2013-07-05, 16:50
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Träffade precis på AJ, ute på stan i Vbg med sin morsa.

Känns förjävligt att veta att det aset är ute..

Det är så WT att man svimmar..showa på stan med morsan. Normalt folk ligger lågt, blir osynliga även vid matinköp, håller sig inne. Skäms-lådan ekar tomt. Undrar när han ska göra en käck uppdatering på fb? Fattar någon allvaret i det som hänt/händer?
Citera
2013-07-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Träffade precis på AJ, ute på stan i Vbg med sin morsa.

Känns förjävligt att veta att det aset är ute..

Ja fy fan...Väl för honom att det var du och inte *das pappa som stötte på dem. Hur verkade han till humöret? Glad, nedstämd, dämpad?
Citera
2013-07-05, 16:57
Medlem
Ramzons avatar
Fortfarande, oavsett hur allting verkligen pekar rakt emot honom så ska man inte döma honom innan han verkligen är just... dömd. Det blir bara fel.
Citera
2013-07-05, 16:59
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Tror de är bäst att låta polisen söka av området med hundar först. De söker säkerligen igenom ödehusen.

MPS har inga sök i dagarna för att inte störa polisens hundar.

Åh, vad trött jag blir på missuppfattningar. Det finns inga öde HUS förutom Fagerhult och Grindhult som har en massa besökare varje dag så här års + några få sommarstugor som folk bor i just nu - har själv sett det. Ödetorp är inte detsamma som ett hus som står i skogen utan det är detsamma som ett föredetta torp där bara grunden är kvar och i några fall en jordkällare som i samtliga fall saknar dörr och där vem som helst kan gå förbi och kika in.
Citera
2013-07-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Fortfarande, oavsett hur allting verkligen pekar rakt emot honom så ska man inte döma honom innan han verkligen är just... dömd. Det blir bara fel.
Ja, det är korrekt. Men om det är han som ligger bakom det så blir det ju ändå rätt?
Citera
2013-07-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Det är så WT att man svimmar..showa på stan med morsan. Normalt folk ligger lågt, blir osynliga även vid matinköp, håller sig inne. Skäms-lådan ekar tomt. Undrar när han ska göra en käck uppdatering på fb? Fattar någon allvaret i det som hänt/händer?

Hur vet du att han SHOWA på stan med morsan? Tingsrätten ligger i Vänersborg Centrum så att hon hämtade honom där vid frisläppandet är väl troligt.
Citera
2013-07-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktigkant
var minst 3 personer där inatt inklusive jag själv och kollade. Säg till om du hittar något intressant. Polisen har med största sannolikhet redan varit där.

Var där och kollade DEt ser ut som en provgrävnig Lite längre Utåt och sedan en större Fullbordad Övertäckt grävning Kan inte Bedömma den Senare Grävningen men den Första provgrävningen såg Ny ut. MEn med lite regne på den som har skatt sedan i söndags så kan den vara Gjord nu Om polisen varit där så borde de grävt upp Det där för att vara säkra.
Citera
2013-07-05, 17:11
Medlem
Kylklampens avatar
Ett exempel på ödetorp är det som ligger precis vid trevägskorsningen vid lilleskogsvägen/vänersnäs.
Upp emot hallebergssidan finns ett gammalt risigt ödetorp som rasat ihop, med jordkällare och platsen är full i gammalt bråte.
Senast redigerad av Kylklampen 2013-07-05 kl. 17:45.
Citera
2013-07-05, 17:11
Medlem
lozexs avatar
Var precis inne och läste på mig*afr*is blogg. Helt plötsligt står det "sidan du försökte nå finns inte". Tog hon bort bloggen nu eller?
Citera
2013-07-05, 17:12
Medlem
Oriamendis avatar
Om man promenerar längs med Eldmörjan på Hunneberg kommer man till slut till en vägkorsning där det ligger någon övergiven jordkällare utan dörr (förmodligen något gammalt förråd). Har alltid tänkt att det vore det ultimata stället att lägga en mördad kropp i, och min äventyrliga hjärna inbillar sig alltid att jag ska hitta något lik där när jag tittar in.
Senast redigerad av Oriamendi 2013-07-05 kl. 17:16.
Citera
2013-07-05, 17:13
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Hur vet du att han SHOWA på stan med morsan? Tingsrätten ligger i Vänersborg Centrum så att hon hämtade honom där vid frisläppandet är väl troligt.

Då tar man taxi till den undanskymt parkerade bilen. Han kunde fått ett skott i pannan utanför dörrarna t ex.
Citera
2013-07-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozex
Var precis inne och läste på mig*afr*is blogg. Helt plötsligt står det "sidan du försökte nå finns inte". Tog hon bort bloggen nu eller?
Det var som fan!!!
Den tog hon tydligen bort, när AJ släpptes.. (kollade om hon skulle uppdatera när han slapp ut)
Nu är den nedstängd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in