Citat:
Ursprungligen postat av
007trestad
Dom är bästa vänner sedan många år tillbaka. ..radar par...självfallet har d. Träffa i*a nån gång..men Ingen relation..
Det har alla trott från början !
Ska polisen ha någon chans att klara upp detta fall hoppas jag verkligen de hittar teknisk bevisning på brottsplatsen samt hittar kroppen. Det finns flera potentiella GM i denna soppa och åklagaren kommer inte få det lätt utan starka bevis.
Men eftersom det verkar vara ett oplanerat mord/dråp finns det chans att de kan hitta något i lägenheten. Polisen har säkert förstört en del under insatsen mot lägenheten men de var så illa tvungna, insatsen var väl motiverad då de kunde funnits en skadad person där inne och bevisligen fanns ett litet barn där. Usch, någon i dessa kretsar måste ta mod till sig och berätta vad den vet! För barnets skull i alla fall. Du som läser detta och vet något ta mod till dig och gör i alla fall någonting rätt! Det kommer du hedras för och det är för det du kommer minnas! Att du gjorde rätt! Hur ditt liv ser ut i övrigt är något du får reda ut senare men börja göra rätt nu i alla fall.
Jag hoppas någon kliver fram och berättar för jag tror det finns flera som vet mer än vad de hitintills sagt.