2013-07-05, 20:29
Medlem
Jag tror Miggafrii tog bort sin blogg efter alla inlägg i den här tråden. Hon var säkert i Thn men följde med någon och fick sig ett rejält skjut, därav hennes fras "fick veta att jag lever" eller liknande.
Citera
2013-07-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Det intressanta är att aj sagt i media via advokaten att han fått reda på det via telefon av sin mamma att han var lyst...men enligt miggafriis blogg skulle dom vara i stugan med hans mamma????

Inga bilder på att mamman är med heller!???

Och hade mamman behövt ringa honom om hon var med honom???

Ja det är en jäkla massa som inte stämmer där! Jag tycker polisen borde göra ett sök där, åtminstone kan väl Strömstadspilisen kolla lite, något känns skumt med där helt klart. Särskilt nu när hon stängt ner bloggen, det kan hon iofs gjort för att skydda sina barn men då borde hon gjort det tidigare och inte misstänkt nära i tid med att Gm släpps.
Citera
2013-07-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boblindeman
Jag tror Miggafrii tog bort sin blogg efter alla inlägg i den här tråden. Hon var säkert i Thn men följde med någon och fick sig ett rejält skjut, därav hennes fras "fick veta att jag lever" eller liknande.

Ja säkert men hon var fortfarande med eventuella gärningsmannen efter dådet.så oskyldig är hon ju knappast ..
Citera
2013-07-05, 20:36
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Det intressanta är att aj sagt i media via advokaten att han fått reda på det via telefon av sin mamma att han var lyst...men enligt miggafriis blogg skulle dom vara i stugan med hans mamma????

Inga bilder på att mamman är med heller!???

Och hade mamman behövt ringa honom om hon var med honom???

Vad jag vet var det inte denna helg de var i stugan.. Kommer inte ihåg datum men det var iallafall inte denna helg..
Citera
2013-07-05, 20:36
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
Jag hörde det också..... Att det skulle skett runt klockan 3 sades ganska tidigt i sändningen, därför jag ville höra dem säga det igen, vilket de inte gjorde. De sa det du skrev resterande sändning.
Kan hon ha försagt sig? Och blivit tillsagd sen att inte vara så detaljerad....

Jag lyssnade inte från början, så det kan säkert stämma att de sa det tidigare i så fall. Jag började kolla någon minut innan ombuden kom ut från häktningsförhandlingen. Jag har svårt att tro att reportern försade sig. De har väl inga skyldigheter att hemlighålla information som kommit ut? Men visst, det är väl inte omöjligt att pressen kommit över sådan information som de blivit ombedda att inte publicera.
Citera
2013-07-05, 20:37
Medlem
Vad fan, det här måste ju kunna gå att lösa ganska snabbt. Må det inte bli ett nytt "Marina-fall" nu bara. I*as förmodat döda kropp måste hittas, för familjens & den mänskliga kärlekens skull. Skrämmande att se att det finns såna psykopater vandrandes runt i vårt samhälle, de verkar aldrig ta slut...
Citera
2013-07-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondie77
Ja det är en jäkla massa som inte stämmer där! Jag tycker polisen borde göra ett sök där, åtminstone kan väl Strömstadspilisen kolla lite, något känns skumt med där helt klart. Särskilt nu när hon stängt ner bloggen, det kan hon iofs gjort för att skydda sina barn men då borde hon gjort det tidigare och inte misstänkt nära i tid med att Gm släpps.
Då borde hon rimligtvis inte posera på kort med eventuell gärningsman och ett gevär då bryr man sig kanske inte så mycket om hur samhället ser på en??? Eller skyddar sin familj
Citera
2013-07-05, 20:39
Medlem
Citat:
Terez är ju jävligt intressant egentligen då hon umgås med eventuell gärningsman och samtidigt är med på sökning...

Hon har nog berättat en del för aj isåfall om var hur och varför man letar eller liknande

Alltså..... var framgår det att Tere* umgåtts med AJ, dagarna efter Id*s försvinnande? Har tvärmissat det ://
Citera
2013-07-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Det var som fan!!!
Den tog hon tydligen bort, när AJ släpptes.. (kollade om hon skulle uppdatera när han slapp ut)
Nu är den nedstängd...

Den har varit nerstängd ett par timmar. Strax efter att hennes barn började cirkulera här.
Citera
2013-07-05, 20:43
Medlem
Citat:
Ok kolla bloggen då...

Stugbesöket var Inte samma helg som Id* försvann. Minns heller inte datum, men jag lutar åt Maj
Citera
2013-07-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia
Stugbesöket var Inte samma helg som Id* försvann. Minns heller inte datum, men jag lutar åt Maj
Hon skrev däremot att hon var i thn och dagen efter att aj var där på besök efter att ha varit borta ett tag och nu skulle ta semester???
Citera
2013-07-05, 20:48
Medlem
Om PT talar sanning angående telefonsamtalet kan det varit så att AJ tog telefonen och retade upp sig och de blev osams. Det stod i någon tidning att ingen var nykter. Efter samtalet startade en diskussion om I*a och PT, varvid I*a försvarar PT. AJ tar ut sin ilska på I*a och allt går över styr.

AJ inser hur illa det är och tar sin mc till DB för att låna bilen för att frakta bort liket. Han åker till Thn, lastar kroppen och åker till Hunneberg. För en Trollhättebo ligger Tunhemsuppfarten bäst till och för att undvika folk tar man till höger på berget och åker slingvägen mot Flo klev. Beroende på hur väl han känner till berget väljer han en plats att gömma kroppen. Därefter åker de/GM vidare mot Flo klev och nära korsningen kör eller rullar de/GM in bilen och tänder eld på den. De åker i något annat fordon därifrån. Vad jag inte kan förstå är att DB verkar avskriven?

Det kan också vara så att AJ faktiskt lämnat I*a och att ett ex dykt upp, svartsjukan kokar för han tror hon har ihop det med nyss lämnade AJ, och brottet är ett faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in