2013-07-06, 20:04
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Håller helt med. Skulle helt enkelt var för enkelt om offret finns på berget. Känns helt klart som en sken manöver. Tiden har ju funnits för ev GM att undanröja allt han/dom orkar och förmår.

Det faktum att 2 helt nyreggade nick kommer till samma slutsats gör det enkelt.....

Skulle tro att hon finns där dom söker, gömd någonstans.

På vilket sätt skulle det vara för enkelt om offret fanns på berget?
De enda skenmanövrar jag hittills sett är vissa inlägg som solklart desinformerar.
Citera
2013-07-06, 20:07
Medlem
panzertaxs avatar
Att han inte skulle skriva ngt på fb hade bara gjort att han sett ännu mer suspekt ut kan man tycka, så jag väntade mig något meddelande. Dock är ju språket och skriften i det där meddelandet annorlunda än tidigare meddelanden. Ni med stort N?

Herr Advokat sa igår i livesändning att de skulle sammanstråla idag för uppföljning. Ett tips i all välmening, men nästa gång så försök ivf använda ord som din klient förstår själv vad de betyder.
Citera
2013-07-06, 20:08
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Det faktum att 2 helt nyreggade nick kommer till samma slutsats gör det enkelt.....

De enda skenmanövrar jag hittills sett är vissa inlägg som solklart desinformerar.

Jag tror fortfarande att hon finns någonstans på berget, jag fick den magkänslan från första början. Och dessutom under tiden när vi var och sökte med MP. Hoppas de hittar henne snart, för anhörigas skull.
Citera
2013-07-06, 20:08
Medlem
Quarrels avatar
ttela: Åklagaren: "Anhållne känner 36-åringen"
Citat:
Under helgen kommer hon jobba vidare med förundersökningen kring den försvunna kvinnan och kartlägga hennes bekantskapskrets. Hon förväntar sig också att få svar i början på nästa vecka på de prover som skickats för analys, bland annat blodet i lägenheten. 36-åringen som tidigare satt anhållen misstänkt för människorov har inte avskrivits från misstankarna enligt Eva Johnsson.
Citera
2013-07-06, 20:11
Medlem
Det tog tönten över ett dygn att läsa ikapp och knåpa ihop det inlägget.
Det säger väl allt...
http://imageshack.us/f/17/52js.jpg/
Citera
2013-07-06, 20:11
Medlem
Där polisen är och letar är det där dom har hittat den "stulna" bilen ? och vad gör att dom letar där ? har dom hittat något intressant (förutom bilen) där som tyder på att det skulle vara där hon kan vara ?
Citera
2013-07-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
ttela: Åklagaren: "Anhållne känner 36-åringen"
Så nu ryker med andra ord BO:S hela vänlista på FB.
Alla springer hem och raderar sig.
Citera
2013-07-06, 20:13
Medlem
En nazist som tycker Winnerbäck är bästa svenska musiken och sitter i badkar med sin broder, tjohoo, snacka om att vara osäker på sin sexualitet, haha.
Citera
2013-07-06, 20:14
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Det tog tönten över ett dygn att läsa ikapp och knåpa ihop det inlägget.
Det säger väl allt...
http://imageshack.us/f/17/52js.jpg/

Två första styckena skrev snarare advokaten.
Citera
2013-07-06, 20:14
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad

Om jag får gissa så tror jag också att hon finns på Hunneberg. Det känns lite som att hela natten var ett enda stort panik och mycket impulsiva handlingar. Allt handlade om att göra sig av med kroppen och bränna bilen och bevisen så fort som möjligt och sedan låtsas som att man varit hemma hela tiden.

Om jag får gissa på flyktväg skulle jag säga att GM kört ut på Tunhemsvägen och följt vägen ända till korsningen vid Bryggum där dem svängt av, kört igenom Prästgården och upp på Hunneberg. För att sedan dumpa av kroppen på bergets södra sidan och fortsätta en bit och bränna bilen. Dessa spekulationer bygger såklart på paniken att få allt överstökat så fort som möjligt. Raka spåren, små otrafikerade vägar, osv.
Citera
2013-07-06, 20:16
Bannlyst
Vart är hans fb uppdatering?
Hur lyder den?
Citera
2013-07-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Två första styckena skrev snarare advokaten.
Om han nu inte skrev hela..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in