2013-07-06, 09:12
Medlem
Vad är de för brev raffa har skrivit till kristofer?
2013-07-06, 10:00
Medlem
http://www.nattstad.se/Suzzi?id=9106810
2013-07-06, 10:38
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youaremystar
Vad är de för brev raffa har skrivit till kristofer?

Raffa har skrivit följande till Kristoffer.

Citat:
Tjenare älskade broder!

Eftersom vi har restruktioner går alla brev genom Åklagare och vi får ej diskutera vad vi är misstänkta för eller något sånt. Men det är endast så tillsrättegången efter släpper dom restruktionerna då kan vi ha samsittning och gymma och gå ut på avdelningen och promenad tillsammans. Se till att käka och träna mycket så går tiden fort och chilla. Häktet och kåken är som dagis och skall bli kul att träffa våra brödrar på Häktet vi är många på kåken med. Har du allt du behöver? Säg till om du behöver pengar eller något vi får prata mer när dom släpper restruktioner.
Stor kram kärebror!

Lojalitet, Heder, Respekt
GANGLAND 4 LIFE G.L-69

"Raffa"
Rafal Badiei
President G.L-69

Gangland
Chapter 69
SWEDEN

Detta brev har Raffa alltså skrivit till Kristofer, som i sin tur överlämnat det till polisen. Jag hoppas du inser att Raffa lever i en fantasi, han har inga pengar att ge Kristofer, inga "brödrar" på kåken, han har ingenting. Om Kristofer fortsätter umgås med Raffa kommer det troligen att sluta för honom som för Urin-Ante. Så om du är Kristofers flickvän, gör vad du kan för att få ur honom ur Raffas klor.

Det verkar som om både du och Kristofer blivit manipulerade av Raffa, det bästa du kan göra är att skriva ner din upplevelse av händelserna den ödesdigra söndagen, annars kommer folk här inne att spikulera om din roll i evigheter.
2013-07-06, 10:58
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys

Detta brev har Raffa alltså skrivit till Kristofer, som i sin tur överlämnat det till polisen. Jag hoppas du inser att Raffa lever i en fantasi, han har inga pengar att ge Kristofer, inga "brödrar" på kåken, han har ingenting. Om Kristofer fortsätter umgås med Raffa kommer det troligen att sluta för honom som för Urin-Ante. Så om du är Kristofers flickvän, gör vad du kan för att få ur honom ur Raffas klor.

Det verkar som om både du och Kristofer blivit manipulerade av Raffa, det bästa du kan göra är att skriva ner din upplevelse av händelserna den ödesdigra söndagen, annars kommer folk här inne att spikulera om din roll i evigheter.
Kronblom verkar ha hittat flickvännen från helvetet. Först blir hon kompis med Raffa på fejan; det flörtas förmodligen en hel del eftersom Raffa går och blir kär i henne; sedan föreslår hon att Kronblom skall hyra ut till psykopaten. Som kronan på verket så styr hon kosan hemåt och lämnar Kronblom ensam med Riksdåren. Resten av Kronbloms dag har gått till historien som sämsta söndagen i modern tid.
2013-07-06, 11:25
Medlem
Citat:

Tack för att jag fick se vad det stog. Alltså den söndagen det hände så va de så att raffa tog kontakt med mig via fejjan o prata lite några dagar innan detta hände o fråga om jag visste nån som hade nån lägenhet att hyra ut annars skulle handra tillbaka till halmsta o det va då min pojkvän ERBJÖD sig varken han eller jag visste vem raffa var såingen av oss visste vad som skulle inträffa. Men iaf han flytta alla sina saker till kristofers lägenhet sen ville raffa ut på krogen o jag ville att kristofer skulle följa med mig hem men hur som helst blev kristofer övertalad att följa med på krogen o de är de ända jag vet tills polisen ringde mig dagen efter.så sitt inte o döm mig ibget är mitt fel eller kristofer han blev medlurad på detta. Hade ja vetat vem raffa var sen innan o va han håller på med så hade ja aldrig låtit detta ske. Så tänk lite innan ni sitter o dömmer folk här vet ni nu lite.
2013-07-06, 11:29
Bannlyst
Citat:
Tack för att jag fick se vad det stog. Alltså den söndagen det hände så va de så att raffa tog kontakt med mig via fejjan o prata lite några dagar innan detta hände o fråga om jag visste nån som hade nån lägenhet att hyra ut annars skulle handra tillbaka till halmsta o det va då min pojkvän ERBJÖD sig varken han eller jag visste vem raffa var såingen av oss visste vad som skulle inträffa. Men iaf han flytta alla sina saker till kristofers lägenhet sen ville raffa ut på krogen o jag ville att kristofer skulle följa med mig hem men hur som helst blev kristofer övertalad att följa med på krogen o de är de ända jag vet tills polisen ringde mig dagen efter.så sitt inte o döm mig ibget är mitt fel eller kristofer han blev medlurad på detta. Hade ja vetat vem raffa var sen innan o va han håller på med så hade ja aldrig låtit detta ske. Så tänk lite innan ni sitter o dömmer folk här vet ni nu lite.

Orkar inte quote.
Men hur kommer de sig att Lillchoffe skulle bjuda på första månadshyran?
2013-07-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Orkar inte quote.
Men hur kommer de sig att Lillchoffe skulle bjuda på första månadshyran?

Men jag vet väl inte det ? Jag har skrivit det jag vet
2013-07-06, 11:37
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Tack för att du ger din version. Förstår även din ilska över att folk dömer dig utan veta. Nu vet vi ju lite mer dock, tyvärr kommer du nog att få läsa en del upprörande saker även fortsättningsvis, men det lugnar nog ner sig ju mer du berättar. Känner med dig och hoppas att det får ett lyckligt slut för dig och Kristofer. Kanske kan detta bli en väckarklocka för honom, och han inser att han måste hålla sig borta från alkohol.

Hur fick du kontakt med Raffa på Facebook från första början?
2013-07-06, 11:41
Bannlyst
Citat:
Men jag vet väl inte det ? Jag har skrivit det jag vet

Men du skrev väl på det välformulerade kontraktet?
Tror du gangland är ett världsomspännande gangstersyndikat?
2013-07-06, 11:47
Medlem
Citat:
Tack för att du ger din version. Förstår även din ilska över att folk dömer dig utan veta. Nu vet vi ju lite mer dock, tyvärr kommer du nog att få läsa en del upprörande saker även fortsättningsvis, men det lugnar nog ner sig ju mer du berättar. Känner med dig och hoppas att det får ett lyckligt slut för dig och Kristofer. Kanske kan detta bli en väckarklocka för honom, och han inser att han måste hålla sig borta från alkohol.

Hur fick du kontakt med Raffa på Facebook från första början?

Det är det minsta jag kan ge faktiskt. Jo jag vet att jag kommer få läsa en hel del de är jobbigt men sånt man får ta iblandjag hoppas att nån gång de kommer lugna sig lite tack att du är så förstående.ja jag måste få han bort från all jävla skit hade han bara följt med mig hem ist för att följa med han så hade detta aldrig hänt men han är vuxen nog att ta sina egna beslut. Ja hoppas att detta blir en stor vväckarklocka för han faktiskt.det va raffa som la till mig som vän osnackade allmänt o han berättade om sitt gäng o så där .
2013-07-06, 11:55
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Det är det minsta jag kan ge faktiskt. Jo jag vet att jag kommer få läsa en hel del de är jobbigt men sånt man får ta iblandjag hoppas att nån gång de kommer lugna sig lite tack att du är så förstående.ja jag måste få han bort från all jävla skit hade han bara följt med mig hem ist för att följa med han så hade detta aldrig hänt men han är vuxen nog att ta sina egna beslut. Ja hoppas att detta blir en stor vväckarklocka för han faktiskt.det va raffa som la till mig som vän osnackade allmänt o han berättade om sitt gäng o så där .

Uppträdde Raffa hotfullt och dominant innan de gick ut på krogen? Kristofer säger ju att han inte tordes berätta att du var hans flickvän.
Kände ni er hotade av honom?
2013-07-06, 12:01
Medlem
Citat:
Uppträdde Raffa hotfullt och dominant innan de gick ut på krogen? Kristofer säger ju att han inte tordes berätta att du var hans flickvän.
Kände ni er hotade av honom?

Nee men han va rätt speedad faktiskt dominant va han men inte hotfull. Jasså? Ne inte ja de ända ja kände va att ja drog mig tillbaka nåt som inte stämde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in