2013-07-07, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Det finns betydligt värre personer som är angelägna om att få klarhet i fallet och att GM får sitt straff.
Vilka då?
Citera
2013-07-07, 00:58
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Jag tror att AJ kommer att bli övertalad att berätta allt han vet snart av släkt och vänner till I*a.
Tror eller vet?
Citera
2013-07-07, 00:59
Medlem
Man kan ju aldrig vara helt säker, men det viskas ju saker som det redan konstaterats.
Citera
2013-07-07, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Kan någon länka vilden på den fula advokaten. Med hans frisyr tycker jag nästan han blir brottsoffer i rätten!
1987
http://www.tommyfotografen.se/wp-content/uploads/2010/11/press047.jpg

2013
http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/125/2906126_570_321.jpg
Senast redigerad av PerZerk 2013-07-07 kl. 01:02.
Citera
2013-07-07, 01:00
Medlem
MankenTRs avatar
Tycker att fokus läggs på väldigt mycket onödigt just nu och det är precis vad anhängare till de uthängda i tråden vill. Visserligen har vi brist på ny information så här dags, men försök iallafall att spinna vidare på fallet.

Om vi antar (hoppas) att polisen vet en jäkla massa mer än vi vet och valt att sätta så stor fokus på hunneberg. Använt i princip alla tillgängliga resurser förutom militärhjälp. Är det inte konstigt att det inte kommit fram något än?

De har ju inte lyckats skrapa ihop mer än:

* utbränd bil
* armband

Ja inte mer vad jag kommer på.. Vilken flopp det kommer att bli om man inte hittar något mer efter så mycket nerlagt arbete på hunneberg.
Citera
2013-07-07, 01:01
Moderator
blomvattnares avatar
En del chattande raderat. Lägg av med att chatta. Detta är ett diskussionsforum.

Dessutom är några inlägg raderade såsom misstänkta regelbrott. Läs på om regel 1.06 - medlemmar har rätt till anonymitet.

/Mod
Citera
2013-07-07, 01:02
Medlem
Cocinellas avatar
En liten fågel har viskat att det har florerat rykte kring FH om att han inte ska ha varit snäll mot kvinnor, tydligen en riktigt läskig typ.
Uppenbarligen en springpojke/slav åt andra och bara tuff mot andra.

Förr eller senare måste vi ju få reda på om det är han som häktats.
Citera
2013-07-07, 01:03
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MankenTR
Tycker att fokus läggs på väldigt mycket onödigt just nu och det är precis vad anhängare till de uthängda i tråden vill. Visserligen har vi brist på ny information så här dags, men försök iallafall att spinna vidare på fallet.

Om vi antar (hoppas) att polisen vet en jäkla massa mer än vi vet och valt att sätta så stor fokus på hunneberg. Använt i princip alla tillgängliga resurser förutom militärhjälp. Är det inte konstigt att det inte kommit fram något än?

De har ju inte lyckats skrapa ihop mer än:

* utbränd bil
* armband

Ja inte mer vad jag kommer på.. Vilken flopp det kommer att bli om man inte hittar något mer efter så mycket nerlagt arbete på hunneberg.

Det hade väl även hittat en pistol, i en påse? Dock vet jag inte om fyndet har någonting med fallet att göra, vet heller inte om polisen uttalat sig om det.
Just nu känns det som vi inte har något nytt att spinna vidare på, därför blir det väl lite rörigt och mycket snack om annat. Jag tror och hoppas att polisen har mer än vad vi vet, speciellt efter husrannsakan.
Citera
2013-07-07, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
Du får nog upplysa om vad för andra saker som föranleder en husrannsakan, i vart fall mig. Tack!
Nuförtiden så behöver bara polisen misstänks något så får de gå in. Behövs ingen mer förklaring än så egentligen
Citera
2013-07-07, 01:06
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Det hade väl även hittat en pistol, i en påse? Dock vet jag inte om fyndet har någonting med fallet att göra, vet heller inte om polisen uttalat sig om det.
Just nu känns det som vi inte har något nytt att spinna vidare på, därför blir det väl lite rörigt och mycket snack om annat. Jag tror och hoppas att polisen har mer än vad vi vet, speciellt efter husrannsakan.

Sen kommer ju bl a provsvaren från SLK till veckan, man hoppas ju att det kan peka i någon riktning.
Citera
2013-07-07, 01:06
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
http://www.svtplay.se/video/1331423/5-7-21-23

Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Det fanns flera personer kvar i I*as lägenhet när AJ drog i lördags, enligt säkra källor.

Du menar säkra källor som A.Js advokat? Jo jo, säkra källor var det. Du verkar vara ytterligare en i raden av söndertatuerade muppar som hoppar in i tråden för att sprida massa lögner och skapa förvillelse. Din retarderade teori om att I*a skulle ha varit ett fnask och efter kl. 02 på natten börjat ta emot kunder kan vara det mest korkade jag läst i tråden hittills.
Citera
2013-07-07, 01:07
Medlem
MankenTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan

Får hoppas på en rejäl satsning imorgon med MP. Har en känsla som växer för varje dag som går att det ska bli ännu ett "olöst" fall. Hur WT och skamstämplad BO än var så förtjänar familjen en riktig begravning och en förklaring av vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in