2013-07-07, 02:38
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Någon som vet eller har någon teori om varför polisen även rubricerat ärendet som misstänkt människorov och inte endast dråp/mord?

Det bör ju finnas en anledning till denna valda brottsrubricering med tanke på allt blod som ska ha hittats i och i anknytning till lägenheten.

Avsaknaden av en kropp, och kopplat till det, rimliga grunder för anhållande och häktning av misstänkta.
Citera
2013-07-07, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Men snälla nån, har du hängt med i tråden? Om inte så kanske du borde läsa igenom den.
Det har jag gjort och det är inget annat än rykten som säger att hon tog piller så du belyser irrelevanta ickefakta.
Citera
2013-07-07, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Av hänsyn till reglerna så kan jag inte gå in så mycket närmare på det. Ser du mitt inlägg ovan så faller nog polletten ner dock.

Om jag förstår samma som du, så kanske vi ska vara tysta om det...och låta personer göra som de vill?
Kan nog leda till något gott...?

Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Ja, vi får hoppas på det. Ska det behöva ta sån lång tid, det borde väl kunna påskyndas?
Pistol i påse, armband, brunnen bil som är D.Bs, som är vän med A.J som suttit anhållen med släppts.
Ryggsäcken och kläderna som hittades på Hunneberg, kom de fram till om de hade något med saken att göra, eller var det något annat?

Det har hittats andra saker också, både på berget och på andra ställen... Om det har med fallet att göra är inte bekräftat, så jag säger inget mer om det, offentligt.
Citera
2013-07-07, 02:41
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Det har jag gjort och det är inget annat än rykten som säger att hon tog piller så du belyser irrelevanta ickefakta.

Enligt flera säkra källor i Trollhättan så är/var I*a en känd knarkare.
Citera
2013-07-07, 02:44
Medlem
Citat:
Och på den basisen utgår du i från att hon tog piller den aktuella natten då får jag ju tolka det som. hmm..ok
Citera
2013-07-07, 02:44
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Jag kan styrka de uppgifterna
Citera
2013-07-07, 02:46
Bannlyst
Citat:
Hon hade väl en rätt tuff barndom. Hamnat i fel kretsar och hänt både det ena och det andra.
Citera
2013-07-07, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
är det någon som vet om det är någon mer än A.J i tråden som är uppvuxen på Lextorp?

Vem skulle det vara, som är uppvuxen på Lextorp? Och varför är det intressant?
Citera
2013-07-07, 02:50
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilGyllenhake
Hon hade väl en rätt tuff barndom. Hamnat i fel kretsar och hänt både det ena och det andra.

Du vad har det med saken att göra? Hon är 23 år gammal. Skulle detta vara ett frikort för att börja knarka eller? Folk som tar till knark är svaga individer. Både i mina och mina vänners ögon.
Citera
2013-07-07, 02:52
Bannlyst
Citat:
Du vad har det med saken att göra? Hon är 23 år gammal. Skulle detta vara ett frikort för att börja knarka eller? Folk som tar till knark är svaga individer. Både i mina och mina vänners ögon.
Jag bara tänkte att det påverkat henne att hamna i skiten. Absolut inte. Håller med dig om att knark är fel och inget som man bör använda.
Citera
2013-07-07, 04:04
Medlem
en-krokodils avatar
Vad har vi på P*ntus A*dersen? Han var hemma hos I*a efer AJ drog. Eventuellt vittne?
Citera
2013-07-07, 04:45
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Men var inte dom bilderna från 2012??men utlagda nu??

Tidigare i tråden hävdas det ialla fall

Sök på "Profile Date Time" så hittar du rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in