2013-07-06, 01:54
Medlem
ndyzs avatar
UPPDATERING:

Polisen har spärrat av hela Betty Backs-park (för er som inte vet är det mitt i centrum, TROLLHÄTTAN).
Citera
2013-07-06, 01:55
Medlem
Larmet kom vid 12:00 på söndagen.

Ny artikel:

Citat:
Kom efter tre timmar

En boende i huset larmade polisen vid 12-tiden.

– Men de kom först efter tre timmar. De kanske inte tog det på allvar på en gång, säger grannen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17084104.ab
Citera
2013-07-06, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
UPPDATERING:

Polisen har spärrat av hela Betty Backs-park (för er som inte vet är det mitt i centrum, TROLLHÄTTAN).
Är det parken som ligger mellan systembolaget och en bankomat?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Vet iof inte mer än andra här förutom att jag följt denna tråden sedan start och polisen är sedan flera dagar sedan informerad om platsen även folk här inne som varit där så jag vet inte riktigt vad du antyder...

Du borde nog kolla upp saker noggrannare innan du gör en sån antydan..

Känner inte ens till herrarna i hagen...inte riktigt mitt klientel att känna...

Som sagt läs ditt PM och fixa kartan så kollar jag upp det. Sen om det inte skulle visa sig vara något kan du släppa det. Vill du att någon kollar upp det får du bistå med lite själv också i form av att markera ut på en karta.
Citera
Medlem
Citat:

Ursprungligen postat av Seeyainhell

Helt rätt drag av polisen enligt min mening. Tror inte A.J är så lätt att knäcka. Dock tror jag D.B är betydligt lättare att knäcka. Han verkar lite blödig av sig om man skall döma han via hans facebook inlägg han gjort de senaste. Samt otroligt korkad.

Precis Han verkar efterbliven också ;p

Både AJ & DB är väl jävligt korkade, stukade, tragiska, hemska & helt förjävliga om jag får säga mitt. Dock blev jag ännu räddare när jag läste att AJ:s mamma var värsta rassen osv. Inte konstigt att han blivit som han blivit. Ibland undrar jag varför det inte krävs 'körkort' för att skaffa barn. Vore en bra idé ibland...
Citera
2013-07-06, 01:57
Medlem
Citat:
UPPDATERING:

Har säkert med något annat att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Nej, bakom folkets hus.
Citera
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Nejnej, det är parken som ligger precis ovanför Butlers, en gata ifrån Kanalen. Precis bakom folkets hus
Citera
2013-07-06, 01:58
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
UPPDATERING:

Det kan ju inte rimligen ha med detta fallet att göra. Betty backs park ligger väldigt centralt och det rör sig folk igenom den alla tider på dygnet. Det är vanligt att det springer småkids och dricker där t.ex.
Citera
2013-07-06, 01:59
Medlem
WWIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Tror inte man ska hoppas på några erkännanden. De lär neka oavsett bevisning är mitt tips.
Beror helt och hållet på hur mycket de har att slänga på bordet. Det är ganska grovt brott DB inblandad pga AJ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Öht denna är misstänkt för skyddande av brottsling inte mord, så det är väl inget som är sensation direkt. Frågan är vem denna skyddat istället. Och var kroppen?

Mest troligt, sin lilla "älskling".
http://imgur.com/gZsGBGF
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Någon här i tråden, som skulle på nattlig älgsaffari, hävdade att dom sett två bilar, en Volvo och något annat med släp, snabbt på väg upp mot Hunneberg från Grästorpshållet.
Hittade tyvärr inte inlägget nu, och jag minns inte tiden.

Min tanke är att man kanske hämtade två fordon för att slippa gå tillbaka.

Kläderna kan man väl byta när man är tillbaka "hemma".
Det här?
https://www.flashback.org/sp44159678
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in