolla någonstans? Länk?
Citera
2013-07-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Var ska vi kolla någonstans? Länk?
Facebook. Sitter vid mobilen så jag kan inte länka. Kan man posta skärmdumpar ?
Citera
2013-07-08, 00:58
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
https://www.facebook.com/groups/391645050850705/
deNNA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem