Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebilbo
Roligt med ett nazistiskt parti med en ledare som uppenbart har slaviskt ursprung...

Här tummas det på ariskheten....

Lite nyfiken till hur du kom fram till hans ursprung?
Citera
2013-07-06, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Justicia
Lite nyfiken till hur du kom fram till hans ursprung?

Hårfärgen förmodligen...
Citera
2013-07-06, 23:41
Medlem
http://www.dagbladet.no/2013/07/06/nyheter/mona_sahlin/utenriks/sverige/socialdemokraterna/28071538/

Scrolla ner. Dagbladet har en bild från Jönköpings-demon och får det att se ut som att de diverse svartklädda maskerade motdemonstranterna var SvP:are.
Citera
2013-07-07, 00:15
Medlem
mr.demons avatar
En fråga.

Till vart ska ni utvisa svenska zigenare släkter som funnits i Sverige i ett par 100 år? Dom öst zigenarna kan ni ju utvisa till länderna de bodde innan dom kom till Sverige, men hur gör ni med dom svenska?

Finns liksom inga säkra källor som kan visa vart dom härstammar från början.
Citera
2013-07-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Dessa problem är inte så allvarliga som västvärldens media försöker framställa dem. Visst har ovanstående fenomen förekommit någon gång i outvecklade delar av landsbygden. Men barn far lika illa i Sverige, tro mig. Har sett mycket misär i mitt yrkesliv här också. Enda skillnaden i Sverige är skolplikt och skatteverket med samverkande myndigheter som håller koll befolkningen.
Har varit i Afrika i flera år och har aldrig blivit bestulen eller överfallen.

Här framställer vanlig regimmedia Afrika varken som särskilt primitivt eller bestialiskt, däremot som ett fattigt ställe som hela tiden är i akut behov av vitas hjälp och resurser. Hur fan du kan ha missat att dumsvensken faktiskt på allvar tror att analfabetiska häxdoktorer från Somalia är effektiv arbetskraftsinvandring och inte på något sätt dummare än vad vi är.

Och ''någon gång''?
Det är så verklighetsfrånvänt att det finns inte.
Det är liksom bara att följa deras egna brottsstatistik, som dessutom bara ökar och ha i åtanke mörkertalet lär vara bortom gränser. Vad har egentligen fått dig att tro att dessa fenomen enbart skulle ske ute på Afrikanska landsbygden när till och med våra svenska städer börjar se ut som det gör på savannen och när metropoler som Johannesburg, Nairobi, Mogadishu och Lagos m.m. räknas som några av jordens allra farligaste städer? Är det möjligtvis bara en känsla du har eller grundar det sig på någonting mer än anekdoter om dina möten med enstaka negrer i Afrika?

Och om det nu bara var guld och gröna skogar så finns det förstås ingen anledning att ta hitta alla primitiva lyckssökare. Inte för att det fanns det inte heller...
Citera
2013-07-07, 00:32
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
En fråga.

Till vart ska ni utvisa svenska zigenare släkter som funnits i Sverige i ett par 100 år? Dom öst zigenarna kan ni ju utvisa till länderna de bodde innan dom kom till Sverige, men hur gör ni med dom svenska?

Gentest är inte så dyrt idag och blir billigare för varje år då privata företag idag kan utföra testet. Idag kostar det runt 2000sek. Om SvP har makten om ett antal år så lär det inte kosta mycket mer än ett mål på Mcdonalds.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2013-07-07 kl. 00:40.
Citera
2013-07-07, 00:42
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Gentest är inte så dyrt idag och blir billigare för varje år då privata företag idag kan utföra testet. Idag kostar det runt 2000sek. Om SvP har makten om ett antal år så lär det inte kosta mycket mer än ett mål på Mcdonalds.

Och hur ska ett gentest kunna avgöra vart dom kommer ifrån? Du tror inte att det redan har gjorts det på ziggisarna?
Citera
2013-07-07, 00:43
Medlem
Citat:
En fråga.

Indien, detta är numera bekräftat lingvistiskt, kulturellt och biologiskt.

De får helt enkelt börja om från början där. Antingen det, eller att de lever kvar i Sverige i ett ghetto och steriliseras. Alternativt sterilisera männen och provrörsbefrukta kvinnorna med ariska gener. Några generationer senare och vips så är ziggisarna borta.
Citera
2013-07-07, 00:46
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Och hur ska ett gentest kunna avgöra vart dom kommer ifrån? Du tror inte att det redan har gjorts det på ziggisarna?
Tänkte mer att om dom är övervägande vita så kan dom få stanna kvar. Så snäll är jag.

Men ja, ziggisar och blandisar blir ett problem då de inte har något land att repatrieras till.
Citera
2013-07-07, 00:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Indien, detta är numera bekräftat lingvistiskt, kulturellt och biologiskt.

De får helt enkelt börja om från början där. Antingen det, eller att de lever kvar i Sverige i ett ghetto och steriliseras. Alternativt sterilisera männen och provrörsbefrukta kvinnorna med ariska gener. Några generationer senare och vips så är ziggisarna borta.

Enligt dom själva så ska dom visst härstamma från Egyptien. Därav ordet gypsy. Jag läste nyss det på romernas ungdomsförbundssida. Dom erkänner inte forskningen som enligt dom utförts av gaje, och då ( enligt dom givetvis ) vara värdelös.
Citera
2013-07-07, 00:53
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Tänkte mer att om dom är övervägande vita så kan dom få stanna kvar. Så snäll är jag.

Men ja, ziggisar och blandisar blir ett problem då de inte har något land att repatrieras till.

Övervägande vita? Har du ens sett en zigenare i ditt liv? Vita?
Citera
2013-07-07, 00:58
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Övervägande vita? Har du ens sett en zigenare i ditt liv? Vita?
Jag kan inte så mycket om zigenare får jag lov att erkänna.

"svenska zigenare släkter som funnits i Sverige i ett par 100 år"

Ingen aning om vad du pratar om för folk här och hur pass vita/icke-vita dom kan tänkas vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in