2013-07-06, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Varför skulle inte det stämma? Det är väl till AJ:s fördel att tro att det var flera där och gärna människor han aldrig träffat förr.
Nej, jag tror de var 3 med bebisen inräknad.
Uppgiften kommer inte från AJ i första hand.
Citera
2013-07-06, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-E-Q
Likaså jag fast jag är ingen wt
Alla i THN består inte av WT.
H*n har säkert en och annan rekordelig medborgare med på sin vänlista.
Citera
2013-07-06, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Den som jag inte får ihop alls i pusslet är T.E.
Hon är intresserad av AJ, men han väljer att spendera kvällen hemma hos en annan tjej denna kväll o mysa på lite middag. Svartsjukan växer. Något händer. Inte helt sällan är det trots allt svartsjuka som utlöser våldsbrotten, även om det kanske är mer vanligt att det är en man som blir svartsjuk på en annan man (och fegar sig o spöar kvinnan istället).

Hon ställer upp i eftersök direkt, men önskar AJ regnfritt på sin semester. Här stör jag mig mest, hon borde ju ha försökt kalla hem honom omgående eftersom något "fruktansvärt har hänt".
Samtidigt skriver hon i tråden här och slår man ihop inläggen så ser man att hon tydligt försvarar AJ men vill få misstankarna att gå mot PT. Det går inte riktigt så bra då flashbackmobben hänger kvar vid AJ. TE retirerar och går under jorden. Vore mycket intressant o kolla denne persons alibi för kvällen.

Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Jag tror inte att T.E gjort något sådant, däremot kan hon ju sitta inne på information som är viktig för utredningen.
TE?
Ni menar TB (miggafri*)?
Citera
2013-07-06, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Om du läser bakåt i tråden så har hon bla skrivit på sin blogg att hon varit på en krog i Trollhättan den aktuella natten.
Och sen vaknade hon ändå hemma i uddevalla.
Hur kan man ta sig till Uddevalla från Trollhättan, på vilka sätt?
Hur långt är det mellan hålorna?
Citera
2013-07-06, 14:48
Medlem
Mr_wankers avatar
Vad jag hört enligt ganska säker källa så är den nu anhållna personen Fredri* Herman*son, 32 år gammal ifrån Grästorp. Bra kompis till DB.
Han var inne på förhör i måndags dessutom.
http://www.ratsit.se/19810821-Fredrik_Yngve_Karl_Erik_Lundin_Hermansson_Grastorp /O3BmtYPJ8UmwViYOGUok8uVINCfy0Qyudz_W3xJ45BU
Citera
2013-07-06, 14:48
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
TE?
Ni menar TB (miggafri*)?

Ja, vi menar T.B, jag visste inte vad tjejen hette i efternamn antog då att det var något på E eftersom han/hon skrev det innan.
Citera
2013-07-06, 14:50
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
TE?
Ni menar TB (miggafri*)?

Enlig DSN's facebook verkar dom ha umgåtts på lördagen.
dock är hennes sida inaktiv igen
Citera
2013-07-06, 14:50
Bannlyst
Hon retirerade pga att hon blev tillsagd att inte skriva mer.
Sen kanske hon nojade ur å tog bort bloggen
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Hon retirerar för att hon mot sin vilja inser att AJ antagligen är skyldig. Hon vill ju inte detta, då hon är en av dessa kvinnor som särar på benen för ansiktstatuerade ADHD typer.
Citera
2013-07-06, 14:51
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wanker
Vad jag hört enligt ganska säker källa så är den nu anhållna personen Fredri* Herman*son, 32 år gammal ifrån Grästorp. Bra kompis till DB.
http://www.ratsit.se/19810821-Fredrik_Yngve_Karl_Erik_Lundin_Hermansson_Grastorp /O3BmtYPJ8UmwViYOGUok8uVINCfy0Qyudz_W3xJ45BU

Heter alla Herman*son i denna by?
Citera
2013-07-06, 14:51
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wanker

Likadant efternamn som I*a. Tillfällighet eller?
Citera
2013-07-06, 14:52
Medlem
Mr_wankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Heter alla Herman*son i denna by?
Man skulle kunna tro det. Här har ni Faccebook att gotta er i.
https://www.facebook.com/fr*drik.h*rmansson.520?fref=ts (*=e)
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2013-07-06 kl. 15:00. Anledning: maskning av namn i länk
Citera
2013-07-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Brorsan verkar det inte vara i alla fall, varken ålder eller bostadsort som uppges för den anhållne stämmer in på honom, så då ska vi låta honom vara.

Läste för övrigt tidigare i tråden att brodern ska vara helt normal och inte kriminell eller högerextremist osv, så ja, låt honom vara, verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in