2013-07-07, 22:50
Medlem
lozexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tror ni att det här är Tre Älgar-DB det skrivs om i texten?
http://img707.imageshack.us/img707/3552/vlme.jpg

Isf förstår jag att han är singel, han söker sig till fel kön.

Och vadfasen spelar det för roll om DB skulle vara homosexuell eller singel? Hans sexuella läggning är ju ingenting som påverkar det här fallet. Om man nu inte låter fantasin skena och tro att det är DB som mördat IF för att han ville ha AJ för sig själv, men kom igen.
För övrigt så har DB haft sin beskärda del av flickvänner genom åren och nyligen dessutom, men det kanske bara är en täckmantel? på dig själv.
Citera
2013-07-07, 22:52
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Den verkar vara borttagen i tråden.

http://www.youtube.com/user/r*meo*more/videos * = o och a

Filmerna är från en sjö på HALLEBERG (enligt uppgift i denna tråd). Söks det där? Vem var det som bestämt hävdade att detta var i Uddevalla? Någon som fick kalla fötter?

Filmerna är några år gamla men det visar att den tidigare misstänkta GM på plats vid en sjö på Halleberg. En plats dom känner till. Låter det helt otroligt att man dumpar kroppen på Halleberg och bränner bilen på Hunneberg. Vore nog inte fel att finkamma Halleberg också, där finns det ju ett annat ouppklarat brott som man också kan få hjälp med.

Man kan fundera lite över filmerna. A.J och K.P alias B*bba är med. Vem håller kameran? Vem är den kuvade tjejen i luva? I*a?

Den är inte inspelad i Uddevalla iallafall. Om det är Hallesjön borde den genomsökas, eller är det redan gjort? Tror inte det
Citera
2013-07-07, 22:52
Medlem
viskas att det fanns blod på ett ställe till utanför porten en bit ifrån porten från BO någon som bor på området eller i trollhättan som kan bekräfta ?

Gick det inte nåt på SVT runt 1993-1994 som handlade om rasismen i Trollhättan där de besöker AJ och AJs mor intervjuas.
Med sådan mor, med sådana värderingar så är det inte konstigt att AJ blev psykopat vid tidig ålder
Någon som har programmet så lägg upp den på PB
Citera
2013-07-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusarnumb1
Jo självklart kan dom vetat de den står ju öppen året om så, men menar ni att man ska ha grävt ner nått på gården?

Ingenting känns omöjligt just nu... Hunneberg e hon ju uppenbaligen inte på så vargön ligger väl nära till hands eftersom sök i thn inte heller gett något ;(
Citera
2013-07-07, 23:01
Medlem
Kylklampens avatar
Jag får inte videorna att passa med min bild av hallsjön, känns som en betydligt mindre sjö.
Finns några berghällar vid hallsjön men ingen som riktigt ser ut som den på videon.
Citera
2013-07-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
viskas att det fanns blod på ett ställe till utanför porten en bit ifrån porten från BO någon som bor på området eller i trollhättan som kan bekräfta ?

Gick det inte nåt på SVT runt 1993-1994 som handlade om rasismen i Trollhättan där de besöker AJ och AJs mor intervjuas.
Med sådan mor, med sådana värderingar så är det inte konstigt att AJ blev psykopat vid tidig ålder
Någon som har programmet så lägg upp den på PB

Tror inte man "BLIR" psykopat iofs det är nog något man föds med sen hur man blir behandlad som liten beror nog på om och hur man utvecklar det.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Psykopati
Citera
2013-07-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storrie
den kuvade tjejen i luva är AJs ex, han har ett barn tillsammans med henne..

Halleberg och vargön tycker ja verkar realistiskt att söka på nu.. Varför gör man inte de?
Citera
2013-07-07, 23:04
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kylklampen
Jag får inte videorna att passa med min bild av hallsjön, känns som en betydligt mindre sjö.
Finns några berghällar vid hallsjön men ingen som riktigt ser ut som den på videon.

Liknar den någon sjö på Hunneberg då?
Citera
2013-07-07, 23:05
Medlem
ndyzs avatar
Citat:

Jag tycker det är sjukt likt Igelsjön, HUNNEberg.
Citera
2013-07-07, 23:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Någon skrev att det kunde vara Igelsjön.

Kan ju vara så att kroppen ev. ligger där.
Citera
2013-07-07, 23:07
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Utan att bli lynchad...

Vad är hetaste tipset ikväll?
Har man gett upp om H-berg?
Citera
2013-07-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har fått känslan av att polisen vet ganska väl hur händelseförloppet ser ut men utan kroppen så kan de i nu läget inte bevisa att hon ens är död.

Lite gambling i bästa TV-deckarstil att spela ut de misstänkta mot varandra.

Från den utbrända bilen är det inte närmare till PH än vad det är till DB?

Är det Bu*ba eller DB som är häktad nummer två?

Tyvärr tror jag inte ens "gambling" biter på de här herrarna. De golar inte på någon, någonsin. De medger heller ingenting om någonting. De överlåter allt på åklagaren. Kan inte åklagaren bevisa något om något så går de därmed helt fria, från såväl rättsstat som gängmedlemmar/hövdingar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in