2013-07-07, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Sex, en utskällning som hette duga eller I*a.

Men säger man så om man vet nåt om I*a? I min värld passar det bättre in på en utskällning, men som sagt, det är i min värld.

Who knows, hon kunde gott komma tillbaka till tråden och svara på några frågor, men får väl kanske inte det....
Citera
2013-07-07, 23:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kylklampen
Det är lite likt men det är inte igelsjön. 100% säker på det.

Abborrsjön?
Citera
2013-07-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Det är något fel på Trollhättan om en undersköterska alternativt personlig assistent, ensamstående mamma håvar in mer än 75% utav Trollhättan......

Jag vill inte outa mig allt för mycket,
men jag jobbar som PA och ligger på ca 70% i en "välmående" kommun. Dessutom vet jag att det finns dem som har mycket bättre lön i mitt yrke så nej - jag tror inte det är helt omöjligt...
Citera
2013-07-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Vet inte om någon annan har haft denna teori...

A.J och I.F träffas under dagen och på kvällen är det fest i I.Fs lägenhet med hela kompisgänget. Inpå småtimmarna uppstår bråk mellan några personer. Någon viftar med kniv. I.F går emellan men blir knivhuggen av någon av dom (olyckshändelse?). GM inser vad han/hon har gjort och flyr platsen (som spekulerats i tidigare). A.J är kvar i lägenheten med en svårt skadad I.F.

A.J inser att han inte kan ringa polisen eller efter ambulans. Med hans meritlista så lär han åka dit för dråp/mord. A.J kontaktar sin vän D.B som tar med sig F.H i var sin bil och kommer till Trollhättan för att ta hand om I.F. A.J flyr fältet och dom andra tar hand om I.F och dumpar henne någonstans och sedan bränner bilen på Hunneberg.

Dom som nu sitter häktade är GM(?) och hans vän som i förhör uppgett att dom varit på annan plats. Blodet från lägeheten sägs vara från tre personer varav en av dom är GM(?), vilket gör att hans vän ljuger = skyddande av brottsling.

Eller så är det A.J som är GM och att dom nu häktade var inblandade i bråket, kanske också knivskuren vilket kan förklara blod från flera personer.

I.F:s pappa pratade me I.F runt halv 12 i telen å då va allt lugnt å bara A.J å I.F å lilla sonen i läg
Citera
2013-07-07, 23:36
Medlem
Kylklampens avatar
Abborrsjön??
Vart ligger den?? Är det Lipered eller??
Citera
2013-07-07, 23:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthehell
Vart fick du dom PDF'erna från? Och vad har JP med saken att göra (jag kanske missat det detta)?
Jo, JP har nämnts.
Citera
2013-07-07, 23:40
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Vet inte om någon annan har haft denna teori...

A.J och I.F träffas under dagen och på kvällen är det fest i I.Fs lägenhet med hela kompisgänget. Inpå småtimmarna uppstår bråk mellan några personer. Någon viftar med kniv. I.F går emellan men blir knivhuggen av någon av dom (olyckshändelse?). GM inser vad han/hon har gjort och flyr platsen (som spekulerats i tidigare). A.J är kvar i lägenheten med en svårt skadad I.F.

A.J inser att han inte kan ringa polisen eller efter ambulans. Med hans meritlista så lär han åka dit för dråp/mord. A.J kontaktar sin vän D.B som tar med sig F.H i var sin bil och kommer till Trollhättan för att ta hand om I.F. A.J flyr fältet och dom andra tar hand om I.F och dumpar henne någonstans och sedan bränner bilen på Hunneberg.

Dom som nu sitter häktade är GM(?) och hans vän som i förhör uppgett att dom varit på annan plats. Blodet från lägeheten sägs vara från tre personer varav en av dom är GM(?), vilket gör att hans vän ljuger = skyddande av brottsling.

Eller så är det A.J som är GM och att dom nu häktade var inblandade i bråket, kanske också knivskuren vilket kan förklara blod från flera personer.

Möjligt, men fest hemma hos I.F känns inte så troligt. När hon pratade med sitt ex borde ju exet hört om det varit livat i bakgrunden. Samt har man ett litet barn sovandes hemma, så är det inte så lätt att ha fest utan att de vaknar.
Citera
2013-07-07, 23:41
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Vet inte, jag förstår inte riktigt hur du menar.

Miggafri skrev ett inlägg som hon tog bort men det finns kvar då en annan skribent(maryjane) svarade på det och frågade efter källa på att AJ & PT pratat i telefon på lördag.

Här är länken till det inlägget:

https://www.flashback.org/sp44136420

Även jag är nyfiken på källan så Miggafrii får gärna svara på det.
Vore det inte för tidsbegränsningen på 60 minuter så skulle nog alla miggafriis inlägg, likt hennes blogginlägg, vara raderade.

Rätta mig om jag har fel, men PT intervjuades väl av en tidning och sa själv att han pratat med I*a under natten.
Han sa även att han pratade med AJ, som sa att han skulle gå och pussa på PTs son.
Jag antar att PT blev uppretad av detta för han berättade att hans släktingar/familj fick hindra honom från att sticka dit.

Här är artikeln, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078228.ab
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2013-07-07 kl. 23:46.
Citera
2013-07-07, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Vet inte, jag förstår inte riktigt hur du menar.

Miggafri skrev ett inlägg som hon tog bort men det finns kvar då en annan skribent(maryjane) svarade på det och frågade efter källa på att AJ & PT pratat i telefon på lördag.

Här är länken till det inlägget:

https://www.flashback.org/sp44136420

Även jag är nyfiken på källan så Miggafrii får gärna svara på det.
AJ är såklart källan.
Att hon säger att PT hotat henne samma natt också..
Hon vet mer än hon kläcker ur sig. Skulle snuten ta sig ett rejält snack med henne oxh hota med barnen så skukle hon börja sjunga som en kanariefågel
Citera
2013-07-07, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
Eller hur!!! E de nåt jävla budskap som bara dom ska förstå???
Som jag förstått det så brukar iallafall DB 'skoja' om att han ska döda katter eller nåt liknande...
Kommer inte ihåg riktigt.
En katt kan ju också vara slang för tjej
Citera
2013-07-07, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
I.F:s pappa pratade me I.F runt halv 12 i telen å då va allt lugnt å bara A.J å I.F å lilla sonen i läg
Hur kan du veta att bara dom tre va i lght?
Pappan har bara sagt att det va lugnt då
Citera
2013-07-07, 23:48
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
AJ är såklart källan.
Att hon säger att PT hotat henne samma natt också..
Hon vet mer än hon kläcker ur sig. Skulle snuten ta sig ett rejält snack med henne oxh hota med barnen så skukle hon börja sjunga som en kanariefågel
Är hon inte hörd så vore det nog idé att göra det. Det verkar inte vara världens slugaste person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in