2013-07-06, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Han sa väl i media att han ville försöka med henne igen pga av barnet men hon ville vänta tills dom har mognat...så klart han älskar henne..

Såg det efteråt. Tack.
Tror nog inte på honom ändå, även om han varit våldsam, hotat och slagit henne och hon sökt kontaktförbud... alltså, hör ni hur det låter??
Vad är det för jävla dårar?
Citera
2013-07-06, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenetider
Såg det efteråt. Tack.
Tror nog inte på honom ändå, även om han varit våldsam, hotat och slagit henne och hon sökt kontaktförbud... alltså, hör ni hur det låter??

För övrigt jävligt smart att man ska ses när man 'mognat' när man redan har två kids vid 23 års ålder och umgås med kriminella & våldsmän...
Citera
2013-07-06, 02:37
Medlem
Citat:
Såg det efteråt. Tack.

Nej det är väl därför det är så mycket fråge tecken som dyker upp ...
Citera
2013-07-06, 02:39
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Varför skulle man lägga BO på en släpkärra om jag får fråga? Att vänta till dagen efter med att göra sig av med kroppen är givetvis helt uteslutet iaf.
Det var mest för att få in bilen med släp som någon sett tillsammans med en Volvo, men det är möjligt att den bara råkade sitta på bilen och att man inte valde koppla loss den i brådskan.
Möjligt dock att det är lättare att göra ren en kärra från blod än en bil, oavsett när man gör sig av med offret.
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Offret släpas ner till SB:s bil och man är åter hos SB ca 01:30.
Du menar D.B väl?
Så kanske han heter, han som nu är anhållen.
Citera
2013-07-06, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det var mest för att få in bilen med släp som någon sett tillsammans med en Volvo, men det är möjligt att den bara råkade sitta på bilen och att man inte valde koppla loss den i brådskan.
Möjligt dock att det är lättare att göra ren en kärra från blod än en bil, oavsett när man gör sig av med offret.

Japp! Det är D*nnis som är anhållen.
Inte SB, som det pratades om i början av tråden.
Citera
2013-07-06, 02:41
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant

Det lättaste är väl ändå att ge fan i att, helt i onödan, bloda ner både en bil och en kärra istället för bara en bil? Jag kan ju inte se att det ger några som helst fördelar att lasta om kroppen till en kärra. Om något så väcker man väl onödigt mycket uppmärksamhet. Vem i helvete åker runt med en släpkärra mitt i natten liksom?

Jag tror inte att den observationen du pratar om har något att göra med detta fallet faktiskt. Det känns inte logiskt för fem öre.
Citera
2013-07-06, 02:44
Medlem
Citat:
Japp! Det är D*nnis som är anhållen.
Inte SB, som det pratades om i början av tråden.

Ja det är klart det är...d*nnis bor bakom tre älgar och jobbar som kock på tre älgar för övrigt..klart det är han...hans chef är nog lycklig nu när folk skiter i att stanna där pga av alla poliser och sånt...han lär ju inte jobba där länge till
Citera
2013-07-06, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det lättaste är väl ändå att ge fan i att, helt i onödan, bloda ner både en bil och en kärra istället för bara en bil? Jag kan ju inte se att det ger några som helst fördelar att lasta om kroppen till en kärra. Om något så väcker man väl onödigt mycket uppmärksamhet. Vem i helvete åker runt med en släpkärra mitt i natten liksom?

Jag tror inte att den observationen du pratar om har något att göra med detta fallet faktiskt. Det känns inte logiskt för fem öre.

Det lättaste av allt är väl att inte ta livet av folk över huvud taget!

Men jag håller med dig, åka med släpkärra om man ska dumpa ett lik... inte troligt.
Citera
2013-07-06, 02:47
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ja det är klart det är...d*nnis bor bakom tre älgar och jobbar som kock på tre älgar för övrigt..klart det är han...hans chef är nog lycklig nu när folk skiter i att stanna där pga av alla poliser och sånt...han lär ju inte jobba där länge till

Jag kan väl tycka att DB utmärker sig riktigt mycket utan poliser. Googla hans namn.
Läs tidsskrifter
Citera
2013-07-06, 02:47
Medlem
Citat:
Det lättaste av allt är väl att inte ta livet av folk över huvud taget!

Men jag håller med dig, åka med släpkärra om man ska dumpa ett lik... inte troligt.
Det har varit en del stölder runt Vänersborg nu det senaste så skulle polisen se någon med kärra på natten så skulle dom med största sannolikhet stanna och kolla upp saken.
Citera
2013-07-06, 02:48
Medlem
Citat:

Det är helt 100 D.B. Bilderna från aftonbladet är tagna på hans "gård". Således plockades han nog in på förhör betydligt tidigare idag än inatt. Måste framkommit mer under förhören. Därav rubriceringen "skyddande av brottsling". Det resulterade i att han blev anhållen.
Citera
2013-07-06, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Jag kan väl tycka att DB utmärker sig riktigt mycket utan poliser. Googla hans namn.
Läs tidsskrifter

Vilket skämt.

"Här finns en rädsla för att invandring och kriminalitet ska orsaka samma problem som redan plågar de verkliga tätorterna, säger D*nnis B*rndtsson."

Alltså, hur är de funtade??
De klagar på att invandrare begår brott, men hur är de själva då?
Tjej/hustrumisshandlare utan dess like som vi lärt oss här i tråden.

Lås in och släng nyckeln. Eller lobotomera kanske?
Känns fan inte som en dum grej i just denna stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in