2013-07-05, 20:16
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det enda jag har hört är att Bayern satt ribban på €20 miljoner och att Fiorentina ville betala 18.

Hade det varit 30 hade han aldrig ens varit aktuell för Fiorentina från första början...
Nu kommer det ju med all sannolikhet inte bli Fiorentina heller just för att de inte har råd. Gomez är nu värderad till €28m men var så sent som förra säsongen värderad till €42m. När Bayern köpte honom kostade han någonstans i trakterna kring €30-35m och med tanke på att han har kontrakt till 2016 finns det egentligen ingen anledning att släppa honom till ett underpris. Bayern är inte heller i behov av pengarna från en försäljning så det skulle förvåna mig om han lämnade för under €30m.
2013-07-05, 20:17
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Nu kommer det ju med all sannolikhet inte bli Fiorentina heller just för att de inte har råd. Gomez är nu värderad till €28m men var så sent som förra säsongen värderad till €42m. När Bayern köpte honom kostade han någonstans i trakterna kring €30-35m och med tanke på att han har kontrakt till 2016 finns det egentligen ingen anledning att släppa honom till ett underpris. Bayern är inte heller i behov av pengarna från en försäljning så det skulle förvåna mig om han lämnade för under €30m.

Ok, det du skriver låter logiskt men alla rykten har cirkulerat runt om kring 20-miljonersgränsen såatteh... Tror inte jag har läst ett ord om 30 miljoner på hela sommaren.
2013-07-05, 20:23
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Var inte det klart redan igår?

Bra spelare i vilket fall som helst.
Kanske det var... har noll koll pga jobb
2013-07-05, 20:26
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Vilken är den största övergång som har stoppats på grund av misslyckad läkarundersökning? Kommer inte på någon klockren förutom Demba Ba och hans knä men någon större måste ju ha gått i stöpet?

Ryktas att Ledley King misslyckades med en medical hos Chelsea säsongen 06-07.
2013-07-05, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Vilka då?
Är inte Carvajal högerback? Vem av Xavi, Iniesta eller Busquets ska han spela som?
Jag menar tre stycken stöttespelare som är spanjorer
2013-07-05, 21:30
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Var inte det klart redan igår?

Bra spelare i vilket fall som helst.

Nej igår var övergångssumman klar, idag blev kontraktet påskrivet.
2013-07-05, 21:52
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Ryktas att Ledley King misslyckades med en medical hos Chelsea säsongen 06-07.
Äsch, han hade backat ur i sista ögonblicket. Det vet vi alla.
2013-07-06, 01:08
Medlem
kratans avatar
Enligt pålitliga Cadena SER så är Illarramendi klar för Real och det kommer bli officiellt inom de närmsta timmarna!

Ser alltså ut som Illarramendi blir klar för Madrid, Tankar?
Personligen tycker jag det är en bra värvning påminner om Modric tror han kommer passa bra i laget.
2013-07-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Enligt pålitliga Cadena SER så är Illarramendi klar för Real och det kommer bli officiellt inom de närmsta timmarna!

Personligen tycker jag det är en bra värvning påminner om Modric tror han kommer passa bra i laget.
Trist att Real suger musten ur de andra spanska klubbarna. Först Isco och nu detta. Nu blir ligan ännu tråkigare.
2013-07-06, 01:28
Bannlyst
Citat:

Är inte 39m euro mycket för han? Har knappt kollat på han man nåt säger mig att en Gundogan hadde passat bättre. Ändå väldigt kul med fler spanjorer i laget! Finns ju lösa rykten om Matic också, hur fan har Ancelotti tänkt med 6-7 spelare på 3 platser? Om inte Isco lirar HY och Di Maria äntligen lämnar?
OnT så verkar Ajax vara sugna på Bojan och Kurt Zouma är på G till Wolfsburg.
2013-07-06, 02:15
Medlem
Citat:

Nja, påminner mer om Xabi Alonso. Skillnaden är att han är bättre i defensiven, så en uppgradering av Khedira. Zidane leder klubben på rätt spår; satsa spanskt och långsiktigt, istället för att köpa dyra utlänningar och förvänta sig tre titlar/säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Trist att Real suger musten ur de andra spanska klubbarna. Först Isco och nu detta. Nu blir ligan ännu tråkigare.

De hade varit värre om de hade flyttat till öarna. De får bra betalat dessutom, kanske för bra.
2013-07-06, 02:25
Medlem
Ferry31s avatar
Holländsk media skriver att Bojan är på väg till Holland på lån. Tyvärr verkar han hamna hos judarna, vilket tråkigt nog är rätt förståeligt ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in