2013-07-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Efter att ha följt denna tråd och historia från första inlägget börjar jag ana att Miss Migga vet allt om vad som hänt och det vore väldigt intressant om polisen tog in henne till förhör för skyddande av brottsling för hon sitter på information och vetskap som de flesta andra inte gör.

Redan hennes första inlägg här (13) med rätt adress och blodspår visade att hon från början kände till saker som alla andra var totalt ovetande om.

När hon sedan skrev på sin blogg att hon varit på en hemlig adress och fick veta att hon levde kunde man ana saker. När jag återigen ser vad hon skrev om telefonsamtalet under lördagen mellan två män och hot, klarnar bilden ganska rejält.

Hon VET vem, vad, när och kanske också hur detta gick till och borde plockas in av polisen för förhör och om männen som är anhållna tiger som muren, kanske hon är lättare att förhöra om hon inser att hennes kära barn kan tas om hand av socialen.

"Fick veta att jag lever" kanske inte handlade om ett hett sex utan om något helt annat som har med I*a att göra, något hon var med om i I:s lägenhet?
Citera
2013-07-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiiaB
Tänk om i*a ligger bortrövad nånstans och tiden bara går!
Tror knappast hon finns på Hunneberg, då hade dem väl funnit henne vid detta laget.

Kan ingen börja snacka nångång? In med knivskarpa förhörsledare!!!
Tycker så synd om alla närstående...
Detta brottet gör mig riktigt illa till mods.

Håller me dig, de här berör en så man mår riktigt dåligt, nån måste tala om vart hon e nu!!! Tänk på hennes småpojkar å hennes släkt å vänner om nån vet nåt så börja prata nu, om inte annat så för dessa 2 små pojkar som säkerligen saknar sin mamma ;(
Citera
2013-07-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Hans bakgrund talar inte för honom direkt, även om advokaten påstod att hans lille "buse" lever ett lugnare liv nu.

"lugnare" är ju ett relativt ord! Han kommer aldrig sluta med sin skit så är det bara! Även om det sker i större eller mindre skala från år till år. Men det gör honom inte mindre farlig för det.
Citera
2013-07-07, 23:26
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiiaB
"Fick veta att jag lever" kanske inte handlade om ett hett sex utan om något helt annat som har med I*a att göra, något hon var med om i I:s lägenhet?
Sex, en utskällning som hette duga eller I*a.

Men säger man så om man vet nåt om I*a? I min värld passar det bättre in på en utskällning, men som sagt, det är i min värld.
Citera
Medlem
MrTurbos avatar
Vad har gruppen "Katten jamar...eller ibland säger; jag älskar dig <3
" http://www.facebook.com/groups/211555755600769/ som AJ tydligen driver för syfte egentligen? Flera av övriga nämnda i tråden är medlemmar i gruppen.
Känns lite udda titel för att intressera kriminella...
Citera
Medlem
Peaceans avatar
Vet inte om någon annan har haft denna teori...

A.J och I.F träffas under dagen och på kvällen är det fest i I.Fs lägenhet med hela kompisgänget. Inpå småtimmarna uppstår bråk mellan några personer. Någon viftar med kniv. I.F går emellan men blir knivhuggen av någon av dom (olyckshändelse?). GM inser vad han/hon har gjort och flyr platsen (som spekulerats i tidigare). A.J är kvar i lägenheten med en svårt skadad I.F.

A.J inser att han inte kan ringa polisen eller efter ambulans. Med hans meritlista så lär han åka dit för dråp/mord. A.J kontaktar sin vän D.B som tar med sig F.H i var sin bil och kommer till Trollhättan för att ta hand om I.F. A.J flyr fältet och dom andra tar hand om I.F och dumpar henne någonstans och sedan bränner bilen på Hunneberg.

Dom som nu sitter häktade är GM(?) och hans vän som i förhör uppgett att dom varit på annan plats. Blodet från lägeheten sägs vara från tre personer varav en av dom är GM(?), vilket gör att hans vän ljuger = skyddande av brottsling.

Eller så är det A.J som är GM och att dom nu häktade var inblandade i bråket, kanske också knivskuren vilket kan förklara blod från flera personer.
Citera
2013-07-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2F romeoamore%2Fvideos

Jo men de ser väl ut som igelsjön?
Citera
2013-07-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Vet inte om någon annan har haft denna teori...

A.J och I.F träffas under dagen och på kvällen är det fest i I.Fs lägenhet med hela kompisgänget. Inpå småtimmarna uppstår bråk mellan några personer. Någon viftar med kniv. I.F går emellan men blir knivhuggen av någon av dom (olyckshändelse?). GM inser vad han/hon har gjort och flyr platsen (som spekulerats i tidigare). A.J är kvar i lägenheten med en svårt skadad I.F.

A.J inser att han inte kan ringa polisen eller efter ambulans. Med hans meritlista så lär han åka dit för dråp/mord. A.J kontaktar sin vän D.B som tar med sig F.H i var sin bil och kommer till Trollhättan för att ta hand om I.F. A.J flyr fältet och dom andra tar hand om I.F och dumpar henne någonstans och sedan bränner bilen på Hunneberg.

Dom som nu sitter häktade är GM(?) och hans vän som i förhör uppgett att dom varit på annan plats. Blodet från lägeheten sägs vara från tre personer varav en av dom är GM(?), vilket gör att hans vän ljuger = skyddande av brottsling.

Eller så är det A.J som är GM och att dom nu häktade var inblandade i bråket, kanske också knivskuren vilket kan förklara blod från flera personer.

En mycket möjlig spekulation!!
Citera
2013-07-07, 23:29
Medlem
Greger65s avatar
Har följt tråden slaviskt sen start men drog ut ikväll för lite mänskligare umgänge...orkar inte spåna igenom alla senaste inlägg. Har något nytt framkommit som är av värde? Behöver ingen full redovisning :-)
Citera
2013-07-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
JÖ:s tidslinje: http://img801.imageshack.us/img801/3622/e19.pdf
JP:s vänner: http://img844.imageshack.us/img844/4237/48v.pdf
JP:s tidsline: http://img835.imageshack.us/img835/2171/h8o.pdf

Vart fick du dom PDF'erna från? Och vad har JP med saken att göra (jag kanske missat det detta)?
Citera
2013-07-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo
Vad har gruppen "Katten jamar...eller ibland säger; jag älskar dig <3
" http://www.facebook.com/groups/211555755600769/ som AJ tydligen driver för syfte egentligen? Flera av övriga nämnda i tråden är medlemmar i gruppen.
Känns lite udda titel för att intressera kriminella...

Eller hur!!! E de nåt jävla budskap som bara dom ska förstå???
Citera
2013-07-07, 23:32
Medlem
Kylklampens avatar
Det är lite likt men det är inte igelsjön. 100% säker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in