2013-07-06, 20:25
Medlem
Tycker det behövs mer fakta och tänk kring den nye anhållne? Vem är han? Vilken roll spelar han i det här sorgliga dramat?

Fler frågor. Vem är pappan till IFs äldsta son? Var finns pappan och var finns sonen?

Var den yngsta sonen verkligen ensam i I*as lägenhet från natten och till 15.00 dagen efter?

Blodspåren i trapphuset har en form som det spekulerats i här i forumet. Men eftersom det gick tre timmar mellan anmälan till polisen kom så kan ju många ha gått där och rört till spåren?
Citera
2013-07-06, 20:25
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Kanske en ytterst dum tanke men men får väl ta skiten för det

Om vi vänder på det hela och säger att I*a är den som är GM och, därför håller sig borta?
( någon skrev: En fågel viskade att det var blod från tre personer )

Ja jag vet det är långsökt som fan..

Jag tror verkligen inte det, med tanke på att sonen fanns kvar i lägenheten, jag tror absolut inte att hon skulle lämna kvar sin 1,5 år gamla son själv, i en blodig lägenhet.
Citera
2013-07-06, 20:26
Medlem
Grymt123s avatar
Mobilnumret borta på AJ sida har för mig att det finns tidigare i tråden någon som har det? tänkte slå en singnal och kolla ett par saker med honom..
Citera
2013-07-06, 20:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Jag kan se sidan men har raderat alla inlägg förutom dom äldre
Här kan du se de raderade inläggen: http://imageshack.us/a/img196/5089/ra1.pdf
Citera
2013-07-06, 20:28
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Det faktum att 2 helt nyreggade nick kommer till samma slutsats gör det enkelt.....

Skulle tro att hon finns där dom söker, gömd någonstans.

På vilket sätt skulle det vara för enkelt om offret fanns på berget?
De enda skenmanövrar jag hittills sett är vissa inlägg som solklart desinformerar.

Är visserligen ny men följt tråden från början. Min teori är att kroppen är ngn helt annan stans än där bilen bränts. Att bränna bilen inom samma område som kroppen skulle ligga om BO nu är bragd om livet verkar bara orimligt. Varför skulle man vilja dra den uppmärksamheten till sig? Bilen lär ju bli hittad och att dom söker där är ju självklart. Men har GM handlat i panik så kan BO självklart finnas i närområdet till den brända bilen. Men är ytterst tveksam till det. Frågan är hur kall GM varit. GM har ju helt klart tiden på sin sida..
Citera
2013-07-06, 20:28
Medlem
AussieRedMans avatar
Klart han kommer delta i söket imorrn, allt annat vore att ge sig till känna.
Citera
2013-07-06, 20:29
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Tror du verkligen det? Det är nog väldigt många som håller sig kvar i teorin och tror att han är GM. Kommer han kunna se alla anhöriga i ögonen, även OM han skulle vara oskyldig? Det innebär ju inte att de andra tror på det.
Citera
2013-07-06, 20:30
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Tycker det behövs mer fakta och tänk kring den nye anhållne? Vem är han? Vilken roll spelar han i det här sorgliga dramat?

Fler frågor. Vem är pappan till IFs äldsta son? Var finns pappan och var finns sonen?

Var den yngsta sonen verkligen ensam i I*as lägenhet från natten och till 15.00 dagen efter?

Blodspåren i trapphuset har en form som det spekulerats i här i forumet. Men eftersom det gick tre timmar mellan anmälan till polisen kom så kan ju många ha gått där och rört till spåren?

Riktigt vem är den nya anhållna jag har fått ett kvitter om namn men vill få det bekräftat någon som vet något? Ska ju vara nära vän med Aj och DB kom igen nu detta måste vi lösa nu! Tror han pratar med oljad mun nu i häktet men FB borde lösa detta eller hur!
Citera
2013-07-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Nej de tror jag dock inte, han har inte bollar för de!

hans sista inlägg på Fb säger väl en del om han! sjukt patetisk människa.
Synd om hans hjärnceller som måste leva med honom.
Citera
2013-07-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Tror du verkligen det? Det är nog väldigt många som håller sig kvar i teorin och tror att han är GM. Kommer han kunna se alla anhöriga i ögonen, även OM han skulle vara oskyldig? Det innebär ju inte att de andra tror på det.

Vad ska han vara rädd för om han är oskyldig som han verkar anse. Bara för honom att visa sig lika delaktig som han gjorde kvällen på lördagen innan allt hände med att bjuda på mat och allt.

De anhöriga är troligen inte där eftersom de är rekommenderade att inte deltaga.

Är han inte med så är det väl ganska uppenbart med allt.
Citera
2013-07-06, 20:38
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
Vad ska han vara rädd för om han är oskyldig som han verkar anse. Bara för honom att visa sig lika delaktig som han gjorde kvällen på lördagen innan allt hände med att bjuda på mat och allt.

De anhöriga är troligen inte där eftersom de är rekommenderade att inte deltaga.

Är han inte med så är det väl ganska uppenbart med allt.

De har varit med och deltagit alla dagar. Så de är nog på plats imorgon också. Ja, så kan man ju tänka, dock tror jag ändå att han är skraj att visa sig, även OM han skulle vara oskyldig.
Citera
2013-07-06, 20:39
Medlem
stämmer de verkligen att AJ har studerat till kriminalvårdare?
Sjukt i så fall.
kollar man inte upp bakgrund på personer som studerar inom rättsväsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in