Hela grejen med bilen är skum.
Det bor nästan 3000 i Grästorps komun.
Vad jag tror så dom som själ bilar där vet vem DB är.
Jag skulle i alla fall inte sno en bil av han om jag bodde där.
Och vilken joyride S40 2.0 dryga 100hk måste gå fort
*Drygt 5600 invånare bor det i Grästorp. Sen kan jag nämna att alla vet inte vem DB är i Grästorp. Men visst, det är en liten kommun och man har koll på mycket så fort det händer något.
men hittade ingenting om de här händelserna. Trots att det så gott som har fyllt riksmedia på sistone. Någon annan som sett om det skrivs något om Trollhätte-händelserna i den nationella pressen?
*Drygt 5600 invånare bor det i Grästorp. Sen kan jag nämna att alla vet inte vem DB är i Grästorp. Men visst, det är en liten kommun och man har koll på mycket så fort det händer något.
Kan ha fel men läst på Wikipedia och där fik jag siffran.
Har själv åkt i genom Grästorp och det är inget stort ställe
Kan ha fel men läst på Wikipedia och där fik jag siffran.
Har själv åkt i genom Grästorp och det är inget stort ställe
Okej, bara att gå in å läsa på deras hemsida så står den en siffra där. Å andra sidan kan jag Grästorp utan och innan till i sömnen. Har bra kontakter i det området.
men hittade ingenting om de här händelserna. Trots att det så gott som har fyllt riksmedia på sistone. Någon annan som sett om det skrivs något om Trollhätte-händelserna i den nationella pressen?
Frågan är varför de skulle skriva något innan någon blatte blev anhållen?
Det finns allt och länkades av minst en användare längre bak i tråden.