Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
"Extremrasister" hahaha. Även PK-eliten börjar inse att uttrycket rasist förlorat all innebörd. Deras nya taktik? "Extremrasist".

På tal om detta, jag hörde nyligen från en PK:it använda uttrycket "riktiga rasister" till skillnad mot SD som då måste vara "oriktiga" rasister.

Vad en "oriktig"/påhittad rasist är kan man ju fråga sig. De erkänner omedvetet att de enbart använder epitet utan att förstå innebörden, det är enbart är en pajkastning vet ju de flesta men det börjar ta sådana proportioner att det börjar bli riktigt pinsamt.
Citera
2013-07-06, 14:51
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
På tal om detta, jag hörde nyligen från en PK:it använda uttrycket "riktiga rasister" till skillnad mot SD som då måste vara "oriktiga" rasister.

Vad en "oriktig"/påhittad rasist är kan man ju fråga sig. De erkänner omedvetet att de enbart använder epitet utan att förstå innebörden, det är enbart är en pajkastning vet ju de flesta men det börjar ta sådana proportioner att det börjar bli riktigt pinsamt.

Har det gått så långt att SD är "oriktiga" rasister frågar man ju sig själv om media insett att dem börjat tappa greppet om situationen, och så kanske sjuklövern också.
Citera
2013-07-06, 16:43
Medlem
Roligt med ett nazistiskt parti med en ledare som uppenbart har slaviskt ursprung...

Här tummas det på ariskheten....
Citera
2013-07-06, 18:17
Bannlyst
Har Aftonbladet blivit en officiell sponsor för SvP?
Citera
2013-07-06, 18:23
Medlem
Nordkamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladugardsdorr
Har Aftonbladet blivit en officiell sponsor för SvP?

Man kan nästa tro det men med tanke på vad och hur de skriver så får man nog snarare ta och skylla på deras dumhet. (Inte mig emot)
Det funkade ju mot SD så varför skulle det inte funka mot SvP?
Citera
2013-07-06, 18:27
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Hur mycket frihet får det svenska folket med SVP vid makten?
Inga allvarliga inskränkningar att tala om gällande den saken eller?
Troligen mer än nu. Eller kan du hänvisa till något som pekar åt det motsatta?
Citera
2013-07-06, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkamp
Man kan nästa tro det men med tanke på vad och hur de skriver så får man nog snarare ta och skylla på deras dumhet. (Inte mig emot)
Det funkade ju mot SD så varför skulle det inte funka mot SvP?

Lite oseriöst att jämföra SD med SvP dock.
Citera
2013-07-06, 18:34
Medlem
MrSkargards avatar
Vad sägs om att återgå till topic?
Citera
2013-07-06, 18:36
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Man har ältat hur länge som helst att SD är livsfarliga rasister och det verkar bara ha haft motsatt effekt. Ska man nu göra detsamma mot SvP så kan man gissa att det kommer få samma effekt. Spelar väl egentligen ingen roll om partierna är olika då media framställer det på samma sätt.

Skulle tro att de flesta svenskar vet vilka SvP är vid det här laget, och det visste de nog inte ens för några veckor sedan.
Citera
2013-07-06, 18:37
Medlem
Nordkamps avatar
Citat:

Är behandlingen inte jämförbar menar du? Men visst, rent politiskt skulle det vara verklighetsfrånvarande att jämföra dessa.
Citera
2013-07-06, 18:39
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det några procentsiffror angående trafiken på svenskarnasparti.se och realisten.se, innan och efter almedalsveckan?
Citera
2013-07-06, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkamp
Är behandlingen inte jämförbar menar du? Men visst, rent politiskt skulle det vara verklighetsfrånvarande att jämföra dessa.

Nej det tycker jag inte riktigt. SD har man ju alltid tystat i Almedalen, inte fått stora rubriker utan att ha gjort något.

Sedan är inte partierna i sig jämförbara heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in