Citat:
Visst, men det finns väl en anledning till att han tackade nej till Chelsea också. Där hade han knappast fått spela något. Men ja, den kan jag köpa.
Läs Sunderlands värvningar en gång till och tänk sedan efter om du tycker att "imponerande" är det rätta ordet. Mannone, DMK, Diakité, vad fan? Kan inte vara särskilt svårt att impa på dig.
Lyon var väl överlyckliga över att bli av med Lovren.
Aston Villa behöver allt annat än oprövade talanger, hur många "talanger" har dom tänkt rymma i en och samma trupp?
Garrido var ju på lån, har svårt att tänka mig att intresset var så stort kring honom, men en okej värvning. Redmond är väl också det en habil värvning.
Överlag är det väl värvningar man kan förvänta sig att nämnda lag ska göra.
Läs Sunderlands värvningar en gång till och tänk sedan efter om du tycker att "imponerande" är det rätta ordet. Mannone, DMK, Diakité, vad fan? Kan inte vara särskilt svårt att impa på dig.
Lyon var väl överlyckliga över att bli av med Lovren.
Aston Villa behöver allt annat än oprövade talanger, hur många "talanger" har dom tänkt rymma i en och samma trupp?
Garrido var ju på lån, har svårt att tänka mig att intresset var så stort kring honom, men en okej värvning. Redmond är väl också det en habil värvning.
Överlag är det väl värvningar man kan förvänta sig att nämnda lag ska göra.
Mannone är helt klart en bra målvakt, om du missat när han stått i Arsenal. Diakité antar jag att du inte sett en match med, helt klart en bra värvning.
Har ingen aning om Lyon var lyckliga eller ej, men faktum är att Lovren är en bra mittback som hade intresse från andra större klubbar.
Jadu, du eller jag är ju inte Paul Lambert, så det är väl upp till han och avgöra vilka åldrar och spelare han ska se sig efter? Transferfönstret är långt vi får se. Vilket som bra värvningar på pappret.
Redmond är en talang som haft intresse från flera klubbar och som spelat i mer eller mindre varje ungdomslag. Kan bli en bra spelare.
Många av dessa värvningar kan ses som bra med tanke på vilka klubbar det som sagt är.