2013-07-06, 07:37
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Får hoppas svaren från SKL kommer snart och med rätt besked med.
Citera
2013-07-06, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Mest troligt, sin lilla "älskling".
http://imgur.com/gZsGBGF

Jag hoppas jättemycket att det är den bilden som används och sprids internationellt under rubriken "Svenska nazister dömda för mord på vit kvinna"

OnTo.

Det finns väl noll chans att hon fortfarande lever? Jag menar - nu när jakten är igång....
Citera
2013-07-06, 08:08
Medlem
Med risk för att få skit;

Har det framkommit varför AJ var hos BO på lördagen? Vad har han för relation med BO?
Vad skulle eventuellt motiv vara?

Om nu AJ i tel.samtalet säger till PT att jag ska "bara pussa din son" och sen lägger på luren, då hade väl iaf jag fått tokspel och begett mig till platsen. Vilka styrker att PT inte var där, är alibit tätt? Släkten??

Fan vet ju vad som hänt om det blivit tumult på plats med de där nissarna inblandade.:
Citera
2013-07-06, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Har nog aningen säkrare källor än dina skribenter på aftonbladet iallafall.
Kläck ur dig nåt då. Sluta spela allan, det är ingen som tror dig och du gör dig bara ännu mer dum.
Att låtsas på nätet, allrahelst i detta fora, borde du förstå att ingen tror på nån som bara försöker spela häftig, som du.

//

Blev förvånad när killen inte blev fortsatt häktad, men det är knappast för att han är smart.
AJ hade med sig en påse böcker till stationen, så han trodde själv att han skulle bli kvar ett tag.
Citera
2013-07-06, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Jaså därför dom inte har hittat någon än??...

Grejen är att en kille här inne åkte och tittade på platsen i natt och missade det stora grävda stället men när han kollade på dagen igen noggrannare så såg han allt och tyckte det såg suspekt ut..vi är ju ändå rätt många här inne som har reagerat på denna plats...så vi la ske behöver bli fler som vågar titta på det och se vad man kommer fram till...man kan faktiskt inte avfärda en sådan plats utan att gräva upp där det fattar du väl också...och ingen tror ju att polisen har checkat stället ioch med att det ser orört ut???

Men du kanske vet fler gravliknande stället som är nygrävda och storlek som en människa och sedan tillplattat med gympadojjor... Nej du något säger mej att det har hänt något där..
Vad brukar AJ med vänner ha för skor?
Använder dom inte getagrip (getta) eller dr martens såna där skinnskallar?
Citera
2013-07-06, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle

Om det nu är bråttom (vilket jag antar att det var) tror du inte de smetar på sig ett par gympadojor snabbt istället för att snöra på sig ett par pråliga kängor?
Citera
2013-07-06, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Hoppas polisen gör ett grundligt arbete nu. AJ och DB måste haft några spår som de tvättat av sig, kanske i DB:s bostad. Riv upp hela kåken om så krävs.

Minns ett fall som löstes av att de hittade blod i avloppsröret från badkaret.
I vattenlåset skulle jag tippa på
Citera
2013-07-06, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Ja men blodspår är ju ändå ngt allvarligt haha ? som att polisen har något att göra i trollhättan ! borde ta max 30 min isf
Blod i en trappuppgång är inte så speciellt en lördagkväll/söndagsmorgon.
Ganska vanligt på en helg, för vissa.
Citera
2013-07-06, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenetider
Såhär står det under AB:s senaste uppdatering om ny anhållen:
Polisen gjorde ett tillslag mot ett hus på riksväg 44 vid vägkrogen Tre älgar.

Bor DB vid/nära krogen? Eller är det ngt hus där de hittat ngt?
DB jobbar på tre älgar och bor alldeles bakom
Citera
2013-07-06, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Jag tycker själv att 03.00 är sent, då brukar det ljusna i horisonten. Det måste ha hänt tidigare.
Pappan å !da pratades vid lite innan midnatt efter hans egen utsago, han pratade även med AJ i samma veva. Så efter det nångång
Citera
2013-07-06, 08:35
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle

DB har en synbar kärlek till svarta Converse.

http://se.ioffer.com/i/converse-all-star-high-low-mens-womens-black-shoes-537080550

AJ använder sportskor, men när han kör mc? Han hade väl ont i foten, en gammal skada som gått upp?
Senast redigerad av lilltoe 2013-07-06 kl. 08:39.
Citera
2013-07-06, 08:36
Medlem
FetFulElaks avatar
Ett nytt Linda Chen-fall? Ingen kropp - inget brott? De troliga GM kommer väl dra en vals om att hon kanske hade mens när hon bar ut sopor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in